Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Fluence rozrusznik nie kręci S&S


Posejdon425

Rekomendowane odpowiedzi

WOW !! Udało mi się drania odpalić! Ale jakis zgrzyt się pojawił. Po zgaszeniu i 2min odpalił bez problemu i zgrzytu. Czy można stwierdzić jednoznacznie że rozrusznik jest do wymiany ???

Zauważyłem jeszcze coś dziwnego pierwsza sprawa napięcie na akumulatorze podczas silnika bez obciążenia czyli bez świateł bez niczego bez radia bez klimy i tak dalej wynosi 13,4 v co uważam że powinno być więcej druga sprawa to zaczęła mi się tak jakby to powiedzieć elektryzować karoseria wcześniej tego nie widziałem.

Edytowane przez Posejdon425
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przykrością, ale poznałeś tylko przyczynę. Jest to zużyta panewka ślizgowa wału rozrusznika. Sam on jest do regeneracji. Ten zwiększony prąd to opór mechaniczny, który stawia bendix ( przyczyna przepalania bezpiecznika. Naprawa powinna należeć do tanich. Najbardziej pracochłonny jest demontaż rozrusznika.

Cała reszta to tylko sugestia.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Sam go nie wymontuje. Najzwyczajniej nie mam takiej fizycznej możliwości. Muszę auto oddać do warsztatu. Ciekawe ile mnie skasują, bo za samo wyciągnięcie pewnie z 200zł i regeneracja pewnie jakieś 400zł. Jutro zadzwonię się umowie na naprawę. Dam znać ile mnie to kosztowało. Pozdrawiam i dziękuję bardzo wszystkim za sugestię, podpowiedzi, rady i chcęci????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Posejdon425 napisał:

Zauważyłem jeszcze coś dziwnego pierwsza sprawa napięcie na akumulatorze podczas silnika bez obciążenia czyli bez świateł bez niczego bez radia bez klimy i tak dalej wynosi 13,4 v co uważam że powinno być więcej

Z ładowaniem wszystko prawidłowo.

Cewka bendiksa ma dwa obwody, dwie cewki. W pierwszym momencie obie są zasilane i pobierany jest duży prąd by ułatwić zapięcie na kole zamachowym ale po ułamku sekundy gdy już zasprzęgli prąd automatycznie płynie tylko przez jedną cewkę podtrzymującą i wartość prądu spada. Gdy nie zasprzęgli to ciągle płynie duży prąd przez obie cewki i dlatego pali bezpiecznik. Każdy bezpiecznik topliwy ma pewną bezwładność i może krótką chwilę wytrzymać większy prąd niż jego wartość znamionowa.

  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro rano odstawiam auto do mechanika. Mam do was pytanie, otóż " autko ma przebieg 88 tyś i jest z 2011r. Rozrząd nie był robiony. Niby orginalny jest na 120tyś, ale z drugiej strony lata też mają wpływ na pasek. Więc mam go teraz wymienić, czy poczekać jeszcze trochę ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wskazane, żeby paski wymieniać nie rzadziej niż co 72 m-ce lub 120 kkm. Może poprzedni właściciel to zrobił?.  Ja bym wymieniał tylko paski i naprężacze. Stan naprężaczy można ocenić. Pompy bym nie ruszał.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nie robił tego. Auto ma od nowości. Więc jestem pewien, że do rozrządu nikt nie zaglądał. Tak, mam na to odłożone pieniądze.

Jedyne co chcę zostawić to koło zmiennej fazy rozrządu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Odebrałem autko w piątek. Z tego co czytałem na raporcie  to automat siadał. Teraz autko odpala żywiej, szybciej ciszej i przyjemniej. Na rozrząd jestem umówiony na 12 kwietnia. 

Edytowane przez Posejdon425
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!