Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz


Rekomendowane odpowiedzi

@jacob1342 szczerze Ci powiem, że nie wiem. Nie potrafię Ci pomóc. Ja bym chyba z wygody wziął te od Moto-Dynamic. Nie chciałoby mi się szukać niczego innego. Z drugiej strony to ma hamować, aż tyle i tylko tyle, nie ma co wydziwiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, unkas napisał:

Bardzo fajna obsługa , dobierają części po VIN

Potwierdzam. Z tym, że chyba nie dobierają, a dobiera, bo to chyba jednoosobowa działalność gospodarcza :) Przynajmniej takie miałem wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Słuchajcie, jak patrzę po katalogu intercars to na tył występowały tarcze z pierścieniem od ABS i bez niego. Czy występowały wersje megane 3 bez ABS? O co z tym chodzi? 

Edytowane przez czachus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, czachus napisał:

Słuchajcie, jak patrzę po katalogu intercars to na tył występowały tarcze z pierścieniem od ABS i bez niego. Czy występowały wersje megane 3 bez ABS? O co z tym chodzi? 

Jeśli są w nich łożyska to możesz się bawić z pierścieniem, może się uda. A jeśli bez to będziesz miał nowe tarcze że starym łożyskiem, pod warunkiem że ktoś je dobrze wciśnie i za pół roku się nie rozpadną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę żeby kupić tarcze oryginały Renault ale one nie mają dekielków i śrub o ile śruby wykorzystam ponownie to dekielki potrzebuje nowe, da się je dokupić chyba powinno się dać.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 22.01.2016 o 15:33, Pawel napisał:

Tak SNRa, możesz spokojnie brać.

W ramach ciekawostki, ja kupowałem tarcze ATE, a łożyska były SNR :)

To samo jest chyba w przypadku tarcz TRW.

Przymierzam się właśnie do wymiany tarcz i klocków tył. Po 120tys klocków już prawie nie ma tarcze raczej też cienkie bo nowe nie są za grube :)

Tak się zastanawiam i mój wniosek jest taki że same tarcze to tylko kawał stali i wydaje mi się bardziej istotna będzie jakość łożysk.

Niestety oryginalne tarcze Renault są bez nakrętek i dekielków (dodatkowy koszt ok. 4x25zl) :(

Na tym forum często polecacie z łożyskami SNR (jak rozumiem na łożysk będzie nazwa producenta ) co jeszcze brac pod uwagę gdyby nie było tarcz z łożyskami SNR, jakiej firmy łożyska będą też dobre? 

 

Poniżej parę opcji plus oryginały za 565zl do których dekielki i nakrętki kosztują 120zl :(, czyli łącznie za 675zl, czy nakrętki można wykorzystać ponownie czy należy je też wymienić? 

 

Screenshot_20190403-210127.png

Dnia 21.12.2017 o 21:23, mariuszekf napisał:

Ja za tarcze  tył NTN-SNR +śruba i dekielek  +klocki TRW z blaszkami 541zł

Jak się sprawuje ten zestaw, z powodu drogich dekielków i nakrętek w oryginałach rozważam właśnie ten zestaw. 

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mariuszekf

jak dobrze kojarze Ty masz zestaw z klockami GDB1330 a ja się zastanawiam na klockami ceramicnzymin TRW (ok 20zl droższe), model GDB1330DTE  do tych tarcz SNR powinny chyba też pasować, kusi mnie zestaw ATE/ATE ale to juz ok 140-150zł więcej, zestaw ATE będzie kosztował tyle co oryginały pod dokupieniu dekielków i śrub (4x30zl).

Edytowane przez gophfer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • spawn44 zmienił(a) tytuł na Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 23 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!