Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne była już tutaj mowa o braku reakcji na włożenie dłoni między klamkę a drzwi. Ale może to będzie coś innego. Po rozmontowaniu całej klamki okazało się, ze czujnik - sensor z dwoma oczkami był zaparowany kroplami wody od wewnątrz czujnika. Można było to zobaczyć od zewnątrz. Wystarczyło ogrzać aby para zeszła i założyć powtórnie. Wszystko zadziałało. Dodatkowo boki tego czujnika zamazałem "kropelką" do wyschnięcia, bo jakoś para musiała wejść do środka. Mam nadzieję, że teraz nie wejdzie.

Jeszcze coś jak już jesteśmy przy rozmontowaniu klamki. Może ktoś mieć problemy ze ściągnięciem osłony wewnętrznej drzwi. Zrobiłem zdjęcia tej osłony (tylne drzwi za kierowcą) tak by były widoczne zaczepy. Oraz zdjęcie czujnika z kropelkami wody od wewnątrz.59e8ce34bb29f_Czujnikzkroplami.thumb.jpg.1d30f5825bb085f72b5e3c05ec7eecf2.jpg20171017_145928.thumb.jpg.eba9ab6b1905f6e0294cb2cfc9d09157.jpg

mocowanie od góry po lewej.jpg

mocowanie od góry po prawej.jpg

20171017_145901.jpg

20171017_145910.jpg

20171017_145945.jpg

Edytowane przez wopa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, e-mil11 napisał:

To, że nie było myte nie świadczy o niczym. Kup switch, wymień i ciesz się działającym systemem.

 

Możesz mi dać link z allegro do konkretnego, pasującego? Bo nie chcę kupić złego. 

A jeżeli to jest ten do karty to jak to możliwe że z prawej strony działa a z lewej nie? :<

Edytowane przez rymaszevsky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 miesiace?? to i tak długo...Mi oryginalny switch  , kupiony w ASO padł po 3 dniach. teraz kupiłem w elektrycznym podbny i hula jzu ze 2 miesiace ale zrobiłem mały myk... Mikroswitch ma 4 nóżki które zwierają się parami.  Nóżki orginalnie połączone są  pojedynczo  czyli kabelek do jednej nóżki , kabelek do drugiej i przy zwarciu jest reakcja ( zamkniecie auta)  wiec ja postanowiłem  zewrzeć parę nózek i wyprowadzić z nich jeden przewód,  zewrzeć drugą parę  w jeden przewód i  dopiero takie dwa kabelki  wyprowadzic dalej do oryginalnych kabelków od czujnika. Zrobiłęm tak  bo w razie gdy padnie jeden obwód nóżek to drugi jeszcze bedzie działał....  czyli po prostu wykorzystałem wszystkie 4 nóżki. 

Co do samego czujnika optycznego to jest on strasznie nieszczelny, wdziera się do niego wilgoć  i niszczy płytki drukowane, ścieżki itp. jakis czas temu  wymieniałem jeden czujnik ( kolor soczewek pomaranczowy co swiadczy o totalnym przerdzewieniu  układu) ... wlasnie ta wilgoć, woda  zabija te układy. Jak znajdę foto to wrzucę

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mireczek01 napisał:

Cięcie.

Ok kupione. Rozumiem ze on jest w klamce za osłona plastikowa, tak? Wiem ze głupio pytam ale chce jak najwiecej się dowiedzieć przed tego praca 

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt. 5.6 literki PL

pkt 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.10.2017 o 23:02, mireczek01 napisał:

Mikrowłącznik jest dokładnie pod przyciskiem na klamce. Musisz wyjąć klamkę i ją rozebrać.

 

Jestem zdziwiony ponieważ wystarczyło tylko wyłożyć kartę do podładowania w czytniku i wszystko gra. 

Może mi ktoś wyjaśnić jak to możliwe że skoro niby wina baterii to jeden przycisk (prawy) działał a kierowcy nie? :67_head_bandage:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karty nie podładowuje się w czytniku. Jeżeli masz wyczerpaną baterie karty lub jej brak to po włożeniu do czytnika karty można odpalić samochód. 

Drzwi nie chciały się zamknąć bo uszkodzony masz mikrowłącznik w klamce (a nie w karcie) z lewej strony, ani, że jest wyczerpana bateria. To, że czasami może działać zależy od wilgotności powietrza wtedy gdy mikrowłącznik jest już zaśniedziały i się powoli "kończy". Czasami, najczęściej przy ładnej pogodzie odżywa i działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, jestem w posiadaniu anglika z hands free. Jako, że moja główna Megi nie jest w posiadaniu systemu hands free zastanawiam się nad przełożeniem tego oto systemu. Co jest potrzebne do przełożenia aby prawidłowo wszystko działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruby temat.

Całe ECU z blokadą kierownicy i UCH. Część instalacji elektrycznej, wiązki w dwrzwiach, klamki z przyciskami, czujniki pod klamkami, anteny. 

po całym zabiegu pasowało by na warsztat wziąć UCH i blokadę i ECU i pozmieniać w nich numery VIN. Niby niekonieczne ale ja bym takiego syfu w elektronice nie zostawiał żeby dane innego auta w niej zostały. 

 

Daruj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to mam całego anglika dla siebie. Więc nie będę mieć problemu z częściami. Gdzie są przymocowane anteny do hands free? Którędy idzie wiązka od tego systemu? W tym przypadku numery VIN to chyba najmniejszy problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!