Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

omega

Użytkownik
  • Postów

    1511
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

194 Super

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III
  • Silnik
    1,5 dCi 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    510

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ad1. Na pewno ją dobrze oczyścić, ja używam dobrej chemii, bo lubię. W tym przypadku pasta ceramiczna w sprayu Ad2. Przy wymianie kupuję nowe zestawy prowadnic. One mają smar w małej saszetce. Jaki to smar, to nie wiem. Ad3. Tak właśnie robię Ad4. Delikatnie smarem miedzianym Ad5. Zawsze upuszczam trochę płynu z każdego zacisku, wtedy nie robię kompleksowej wymiany a też zawsze mam ruszony odpowietrznik. ps. teraz jeżdżę na: P 68 050X i 09.A727.1X Ten zestaw można śmiało polecać
  2. No i to na pewno jest prawda. Coś musiałeś po drodze uwalić w sterowniku. Swoją drogą, to ja rekomendował bym jednak kodować wtryskiwacze Clipem. Fakt, że Aniewa ma ogromne doświadczenie i po prostu jest dobry w te klocki, to jednak wiem, że tylko ogarnięty właściciel auta, zauważy różnicę w pracy silnika, jak wtryskiwacz będzie minimalnie źle zakodowany. Mam trochę złego doświadczenia w temacie.
  3. https://www.ebay.fr/itm/265215696716?itmmeta=01HRT3QK3T2D4EBR740EV3ZKK7&hash=item3dc0165f4c:g:cl0AAOSwZR1kpmiC&itmprp=enc%3AAQAIAAAA4BP5VlqJOYFdomowksJdiGgoqGvCQEbSAn%2FNUljgvnpw7sVWTSzSAp98omDjPsCAMJ7FPEF9SoNGwDKteOVFCRXHEewJZp%2FKhcl0M4%2BDFbPP2NS--COOGgdrZQLq1TUz5MWmcDI%2Bw8csAQ8q%2B3t3vLS3E6k6P8LfkwcKpgVeVzIaQsdGJyAmjDXs1WPhrHUjhGzOzdUvYqVSINTFbSsJvCvKNIfuHhCbL8zZhhZSKMFl405K1tnGWBmBdLFi4NUIpQQvLlcYN26eGYDBdak9uB2XN7RE1%2FCf1WWl6Z8pwHQb|tkp%3ABk9SR4Sy3sPGYw albo kazde ASO REGULAMIN Forum się kłania pkt 6 - Prezes
  4. Olać sprawę. W nowym samochodzie w idealnie szczelnym układzie wilgoć w ogóle się nie dostaje, później układ się zaczyna rozszczelniać, więc raz na rok i tak trzeba czynnik uzupełnić, gdy stary jest odciągany to przechodzi w maszynie przez filtry oczyszczająco/odwadniające a nowy czynnik oczywiście nie zawiera wody. Jak jesteś osobą nadreaktywną i zapewni Ci to spokój duszy, to oczywiście walcz.
  5. omega

    Jaki olej 1,5 dci?

    Wymień. Szkoda filra cząstek stałych.
  6. Witam, Panowie, na stronie gov.pl możemy po wpisaniu numeru rejestracyjnego sprawdzić normę spalin. Jest tam także pole TYP gdzie u mnie mam Z Co ta litera Z może oznaczać? Bo źle mi się kojarzy. https://imgbox.com/ozUpdooS
  7. Odpuść sobie ten silnik chyba, że cena będzie na tyle atrakcyjna, że zaryzykujesz a w razie awarii zezłomujesz auto.
  8. Wiesz co, markowe poduszki kosztują grosze: https://allegro.pl/oferta/poduszka-silnika-37954-01-14580663228 Po prostu wymień.
  9. Z tym białym to różnie bywa, ja też jak wybierali papieża, to widziałem biały, a żona, że to jeszcze nie biały. Nic autor o ubytkach płynu nie pisze.
  10. Jedno co jest pewne na dzień dobry to to, że te świece żarowe nie mogą być tak długo dobre. One mają niższe napięcie, ale na szybko można je akumulatorem potraktować. Do wymiany. Później się będziemy martwić co dalej.
  11. Lej całą puszkę i w ogóle się nie zastanawiaj. Przyjedziesz do Polski to z pocałowaniem w rękę sprzedasz z takim przebiegiem i obie strony będą na maksa zadowolone, a uszczelniacz na jakiś czas swoje zrobi.
  12. Można sobie z tym dość łatwo poradzić, bo na szczęście nie robi się tego często. Podjedź maksymalnie blisko ściany w zaciemnionym miejscu np. garażu i przyklej sobie na niej dwa czarne kółka o średnicy ok 10cm tam, gdzie wypada środek światła. Ja wydrukowałem takie na drukarce, wyciąłem i przylepiłem na silikon. Później cofnij samochód ok 5m a ponieważ masz stopień opuszczenia to na 10m masz 10cm to na 5m 5cm Jeżeli masz uszkodzoną jedną regulację, to wcześniej ustaw dobrą w stacji i później do niej się dopasujesz (to opcja) Natomiast pominięcie uszkodzonego mechanizmu to już prosta sprawa, wyciągasz lampę i regulujesz ampolem od czoła (zamiast od góry). Wymaga to spojrzenia w którą stronę i ile trzeba kręcić, ale to momentalnie opanujesz. Tak kręcąc pomijasz ten wadliwy, plastikowy mechanizm. Jak pisałem, lekko upierdliwe, ale jak dojdziesz do wprawy to zrobić to raz na rok problemu żadnego nie ma.
  13. Niekoniecznie. Nie wiem czym one się różnią (kolorem wewnątrz tylko?) ale rocznikowo katalog je daje po 201201 Mój jest z 2011 i ja bym kupił te: https://allegro.pl/oferta/reflektor-reanult-megane-08-z-silnikiem-h7-h7-pr-12645760462
  14. Przecież to Ci tak nie zadziała, bo masz immobizlizer, chyba że na Twojej karcie, ale w sterowniku są także zakodowane wtryski i pewnie jeszcze kilka pierdół, bo przecież one mają różne symbole w tych samych silnikach. @jmalos, mając ten silnik warto wozić ze sobą zapasowy, zakodowany sterownik.
  15. Oczywiście ustawia się zbieżność z przodu i można w razie co próbować zmienić kąt pochylenia kół przednich. Tyłu osobiście nigdy nie ruszałem i nie wiem, czy jest jakaś możliwość korekt. Przód "prawie" na ZERO ustawiasz, -0°10' to przy feldze 16" 1,3mm ROZBIEŻNY Możesz sam na patyk (metrówkę) ustawić. 3D znam tylko z warszawskiego kina OKA, gdzie 40 lat temu grali jeden radziecki film i zakładało się okulary, co by się przestraszyć. Jak samochód porozbijany i źle powyciągany to niewiele Ci geo pomoże. Tu masz nastawy: Samochód musi być gotowy do jazdy, tzn. mieć pełen zbiornik paliwa. Zbieżność kół przednich całkowita -0°10'+0°10'-0°10' Pochylenie przednich kół -0°26'+0°30'-0°30' Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy przód 5°36'+0°00'-2°00' Kąt pochylenia sworznia zwrotnicy 13°00'+0°30'-1°30' Zbieżność kół tylnych 0°23'+0°15'-0°15' Pochylenie tylnych kół -1°00'+0°30'-0°30' Położenie przedniej osi w stanie bez obciążenia Z seryjnym podwoziem153 mm Ze sportowym podwoziem148 mm z podwoziem CUP150 mm Położenie tylnej osi w stanie bez obciążenia Z seryjnym podwoziem234 mm Ze sportowym podwoziem231 mm z podwoziem CUP232 mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!