Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dyzol

Użytkownik
  • Postów

    147
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5 Neutralny

2 obserwujących

Samochód

  • Auto
    Inny
  • Silnik
    1.5 dCi 90
  • Przebieg (tys.km)
    70000

Ostatnie wizyty

1233 wyświetleń profilu
  1. Ja wchodzę w BT/AUX przez przycisk Radio/CD na panelu radia.Telefon musisz wcześniej sparować.Na pewno jest taka funkcja w ustawieniach.Na forum powinna być instrukcja do tego radia RadioSat.
  2. Jaką masz wersję softu?Sprawdź w diagnostyce końcowej (ikona auta z ptaszkiem) ostatnia ikona po prawej.
  3. Te radio ze zdjęcia ma BT na 100%.Mikrofon jest w podsufitce między lampką a lusterkiem wstecznym kierowcy.Trudno go nie zauważyć ;)
  4. Podejrzyj ciśnienie na magistrali CR.Powinno być powyżej 180. No ale jak nie pali z plaka to problem jest gdzie indziej.Zobacz jeszcze obroty wału korbowego przy odpalaniu. Ma być 19 rowków od znaku do znaku.
  5. Przecież załączył wydruk z Clipa.Po mieście wypala się przy dużo mniejszym przebiegu 400-600km.Na autostradzie max co uzyskałem to 1500km. @mrarek wiem jaki tam jest DPF i też muszą być do wypalania pewne warunki spełnione.Poczytaj ze zrozumieniem o czym piszę.
  6. Nie ma co się sugerować? Oczywiście że się wypalał.Tylko prawdopodobnie za każdym razem zostało przerwane.Obserwuję to od 2 lat i raczej wiem co piszę ;) Też mi się zdarzają takie sytuacje w których filtr się wypalał ale nie zostało to "zaliczone" jako udane.
  7. Zwróć uwagę na licznik udanych regeneracji i na przebieg od ostatniej udanej regeneracji! W obu masz zero czyli filtr nie wypalił się ani razu do końca.Ewidentnie auto eksploatowane cały czas po mieście. Jak masz teraz 5g sadzy to za 450-500km wyskocz na autostradę i jeździj tak minimum 0,5h od pełnego rozgrzania silnika (czyli 2 kreski temp na liczniku). Podjedź na clipa i zobacz czy parametr "licznik udanych regeneracji" zmienił się na 1.Ja mam około 45 udanych przy przebiegu 80tyś km.
  8. Co prawda problem nie nie dotyczy ale good work aniewa ;)
  9. Ja mam 90HP w 5 furtkach.Na początku było trochę ospałe.Po chipie jestem na prawdę zadowolony. Nie porównuj benzyny z dieslem.Wcześniej miałem 125HP w benie i jak włączyłem klimę to od razu czułem.A tutaj w ogóle.
  10. Ciśnienie w układzie klimatyzacji też można odczytać przez podpięcie kompa.Jak wywala błąd od czujnika temp. to może coś jest z okablowaniem.Nie wykluczam uwalonego modułu upc.
  11. Jeżeli przebieg w liczniku będzie większy od faktycznego przypisze się automatycznie do modułu ABS. Jak nie wiesz ile jest na szafie to przed podłączeniem wyciągnij bezpiecznik z ABS!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!