Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Elektrozawór sterowania zmiennych faz rozrządu


ryszard33

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, podejrzewam ten elektrozawór. Szukam na Google jego ale nigdzie nie mają. No na pewno będzie w ASO tylko pewnie w kosmicznej cenie. Jutro się dowiem jaka jest jego cena. A może wiecie gdzie jest do kupienia poza ASO?

Pozdr

Witam

Cena w ASO w Warszawie to nie całe 500 zł. W sklepach internetowych chwilowy brak.

Pozdr

Edytowane przez modern1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matiani, @modern1 - skoro macie podobne problemy do moich, to może to jednak nie wina zaworu KZFR? Tak, jak napisałem w poprzednim poście, ja wymieniałem 1,5 roku temu zawór na nowy, a mimo wszystko mam ten problem z zawahaniem obrotów po odpaleniu i lekkie zamulanie po ruszeniu. Jeśli jednak szukacie nowego zaworu, to szukajcie wpisując w Google kod części 8200823650. Pod pierwszym ze znalezionych linków jest on za 395 PLN, tyle, że brak towaru na magazynie. Szukajcie więc, a znajdziecie. Taniej w ASO raczej nie będzie. Ja swój kupiłem przez internet za 400 PLN razem z wysyłką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@airbites a podjrzewasz wogóle coś co to może być czy po prostu TTTM. Według mnie normalne to nie jest normalne nie wiem. W innym wątku jeszcze pisałem że gdy chcę utrzymać równe obroty jak dodaję gazu np. ustawiam się na 1500 obr/min to obroty pływają schodzą poniżej 1000 i znów w górę. Napewno to się dzieje na ciepłym silniku. Lambda ? ale z drugiej strony spalanie raczej norma.

Edytowane przez matiani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzę elektrozawór ale raczej auto przyspiesza ok więc małoprawdopdobone że to on. Podejrzewam jeszcze czujnik temp. płynu jako winnego bo obroty na ssaniu nie przekraczają u mnie nawet 1000 obr/min przy ostatnich mrozach rzędu -18 stopni tak było. A z tymi niestabilnymi obrotami to chyba jednak pedał gazu bo obroty na ssaniu czy wolne są ok nie falują tylko własnie po dodaniu gazu i próbie utrzymana zadanych obrotów takie cyrki się dzieją że obroty spadają i w górę nawet w czasie jazdy to czuć jak auto jedzie np.na 3 biegu przy nie dużym obciążeniu (prosta droga) lekko poszarpuje tak jakbym dodawał i odejmował gazu.

Edytowane przez matiani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie kilka razy zdarzyło że jadę spokojnie 80-90 km/h i chwilowe spalanie około 4-4,5 l/100km i po chwili spadło spalanie do 1,5 litra i auto delikatnie zwolnił i potem wróciło do normy i po chwili znów tak samo i wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... obroty na ssaniu nie przekraczają u mnie nawet 1000 obr/min przy ostatnich mrozach rzędu -18 stopni ... w czasie jazdy to czuć jak auto jedzie np.na 3 biegu przy nie dużym obciążeniu (prosta droga) lekko poszarpuje tak jakbym dodawał i odejmował gazu.

Też tak mam w MIIph2. O co chodzi? Jak to ogarnąć? Piszecie wyżej "pedał gazu", ale co z tym pedałem?

Edytowane przez Maks79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie.Sam to przerabiałem.Jest zaklejony i trzeba się troszkę napocić.Można jeszcze przy wyłączonym silniki przez kilka minut bardzo szybko i dynamicznie wciskać pedał gazu do oporu.Mi taki zabieg pomógł.Co do oborotów to u mnie też na ssaniu przy minusowych temperaturach obroty nie są większe niż 1000.Byłem na Clipi-e ale nie wykazało problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie da się jakoś ten pedał gazu wymontować (cały) z tego co widziałem ze zdjęć używek na allegro to montowany jest na 3 śruby rozłożone tak jakby po wierzchołkach trójkąta. Da się to jakoś wymontować bez problemu czy trzeba jeszcze jakieś plastiki ściągać od strony kierowcy pod nogami ?

Edytowane przez matiani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!