Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze to najslabszy z silników M3 cudów juz nie oczekuje :). Mam fajne (acz denerwujace) auto z silnikiem dla emeriten :). Dobrze ze resztę opcji wzialem prawie na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, podejrzewam,że jakby Ci podstawić jakieś tłuste np: BMW to też byś narzekał :roll:

Niestety...skończyły sie juz czasy,że Renault rozdawał za friko dodatki,które u konkurencji wymagały dopłaty.

Nie rozumiem kolego Twojego biadolenia...przeciez brałeś nowe autko i sam je konfigurowałeś :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, zgadzam się z moimi poprzednikami trzeba było sobie wziąć silnik 1.9 dCi, albo najmocniejszą benzynę i byś miał tą swoją dynamiczność.

 

P.S Zawsze możesz MIII sprzedać i kupić Golfa z 2009 ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wtrącę się w sprawie pomiaru paliwa w zbiorniku .

W starej meganie z 2005 roku można było wejść w "tryb serwisowy" , w którym można było sprawdzić ilość paliwa w zbiorniku z dokładnością do 0,5 litra oraz komputer pokazywał ile auto pali na godzinę , jak silnik pracuje na postoju.

Więc info w ASO o ilosci paliwa pochodziło prawdopodobnie właśnie z tego odczytu.

Niestety w M3 nie wiem jak wejść w ten tryb , może ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, podejrzewam,że jakby Ci podstawić jakieś tłuste np: BMW to też byś narzekał :roll:

Niestety...skończyły sie juz czasy,że Renault rozdawał za friko dodatki,które u konkurencji wymagały dopłaty.

Nie rozumiem kolego Twojego biadolenia...przeciez brałeś nowe autko i sam je konfigurowałeś :roll:

 

A czy ja mam cos do tego ze musialem placic za dodatki? Prosze czytac ze zrozumieniem posty. Jak BMW mialoby felery tez bym o nich pisal... a co nie wolno? Widze ze fanboje Reno sie odezwali co krytyki nie zniosa.

 

JanPio, zgadzam się z moimi poprzednikami trzeba było sobie wziąć silnik 1.9 dCi, albo najmocniejszą benzynę i byś miał tą swoją dynamiczność.

 

P.S Zawsze możesz MIII sprzedać i kupić Golfa z 2009 ;P

 

Najmocniejsza benzyna byla w najdrozszej wersji. Kiedy ja kupowalem auto nie bylo tylu silnikow co teraz. Wec wezcie panowie poprawke w swoich osadach. Auto kupowałem jako rodzinne na wkrotce majaca sie rozrosnąć rodzine. Okazało sie ze maluch nie ma miejsca na stopy jak sie zamontuje z tylu fotelik z ISO fix. Pewnych rzeczy nie da sie po prostu sprawdzic przed zakupem auta. Auto najpozniej za rok mam zamiar sprzdac i po prostu zapomniec o tej marce. Moze nastepny bedzie golf i tez bede marudzil jak bedzie cos zle zrobione lub zaprojektowane. Wolno mi? Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

A powiedz mi od kiedy dostępne sa GTour w sprzedazy? Czy byl to może styczeń 2009 kiedy musialem miec auto wieksze od clio na marzec?

 

Z regulaminem forum należało zapoznać się przy rejestracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, jeżeli koniecznie musiało być renault to mialeś jeszcze do wyboru lagunę GT.Sądzę,że za podobne pieniążki dostałbyś w biednej konkiguracji.Tam na pewno schowek jest chłodzony.

A czy ja mam cos do tego ze musialem placic za dodatki?
to dlaczego narzekasz,trzeba było zainwestować więcej pieniążków i nie byłoby sprawy.
Jak BMW mialoby felery tez bym o nich pisal... a co nie wolno?
gdybyś kupił w taniej wersji to uwierz mi,naprawde miałbys więcej powodów do narzekania niż w tej chwili. ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

a jak długo przy temp. poniżej 0st.C rozgrzewam Wam się auto?

Mi przy morzach w granicach od -5 do -15 trwa to dosyć sporo. Jadąc do pracy ok. 15 km i 45 minut dopiero przy pracy wskaźnik pokazuje normalną temp.

Byłem w serwisie w Długołęce k. Wrocławia (Nawrot) i tam Panowie powiedzieli, że auto jest ustawione na oszczędne spalanie, tzn. nie grzeje kabiny (za bardzo nie wiedziałem o co chodzi) ponieważ gdyby grzał kabinę + silnik zużywał by za dużo benzyny.

Jak na moje oko to ściema ale oni powiedzieli, że "ten typ tak ma". Ale w sumie producent sprzedający auta w Europie Środkowej musi zakładać, ze w zimie jest -15 st. i dla mnie to nie ma sensu aby auto do temperatury 20 st. wewnątrz rozgrzewało się 40 min.

Na szczęście mijają mrozy i już przy 0 st. C jest w miarę ale póki mam gwarancję chciałbym to naprawić. Proszę o porady.

Pozdrawiam, Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie powiedzieli prawdę, "ten typ tak ma". ;-)

M3 z dci 1,5 85 koni, przy mrozie -15 C w trasie ( np 200 km) nie dogrzewa się wcale! , według serwisu wszystko jest OK.

Rozwiązaniem jest założenie tekturki na grill , wtedy silnik osiąga temperaturę już po 15 km .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, to moze u mnie jest cos nie tak...

Jak jest nawet -10C, to pierwsza kreska pojawia sie po przejechaniu ok 1-1.5km,

doslownie 2-3min jazdy.

Wtedy tez zalacza sie dmuchawa i zaczyna grzac.

Optymalna temp pokazuje po przejechaniu ok 3-4km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!