Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze to najslabszy z silników M3 cudów juz nie oczekuje :). Mam fajne (acz denerwujace) auto z silnikiem dla emeriten :). Dobrze ze resztę opcji wzialem prawie na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, podejrzewam,że jakby Ci podstawić jakieś tłuste np: BMW to też byś narzekał :roll:

Niestety...skończyły sie juz czasy,że Renault rozdawał za friko dodatki,które u konkurencji wymagały dopłaty.

Nie rozumiem kolego Twojego biadolenia...przeciez brałeś nowe autko i sam je konfigurowałeś :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, zgadzam się z moimi poprzednikami trzeba było sobie wziąć silnik 1.9 dCi, albo najmocniejszą benzynę i byś miał tą swoją dynamiczność.

 

P.S Zawsze możesz MIII sprzedać i kupić Golfa z 2009 ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wtrącę się w sprawie pomiaru paliwa w zbiorniku .

W starej meganie z 2005 roku można było wejść w "tryb serwisowy" , w którym można było sprawdzić ilość paliwa w zbiorniku z dokładnością do 0,5 litra oraz komputer pokazywał ile auto pali na godzinę , jak silnik pracuje na postoju.

Więc info w ASO o ilosci paliwa pochodziło prawdopodobnie właśnie z tego odczytu.

Niestety w M3 nie wiem jak wejść w ten tryb , może ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, podejrzewam,że jakby Ci podstawić jakieś tłuste np: BMW to też byś narzekał :roll:

Niestety...skończyły sie juz czasy,że Renault rozdawał za friko dodatki,które u konkurencji wymagały dopłaty.

Nie rozumiem kolego Twojego biadolenia...przeciez brałeś nowe autko i sam je konfigurowałeś :roll:

 

A czy ja mam cos do tego ze musialem placic za dodatki? Prosze czytac ze zrozumieniem posty. Jak BMW mialoby felery tez bym o nich pisal... a co nie wolno? Widze ze fanboje Reno sie odezwali co krytyki nie zniosa.

 

JanPio, zgadzam się z moimi poprzednikami trzeba było sobie wziąć silnik 1.9 dCi, albo najmocniejszą benzynę i byś miał tą swoją dynamiczność.

 

P.S Zawsze możesz MIII sprzedać i kupić Golfa z 2009 ;P

 

Najmocniejsza benzyna byla w najdrozszej wersji. Kiedy ja kupowalem auto nie bylo tylu silnikow co teraz. Wec wezcie panowie poprawke w swoich osadach. Auto kupowałem jako rodzinne na wkrotce majaca sie rozrosnąć rodzine. Okazało sie ze maluch nie ma miejsca na stopy jak sie zamontuje z tylu fotelik z ISO fix. Pewnych rzeczy nie da sie po prostu sprawdzic przed zakupem auta. Auto najpozniej za rok mam zamiar sprzdac i po prostu zapomniec o tej marce. Moze nastepny bedzie golf i tez bede marudzil jak bedzie cos zle zrobione lub zaprojektowane. Wolno mi? Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

A powiedz mi od kiedy dostępne sa GTour w sprzedazy? Czy byl to może styczeń 2009 kiedy musialem miec auto wieksze od clio na marzec?

 

Z regulaminem forum należało zapoznać się przy rejestracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JanPio, jeżeli koniecznie musiało być renault to mialeś jeszcze do wyboru lagunę GT.Sądzę,że za podobne pieniążki dostałbyś w biednej konkiguracji.Tam na pewno schowek jest chłodzony.

A czy ja mam cos do tego ze musialem placic za dodatki?
to dlaczego narzekasz,trzeba było zainwestować więcej pieniążków i nie byłoby sprawy.
Jak BMW mialoby felery tez bym o nich pisal... a co nie wolno?
gdybyś kupił w taniej wersji to uwierz mi,naprawde miałbys więcej powodów do narzekania niż w tej chwili. ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

a jak długo przy temp. poniżej 0st.C rozgrzewam Wam się auto?

Mi przy morzach w granicach od -5 do -15 trwa to dosyć sporo. Jadąc do pracy ok. 15 km i 45 minut dopiero przy pracy wskaźnik pokazuje normalną temp.

Byłem w serwisie w Długołęce k. Wrocławia (Nawrot) i tam Panowie powiedzieli, że auto jest ustawione na oszczędne spalanie, tzn. nie grzeje kabiny (za bardzo nie wiedziałem o co chodzi) ponieważ gdyby grzał kabinę + silnik zużywał by za dużo benzyny.

Jak na moje oko to ściema ale oni powiedzieli, że "ten typ tak ma". Ale w sumie producent sprzedający auta w Europie Środkowej musi zakładać, ze w zimie jest -15 st. i dla mnie to nie ma sensu aby auto do temperatury 20 st. wewnątrz rozgrzewało się 40 min.

Na szczęście mijają mrozy i już przy 0 st. C jest w miarę ale póki mam gwarancję chciałbym to naprawić. Proszę o porady.

Pozdrawiam, Wojtek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie powiedzieli prawdę, "ten typ tak ma". ;-)

M3 z dci 1,5 85 koni, przy mrozie -15 C w trasie ( np 200 km) nie dogrzewa się wcale! , według serwisu wszystko jest OK.

Rozwiązaniem jest założenie tekturki na grill , wtedy silnik osiąga temperaturę już po 15 km .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze, to moze u mnie jest cos nie tak...

Jak jest nawet -10C, to pierwsza kreska pojawia sie po przejechaniu ok 1-1.5km,

doslownie 2-3min jazdy.

Wtedy tez zalacza sie dmuchawa i zaczyna grzac.

Optymalna temp pokazuje po przejechaniu ok 3-4km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!