Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

ddareczek napisz mi na PW gdzie robiłeś program żebym mógł ewentualnie wykluczyć soft jako przyczynę bo to może być przyczyna i korekta załatwi sprawę albo trzeba moda robić od nowa jak sprawa zajmował się jakiś druciarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj...nieladnie tak pisac o kolegach po fachu... Wystarczy przeczytac dwie ostatnie strony zeby wszystkiego sie dowiedziec. Tam jest fotka z wykresem a na niej dane firmy ktora robila moda. Jesli nawet jest jakis blad na mapie to czlowiek ktory mi to robil nie bedzie mial problemu zeby to poprawic. Moim zdaniem to perfekcjonista... Chyba znajde chwile czasu i podjade sobie do niego, chociaz problem sie nie powtarza, moze bedzie jednak zapisany w kompie i po podpieciu czegos sie dowiemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj...nieladnie tak pisac o kolegach po fachu...

nie za bardzo rozumiem :-)

napisałem o kimś coś nieładnie? gdzie? w którym momencie?

zapytałem Cię normalnie a Ty wyskakujesz z jakimiś dziwnymi tekstami :-)

było trzeba napisać kto robił moda a nie mądrale zgrywać, gdybym wiedział że to Wojtek to bym od razu soft jako przyczynę wyeliminował...ale po co pisać konkrety lepiej jakieś głupie zarzuty na poziomie 12latka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez urazy...Odpowidzialem zwyczajnie na Twoje pytanie...Nie chcialem sie wymadrzac, nie po to tutaj jestem, tylko dlatego zeby dowiedziec sie czegos nowego i poznac odpowiedzi na nurtujace pytania. Docinek na poziomie 6 latka rowniez nie chce mi sie czytac :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kolek ile ci wyszło na serii? i czy te 165km i 355 Nm to już nie za dużo? bo chce jechać na tego chipa ale boje się żeby mi korba bokiem nie wyszła :-/ , gdzieś tam parę osób pisało że optymalna wartość dla 1,9 dCi to 150hp, więc sam już nie wiem :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kołek ma tytanowe półośki, skrzynie ze stopu widii sprzęgło ze spieków a korby i tłoki zakute więc dla niego 165km i 355 nm z 1.9 to pikuś :)

 

btw. wymyśliłeś coś ze sprzęgłem i dwumasą czy kupiłeś po prostu nowe seryjne i zamierzasz jeździć ostrożnie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sartek, przeczytaj mój temat to bedziesz wiedział o co chodzi :)

 

arni88, no za duzo no ale fajnie się jeździ... seria wyszła 126hp/289nm, mechanicznie jest zrobiony kompletny wydech od turbo do tyłu 2,5" bez katalizatora, i przelotowy na końcu.. oraz intercooler przeniesiony centralnie do wlotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po programie mialem prawie identyczny rezultat jak kolek , pozniej wymiana turba i takie duperele i auto wogole nie jedzie czasami ma przeblyski ale to czasami zachowuje sie jakby byl seryjny program . mial cos ktos podobnie moze sie z tym wiazac wymiana turba ,wydechu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawiło się coś nowego na rynku.Usługa,która nazywa sie optymalizacją silnika...broń boże nie chiptuning B) Wykonywane przez najwyższych klasy specjalistów renomowanej szwajcarskiej firmy ;-) Koszt prawie 2x większy od tego niszczącego nasze silniki paprania w kompie silnika.

Naszych renófek niestety nie ma w ofercie szwajcarskich inżynierów.W naszych autach nie można nic poprawić nie ryzykując trwałości silnika lub bezpieczeństwa jazdy.

Do poczytania w poradniku auto świata.Normalnie mnie rozbawili.Ale na pewno się znajdą ludzie,którzy za chiptuning nazywany optymalizacją zapłacą 2x drożej :shock:

 

Link na stronkę firmy...to chyba nie będzie reklamą???Jeżeli tak prosze Modów o wyczyszczenie. www.oct-polska.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawiło się coś nowego na rynku.Usługa,która nazywa sie optymalizacją silnika.

Na aledrogo kiedyś o uniwersalnych chipach z oprnikiem mówili to samo.

 

Next:

używałem ostatnio 1.5dCi w oryginalnym 105koni- mam słabe odczucia dla tego silnika, jeżdżąc na stałe schipowanym na tę moc z 85KM.

Odnoszę wyraźnie uczucie lepszej kultury pracy i dynamiki z 85+, o spalaniu nie wspominając.

Co innego, że nie jechałem trasy,

tu 6 bieg zapewne zaplusuje- tego nie miałem gdzie załadować.

Tuningowany mniej pali! :shock: , co za cholera B)

Dla jasności stan, rocznik i przebiegi samochodów podobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!