Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Duża przestrzeń miedzy kołem a nadkolem


Rekomendowane odpowiedzi

SLWK89, niestety tak. Widzisz jakbyś sam kupił cześci to można się w sklepie kłócić o wymianę.

Mechanior to pewno zleje, będzie coś w stylu:

- nr cześci mówi ze pasuje do meganki

- w sklepie mówili ze pasuje

- założyłem i pasuje

 

A że japa jest, że można zajrzeć w nadkole beż lewarka to:

- ułożą się

- ten typ tak ma

- wysoko to lepiej na naszych drogach.

 

I taka gadka będzie, chyba że masz mechaniora porządnego - ale jakby był porządny to by takiego babola nie strzelił :)

 

[ Dodano: 2011-01-01, 13:22 ]

może i sportowo ale chyba amory albo belka do wymiany
jezeli to jest seyjne zawieszenie i pusty bagażnik na focie to tył rzeczywiście za nisko. Chyba ktoś go obniżył na belce wcześniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pusty bagażnik jest. i podobno tam belka cala była wymieniana. ale mi s ei wydaje ze to chyba amortyzatory siadły u mnie w sklepie po 120 zł za sztukę.jak wymienię tył to zobaczymy czy się trochę sos wyrówna czy nie. a te sprzężny to koleś kopił za 96 zł za sztukę. ja mam od niego wszystkie faktury bo mu niepotrzebne były więc oryginał i kopie mam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mają, jak się urwie to się trochę koło schowa. Więc albo są wybite na maksa i wtedy powinny się tłuc, przeważnie na każdym "krótkim" wyboju lub dziurce. Albo belka jest ustawiona za nisko. Obstawiam to drugie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P_r_z_e_m_o, zgadzam się z tobą właśnie od niedawna zauważyłem ze na każdej najmniejszej nierówność z tylu puka :-x tak jak by nie było amorów, wiec tak jak mówisz są wybite na maksa, ja tak sądzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Miesiąc temu stałem się właścicielem megane coupe 1996r i teraz mam mały problem. Jak kupiłem samochód to przy skręcaniu kierownicą słychać było takie jak by zgrzyty i kierownica ustawiała się jak chciała co powodowało że samochód nie za bardzo chciał jechać prosto (uszkodzone obydwie zwrotnice). wymieniłem całe kolumny amor, sprężyna i zwrotnica ale założyłem od zwykłej megane bo miałem dobrej cenie i bardzo dobrym stanie ( po założeniu na przeglądzie 75% po obu stronach). Tylko że teraz samochód dosyć wysoko stoi z przodu, ( później podeślę zdjęcie ). Poprzedni właściciel trochę pozmieniał w tym samochodzie na ala sportowe i między innymi ruszał też przednie amory które nie dość że były w opłakanym stanie to jeszcze miały założone utwardzone sprężyny więc wszystkie dziury powodowały wypadanie plomb w zębach. I teraz moje pytanie czy kupić nowe sprężyny od coupe ( większość sprzedawców podaje że jeden model pasuje do wszystkich ) czy można delikatnie podciąć sprężyny w górnej części np. o 1/3 - 1/4 zwoju żeby samochód usiadł max 1,5cm. Bo jeśli wymienię sprężyny i się okaże że będzie stał tak samo to będzie bez sensu :/ a nie chcę też zakładać żadnych sportowych ani innych wynalazków bo zależy mi też na komforcie jazdy. Jeszcze pozostaje rozgrzanie górnej części sprężyny żeby ja skrócić o te 1,5cm ale wydaje mi się że to może być ciężkie do zrobienia żeby nie naruszyć całej konstrukcji. Dajcie jakieś propozycję bo już sam nie wiem co robić do tego samochód stoi na 15calowych felgach i oponach 50mm więc wygląda dosyć dziwnie:/.

 

Z góry dzięki za pomoc, Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!