Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie, 

Żeby nie zakładać nowego tematu piszę tutaj. Niedawno wymieniłem radio na takie z Bluetooth ostatnio zaczęło mi brakować mikrofonu więc postanowiłem dołożyć i tu mam kilka pytań. Podczas wymiany radia nie było białej wtyczki przy kostce radia więc myślałem że będę musiał kupować całą instalacje. Kilka dni temu chciałem zobaczyć czy jest miejsce na mikrofon więc wyjąłem lampke i zauważyłem że mam instalacje pod mikrofon więc ostanio kupiłem podłączyłem ale nie działa myślałem że jednak nie ma instalacji od słupka ale chyba jest. W moim przypadku instalacja biegnie lewym slupkiem więc ostanio rozebralem słupek żeby się upewnić i wygląda że jest ale ja nigdzie nie mogę znaleźć tej białej wtyczki. Więc mam do was pytanie gdzie ta wtyczka może być schowana bo nigdzie nie mogę jej znaleźć za radiem. Może ktoś miał podobny problem i wie gdzie ona jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w kostce radia nie białej kostki to nie masz instalacji , były wersję iż instalacja szła po lewy słupku wtedy wchodziły w dużą wtyczkę wraz z innymi przewodami , a drugi przypadek iż idzie po prawym  słupku i wtedy jest mała biała osobna wtyczka 4 pin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie chyba właśnie jest ten przypadek że idzie lewym slupkiem. W podsufitce była wiązka kabli w takiej czarnej materiałowej izolacji i dokupiony mikrofon pasował do tej wtyczki oraz rozebralem lewy słupek i idzie lewym słupkiem dlasza cześć tej wiązki nawet jest na niej naklejka z numerem ybe 336 I w rogu przechodzi w taką płaską czarną z białym środkiem wtyczkę i dalej idzie od niej  sporo kabli pod deskę, chciałem dołączyć zdjęcie ale nie chce się dodać . Czyli jak idzie lewym slupkiem to nie będę miał białej wtyczki tylko jest w tych dwóch pionowych kostkach przy radiu? Może istnieje możliwość że mikrofon jest nie sprawny ale sprzedawca mówił że jest sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie coś źle mnie zrozumiałeś, bo pisałem że znalazłem wtyczkę w podsufitce więc wydaje mi się że jeśli fabrycznie była w podsufitce to raczej już cała wiązka od radia, ale niesty nie działa a po podłączeniu mikrofonu w ogóle mnie nie słychać. A z tego co pisałeś to jeśli dobrze rozumiem a jeśli nie to mnie potraw to jeśli idzie lewym slupkiem to nie ma białej wtyczki w radiu tylko kable idą do jednej z tych głównych wtyczek w złączu przy radiu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam... Pojawiam się z problemem, pacjent clio III ph 2, zmiana zestawu z płaskiego na takie jak na foto( z 2 pokretlami)...wyświetlacz posiadam, wszystko ruszyło bez problemu..a jednak zatrzymałem się na mikrofonie...niestety jest inaczej w kostkach niż w megane( 3 rzędy/ 2 rzędy pinow)..ale może ktoś się będzie orientowal jak podłączyć mikrofon...niestety w słupku  instalacji brak, i po zdjęciach moich kostek wychodzi ze chyba też  pusto..

20181129_124157.jpg

20181129_233619.jpg

20181129_124709.jpg

20181129_124234.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@demolo123

image.png.0ab5710e034118f6f5721ca9e99cb262.png

 

@andi

19 godzin temu, adi21 napisał:

. Podczas wymiany radia nie było białej wtyczki przy kostce radia więc myślałem że będę musiał kupować całą instalacje.

Nie wiem jak mam to zrozumieć

 

Powtarzam jeszcze raz sam sobie przeczysz !

Skoro nie było przy radiu to jak ma działać ?? Bezprzewodowo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screenshot_20181130-105709_Chrome.thumb.jpg.cdb6d5a905fdc2059fe00b2262ba4445.jpg

 @cinas dziękuję bardzo.Piny w radiu tak obstawialem ale tabelka do pinów to juz wypas.Nie mam chwilowo dostepu do mojego mikrofonu, ale licze  że jest  opisana kosteczka....dziekuje ra jeszcze.P.S czy na przyszłość jest sens i możliwość założenia czegoś takiego jak na foto? I ewentualnie jak by to wyglądało?..Dziękuję i pozdrawiam.

20181130_111845.jpg

20181130_111903.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez problemu można :) kwestia kabelkologi tylko wyświetlacz już masz odpowiedni

Może nie być numerków , ale liczenie jest zawsze takie samo

Wtyczkę pinami ustawiasz do siebie ( przewody od siebie ) zapinka na górze i w lewym górnym rogu jest nr 1 i idziemy od lewa do prawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!