Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

i Megane II phII OPONY LETNIE


Hadson

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz założone jakieś Michelin 205/60/16. Myślałem założyć coś o mniejszym profilu (55). Szukam coś w okolicy 200zł.

W tym aucie powinieneś mieć założone właśnie 205/55/R16, bo taki jest standardowy rozmiar :)

Z tych co pokazałeś warto się zastanowić nad Presto.

Sąsiad ma, są cichsze od Conti PC2, dobrze trzymają się drogi i ich cena jest odpowiednia.

 

Dodano: 09 lip 2015 - 18:41

A co sądzicie o pirelli p1 cinturato verde 91 H do Meganki kombi 1,5 dCi do jazdy głownie w mieście ( 90 %).

W tej cenie IMHO lepiej wziąć GY EfficientGrip, albo Michelin Primacy 3.

Micheliny są bardzo trwałe i ciche, warto je rozważyć.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Poczytałem trochę o oponach i raczej nie zdecyduję się na Dębicę. Zastanawiam się teraz nad Dunlop Sport BluResponse ewentualnie bardziej budżetowe Hankook Ventus Prime2 K115. Zależy mi na tym żeby było cicho i żeby bieżnik nie leciał w oczach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kup sobie fuldy ecocontrol i będziesz zadowolony. Sam jeżdzę na nich już 5 sezon i mają jeszcze około 3 mm do znaczników zużycia. Czyli mają ok 4,6mm bieżnika, a przejechały już dobre ponad 50tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli EcoControl, to mogę one co najwyżej wentyle nosić na Michałkami CrossClimate.

Miałem Fuldy, teraz mam Micheliny CC, pod względem przyczepności na suchym, mokrym i hałasu Fuldy zostają daleko w tyle.

Przy ruszaniu na mokrym Fuldy potrafiły zerwać przyczepność, a przy hamowaniu dość szybko włączał się ABS, na CC nie ma o tym mowy.

Subiektywnie te Micheliny wypadają lepiej niż Continental Premium Contact 2, które miałem bezpośrednio przed Michelinami.

Jak nie patrzeć Conti stoi w rankingu wyżej niż EcoControl.

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subiektywnie te Micheliny wypadają lepiej niż Continental Premium Contact 2, które miałem bezpośrednio przed Michelinami.

Jak nie patrzeć Conti stoi w rankingu wyżej niż EcoControl.

Owszem Conti PC2 jest droższe i ponoć bardziej sprawne jak Conti EC3 czy nawet 5 choć tu już jest sprawa dyskusyjna, Jednak PC2 są oponami niszowymi o dedykowanym przeznaczeniu i dlatego szybciej się zużywają Od EC3.

Już od kilku lat takie opinie są wszędzie gdzie opinie o Conti można znaleźć.

Ja mam już nie pierwszy komplet Conti EC3 (wcześniej EP, jak jeszcze były dostępne) i nylonowych michelinów energy saver nawet nie można z nimi porównać. Jestem szczęśliwy, że jeszcze w dobrym stanie tego dziadostwa się ze sceniola pozbyłem. (miały iść na przemiał ale co oponiarz z nimi zrobił to już nie moja broszka, może ktoś je dociera do końca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecił continental PC 2 przy tak małych przebiegach spokojnie starczą i zapewnią odpowiedni poziom bezpieczeństwa (mam takie na sceniku I). Napewno nie polecam opony falken totalna porażka ABS włącza się nawet na suchym asfalcie dobrze że to ich ostatnie dni na felgach mojego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już nie pierwszy komplet Conti EC3 (wcześniej EP, jak jeszcze były dostępne) i nylonowych michelinów energy saver nawet nie można z nimi porównać.

Ja wymieniłem PC2 na CrossClimate i w moim przypadku na Michelinach jeździ się lepiej, niższe spalanie, cichsze, lepsze na mokrym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!