Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czarna Skrzynka - rejestrator drogi


sanfran

Rekomendowane odpowiedzi

volfeer przepraszam, z automatu przyjałem, że też masz meganę III.

W takiej sytuacji dokupiłbym oddzielne gniazdo zapalniczki i dorobił zasilanie z tego, które jest w konsoli. Takie gniazdo można zamontować gdziekolwiek, co ułatwi Ci zadanie i być może nie będziesz musiał przedłużąć kabla od ładowarki kamery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozdzielacz mam przy prawym kolanie, na tunelu.

kabel ułożony jest od tego miejsca, za osłona kierownicy, do słupka lewego, schowany pod podsufitkę.

wyjście jest w okolicy środkowego lusterka wstecznego, po stronie pasażera zwisa jakieś 10 cm.

ciasno, ale udało się bez sztuczek

 

Dodano: 16 sty 2015 - 20:21

Też je widziałem, ale wolę takie, co mają więcej wyjść USB, mniej miejsca zajmują, a zarówno kamera, jak i telefon, jak też mp3 podłączę przez USB.

te gniazda USB mogą czasami narobić więcej szkody niz pożytku i naładujesz sobie np. telefon 12V zamiast 5V :notacrook:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dlatego warto kupić coś, co chińskie małe rączki zrobiły, ale firmuje to ktoś bardziej znany. Swoją drogą spędziłem 2 miesiące w Chinach i nie wszystko co chińskie jest kiepskie. Problem wynika raczej z tego, że tych lepszych do Europy nikt nie importuje, bo są droższe i już zarobek byłby mniejszy. Ja generalnie wszystkie takie rzeczy kupuję bezpośrednio na Aliexpress, ale dolar ostatnio ciągle idzie w górę:(

 

Dodano: 10 mar 2015 - 19:47

Kupiłem na aliexpress G1WH i zdaje egzamin. Zastanawiam się, czy nie kupić na tylną szybę także, tylko tam jest problem z mocowaniem i zasilaniem. Przerabiał ktoś z Was temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za zamontowałem w byłej już megance kamerę w tylnej klapie. Zasilanie pociągnąłem z zapalniczki z bagażnika, przeciągnąłem kabel razem z wiązką kabli, które idą do klapy. Samą kamerę przykręciłem bezpośrednio do plastiku w klapie. Żeby złapać dobry kąt nagrywania wskoczyłem do bagażnika i celowałem kamerą tak, żeby łapała wszystko z tyłu auta. Kamerę zamontowałem tak, żeby wycieraczka zbierała brud z jej pola widzenia. Wszystko się spisywało bardzo dobrze, dopóki szyba nie została zabrudzona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trafiłem też G1WH z zaufanego źródła tutaj, wziąłem do żony samochodu. Najpierw dostałem toto na testy i wizualnie miałem wątpliwości, ale jeżdżąc z zamontowanymi dwoma na przedniej szybie zrobiłem porównanie z MIO MyVue 358, test wypadł pozytywnie (mam wrażenie że po zmroku jest lepszy od MIO), wątpliwości mam tylko do trochę wiotkiego uchwytu. Po pozytywnych próbach z przodu zacząłem eksperymentować z mocowaniem z tyłu i tym co będzie widać przez przyciemnioną tylną szybę. O ile w dzień było OK to po zmroku już niewiele widać. Brałem pod uwagę zakup drugiego dla siebie na tył, ale na razie odpuściłem. Też zamocowałem tak żeby "patrzył" przez obszar pracy tylnej wycieraczki, zasilanie puściłem górą obok pasa od środkowego fotela II rzędu, potem w dół po siatce i między fotelami do gniazda pod środkowym tylnym. Przewodu jest dużo tylko zasilacz wielgachny i nieładny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meganka II właśnie nie ma w bagażniku gniazda zapalniczki. Z przodu sobie tak ładnie kabel upchałem bokiem, że w ogóle go nie widać, ale do tyłu ciągnąć to nie wiem, czy wystarczy. No i inna kwestia to ściąganie tych kamerek na parkingu pod blokiem. Z przodu ściągam i chowam do schowka, z tyłu mi się nie będzie chciało, więc pasowałaby kamerka, która nie rzuca się w oczy. W sumie zastanawiam się, czy nie ma jakiś które można by wyprowadzić na zewnątrz w pobliże podświetlania tablicy i tam zamontować.

 

Jeżeli ktoś chciałby kupić u Chińczyków G1WH to mogę dać namiar tam, gdzie ja kupowałem. 10 dni i kamerka była w Polsce. Cena 42$.

 

Dodano: 10 mar 2015 - 22:52

Tak nagrywa moja kamera:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scenic II też nie ma fabrycznie w bagażniku gniazda ;) W Grandzie mam pod środkowym fotelem dwa gniazda, w porównaniu z gniazdem na desce rozdzielczej to jeszcze ok. 1 m.

 

Kwestia zdejmowania rejestratora: od prawie dwóch lat używam MIO MyVue 358 które wyjmuję z samochodu tylko jeżeli chcę coś zgrać na komputer. W sezonie zimowym samochód jest garażowany, od momentu rozpoczęcia sezonu rowerowego do pierwszych mrozów jednak stoi pod chmurką a okolica nie jest jakoś specjalnie bezpieczna, sam pozbyłem się anteny od CB, sąsiadowi skradziono koła a regularnie mam po sąsiedzku jakieś włamania do domów. Poza tym bywam w różnych mniej lub bardziej nieciekawych miejscach i póki co nikogo mój sprzęt nie skusił, dodatkowo na widoku w samochodzie uchwyt do telefonu Brodit (czyli nie najtańszy uniwersalny chłam), ładowarki itp. Jak wyjeżdżam w Polskę też nigdy nie zdejmuję na noc czy pod sklepem, nie dajmy się zwariować. Jak ktoś będzie chciał dostać się do wnętrza to nawet jak wszystko powyciągasz to skuszą go TicTac-i bo akurat będzie miał na nie ochotę a Ty zostawisz koło dźwigni zmiany biegów pudełko z 4 sztukami... Kiedyś włamali się do samochodu mojego ojca po parasol (padało akurat), a obok niego leżały 3 oryginalne (dobre a nie rzemieślnicze) pióra wycieraczek do Poloneza (towar deficytowy za czasów PRL) i tego nie ruszyli ;)

 

Kwestia oddzielnie zamocowanej kamery gdzieś w okolicy tablicy rejestracyjnej. Odpuść sobie. Mam tak zainstalowaną kamerę cofania-wcześniej była w środku na górze tylnej klapy i patrzyła przez szybę w zakresie pracy wycieraczki, ale po przyciemnieniu szyb wieczorem nic nie było widać więc przeniosłem ją nad tablicę rejestracyjną. Regularnie trzeba biegać wycierać, jak drogi są zasyfione (nie porządna ulewa bo wtedy jezdnia jest w pewien sposób zmyta i chlapie lekko zabrudzoną wodą a nie błotem) wystarczy kilka kilometrów i już nic nie widać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co do złodziei to masz 100% racji to są takie kiepy że przy otwartym samochodzie (polonez) były te skobelki i było widać że otwarte, to mi wybili szybę i zabrali gumy do żucia bo były całe dwie paczki a radio za parę stów nie przykręcone tylko wsadzone w otwór zostawili.

Ale z tego powodu że radio zostawili nie ubolewałem, szkoda tylko że szybę stłukli.

Ja osobiście z kamery zabieram tylko kartę pamięci do domu, aby zgrać coś ciekawego lub tak na wszelki wypadek. Karta droższa niż kamera więc wolę zabierać.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!