Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z tankowaniem do pełna.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Może już ktoś ten problem opisywał, lecz nic nie znalazłem... Podczas tankowania nie mogę zalać do pełna, wchodzi ok 50l, i odbija pistolet, potem już ciagle odbijać zaczyna. Wskazówka staje troche dalej za 3/4, tak więc pełny zbiornik nie jest.

Nie ma jakiegokolwiek problemu z tankowaniem do momentu ok 50l - 3/4 baku. Czy to problem z odpowietrzeniem? Czy jest możliwość przepchania rurki odpowietrzenia np. drutem ? czy trzeba demontować wlew? Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regóły mam pustke, mieszkam w niemczech i do pełna tankuję przed wyjazdem w trase, tankowałem tak 2 razy, za pierwszym miałem jakieś 5-7 litrow- nie długo po zapaleniu rezerwy, a za drugim jakies ok 3- przejechane ok 40 km na rezerwie po mieście. Na trasie spalanie mam ok 8,8-9l starcza na jakies 500 i rezerwa sie zapala. Wskazówka nie staje w tym samym miejscu- co by wskazywało na zawieszenie pływaka itp. :l: Te 50 l to na oko z rezerwą wychodzi.

Denerwuje mnie te ok 10 l mniej, bo jakbym nalał do pełna dojechałbym bez tankowania do polski. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odbija wcześniej bo paliwo 'się pieni' , po pierwszym odbiciu wysuń pistolet do góry o jakieś 3-5 cm, zmniejsz nacisk na dźwigienkę w pistolecie(mniejszy strumień paliwa). Próbowałem i w ten sposób możesz dotankować jeszcze jakieś 5-7litrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odbiciu poczekaj chwilę, wysuń pistolet o kilka cm. i delikatnie dolewaj paliwo nadal. Teraz na stacjach jest paliwo zimowe, które , tak jak poprzednik napisał, się pieni. W służbowym Ducato po pierwszym odbiciu jestem w stanie dolać jeszcze 13-14 litrów. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Denerwuje mnie te ok 10 l mniej, bo jakbym nalał do pełna dojechałbym bez tankowania do polski.

Już o tym w innym temacie pisałem (o jakości paliw) ale powtórzę byś przemyślał..

Z własnego doświadczenia radzę, jeszcze przed wjazdem do Polski zatankować pod korek za OJRO.

Tankując u nas nawet na tych renomowanych stacjach odczujesz różnicę w mocy i pracy silnika.

A cena i tak jest zbliżona do tej, którą masz w BRD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję przed tankowaniem zrobić sobie test zegarów i wtedy dowiesz się ile tak naprawdę masz jeszcze paliwa w baku. U mnie rezerwa się zapala jak mam około 9l paliwa w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale w czym problem? Jak paliwa nie wchodzi wiecej to znaczy że zbiornik jest pelny, a źle pokazuje wskażnik. W moim bolidzie zawsze wchodzi ok 54-55 litrów . Z tym że po zapalaniu się kontrolki rezerwy auto robi jescze ok 40-60 km. To chyba normale , a zbiorniki w wszytkich megankach maja ta sama pojemność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie zapala jak w zbiorniku jest 12-13 litrów. Ale tankując na Statoil czy shell to pokazuje ze weszło 52 litry a na kompie 48 litrów spaliłem, a tankując na stacji typu auchan czy careffour to wchodzi o 1 litr mniej niż pokazuje komputer a zasięg czy spalanie podobno jak na firmowych stacjach. Więc firmowe stacje naciągają więcej kasy z kieszeni klienta.

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witajcie, mam taki sam problem, po zatankowaniu baku do pełna (aż mi się troszkę wylało) wskaźnik pokazuje 3/4 baku. Podczas tankowania odpaliłem na chwilę żeby zobaczyć ile weszło. Co zrobić żeby wskaźnik działał poprawnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!