Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na przykład chciałbym wybrać obecnie najmocniejszą wersję silnikową (oprócz GT) czyli 1.2 TCe 130 KM ale bez tego cholernego tabletu i to jest niestety niemożliwe :-(

 

Tablet 8,7" wygląda nowocześnie, i na obecną chwilę to jest mistrzostwo w klasie kompaktowej jak i średniej. Można kupić TCe 130 bez tabletu w wersji ZEN, aczkolwiek to już odpowiednik Megana III Generation jeśli chodzi o jakość wykończenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast sprzeczać się o głupoty gdzie jest potrzebna bardziej moc, czy w mieście czy na trasie, ja uważam że zarówno w trasie jak i w mieście warto mieć mocniejszy samochód ale mniejsza z tym to mam do Was pytanie, czy tempomat w megane IV można ustawić Max na 140? Wiem że aktywny tempomat Max na 140 , tak samo jest w espace, widziałem to na testach z autocentrum, więc pewnie tyczy się to wszystkich renault z rlink 2. Ale czy zwykły tempomat również ma to ograniczenie?

 

Ps. Zachar z autocentrum wrzucił ostatnio test megane gt, dość obszerny, także polecam niezdecydowanym obejrzenie: )

 

Ktoś zna odp na moje pytanie?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez swirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myślicie Panowie, czy Megane IV w wersji Bose jest lepiej wyciszone od wersji Intens ? Może wersje Bose mają lepsze wyciszenie wnętrza na rzecz audio Bose ?
Nie liczyłbym na to.

A jednak... Pracownik salonu poinformował mnie wyczerpująco, iż wersja Bose ma dodatkowo wyciszone drzwi i nie tylko pod zestaw Bose... Jest różnica w wyciszeniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

2 dni temu 1.6dci 130km KM bose odebrany, jest mega, nie żałuję:) mały car detailing z mojej strony

 

Dodano: 04 cze 2016 - 12:13

thumb_hosting_zdjec_1465034822__20160604_091029-1.jpg

 

Dodano: 04 cze 2016 - 12:15

thumb_hosting_zdjec_1465035280__20160604_091016-1.jpg

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczny samochód, wyróżnia się wyjątkowo w tle nudnych VW.... Jak świecą światła LED w nocy ? Warto w nie zainwestować, mając na uwadze pole widzenia w stosunku do zwykłych reflektorów ?

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam że widoczność jest dużo lepsza i jeżeli nie jeździ się tylko po oswietlonym centrum miasta to warto, wrzucę jakieś fotki jak wyjadę w nocy za miasto

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym jeździłeś wcześniej, i jak oceniasz nowy model Megana do poprzedniego samochodu ? :) W lusterkach bocznych jest jakaś listwa LED kierunkowskazów ?

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, świetna Meganka ja podchodzę do zamiany swojej III na IV ale 1,2 Tce i mnie troszkę to przeraża co będzie z tym silnikiem za 6 lat co pójdzie pierwsze...

 

Kolega się pochwali jaka cenę wynegocjował, ile dali rabatu? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pierwsza jazda w nocy i powiem szczerze że jestem zaskoczony tymi ledami. O ile długo wahałem się czy warto dopłacić 4k to jak przejechałem się za miasto plus włączyłem światła drogowe to bajka. Widać również kawał pobocza, a robią takie wrażenie że wszyscy się patrzą co jedzie.

Cennikowo wyszło ok 107k, zszedłem do 99. Brałbym bez zastanowienia GT ale moje przebiegi rzędu 40k rocznie głównie autostradowe nie kalkulowały mi się zbytnio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!