Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Może do niego włożą te 1,6 Tce choć by te 150KM to już by było coś, i na pewno klientera by się rzuciła na taki kąsek bo wygląda świetnie z tymi groźnymi lampami z tylu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Może do niego włożą te 1,6 Tce choć by te 150KM to już by było coś

dlatego , po mimo dużego sentymentu do marki Renault , dla siebie ( do wożenia swojej dupy) wybrałem Seata Cuprę. Nie to , żeby mnie od razu powalił na kolana swoją sylwetką czy technologią. Po prostu już praktycznie nie można kupić auta z dużym silnikiem i jakąś tam konkretną mocą. (pomijam auta premium za 300 PLN i wzwyż). A tak , mam rodzinne kombi po małym programie na 360 KM i 460Nm i mogę spokojnie wyprzedzać. Jak jadę Kadjarem żony ( 1.2 130 KM) to od razu włączam tryb eco , bo nie chcę się irytować i przestawiam się wtedy na Eco jazdę :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam fachowców...jutro prawdopodobnie ostatnie szlify w jednym z trójmiejskich salonów Renault odnośnie zbijania ceny - Megane 4 intense 1,6 114km ,zaraz nastąpi grzmot w kierunku moim dlaczego taka stara konstrukcja ;) z czystej zasady trwałości silników ,chciałbym trochę pośmigać dłużej autkiem a wysilone serduszka(ecobost,tsi,tce itd) aut prawie już wszystkich koncernów napewno do 100 tyś km spowodują nie jeden zawał ;) i wizytę w tzw szpitalu ASO ;)...a druga sprawa nie potrzebuje szybszego sprzętu zresztą nawet , gdzie jezdzić jak trójmiasto od 7 rano do 19 jest zapakowane jak tir paczkami dla uchodzców.

Dam znać na dniach jak się sprawy potoczyły :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamierzasz trzymać ten samochód do 203x roku i przejechać nim ponad 250 tyś km to możesz zastanawiać się nad tym silnikiem. W każdym innym przypadku sens tego będzie mocno wątpliwy. Jak wspomniał mój przedmówca - nie będzie ani szybko ani cicho, ja dodam ze nie będzie też tanio bo lpg nie założysz a silnik mistrzem oszczędności nie jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdziłem z tym silnikiem na jazdach próbnych - mega porażka, kompletnie bez sensu, jak będziesz chciał sprzedać to auto za parę lat to tylko jakiś dziadek to kupi.

Przejedź się Tce a później swoim wyborem to zrozumiesz o czym piszemy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem setki razy, powtórzę po raz kolejny. :) Nie warto się absolutnie pchać w silnik wolnossący 1.6. Ten silnik nie zapewnia komfortu jazdy. Poziom hałasu podobny do samochodów 20 i 30 letnich wolnossących jak np. Golf 2. Daewoo Nexia która ma korzenie z lat 80-tych, zapewnia podobny poziom wyciszenia. Dopiero turbodoładowane benzynowe silniki mają duży moment obrotowy, co pozwala im na zamontowanie długiej skrzyni biegów, co z kolei przekłada się na niskie obroty przy dużych prędkościach. Dodatkowo turbo doładowane benzyny mają lepsze wyciszenie kabiny od wolnossących silników. Ja wybrałbym ciszę i komfort przy 130 km/h na autostradzie, niż kupa hałasu jak w Zaporożcu. Silniki TCe bez problemu powinne przejechać 200-250 tyś km. 70 tyś za Intens z silnikiem 1.6 to błędne wykorzystanie pieniędzy. Lepiej kup za połowę tej kwoty Megana III 1.6 z wiarygodnego źródła (np. Renault ASO używane), za 18 tyś zł z żoną poleciałbym na daleki zakątek świata jak np. Australia :) Resztę kasy odłożyłbym na czarną godzinę, lub jakieś inwestycje.

 

Poniżej zdjęcie, co prawda nie Renault, ale Skoda Octavia 2013 rok 1.4 TSI. Przy prędkości 140 km/h jest bardzo cicho, spokojna jazda bez nerwowej atmosfery. Megane III z silnikiem 1.6 16V zachowuje się nerwowo, do tego dochodzi spory hałas silnika wyskakującego spod maski. Ogólnie męczarnia. Skoro chcesz kupić nowy, przemyśl to jeszcze raz, mając na uwadze że w Polsce mamy coraz więcej dróg szybkiego ruchu. Jakie odcinki pokonujesz najczęściej, np. do pracy ?

 

thumb_hosting_zdjec_1471562994__sk3.jpg

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, stałem przed dylematem 1.6 SCI 115 czy 1.2 TCE 100 KM. Dobrze że wybrałem TCE, niskie spalanie,cicho i komfortowo.

A przy przebiegach żony <10 tyś rocznie nie liczę specjalnie na awarie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!