Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

OBRĘCZE KÓŁ Z LEKKICH STOPÓW (ALUFELGI)


Mistic

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 7.04.2012 o 20:18, .Pawel napisał(a):

Śrub zabezpieczających też bym chyba nie kupował do felg za 250, gdzie nowe dobre śruby to połowa tej ceny.

To nie chodzi o felgi tylko o to jacy geniusze ewentualnie zabrali by się za sprawę. Co lepsi potrafią odkręcić koła i zostawić auto leżące po prostu na ziemi, bez żadnych cegieł czy czegoś (niestety widziałem już efekty takich działań :-) ).

 

Ale w przypadku z tematu tak czy inaczej szkoda kupować i felgi i choćby najprostsze śruby z allegro. Kasa wpakowana, zysk najpewniej zerowy.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem :-) Dziękuję za odpowiedź a teraz pytanie co do tych alusów one mają obtarcia tak jak widać na zdjęciu czy jest jakiś, że tak powiem zabieg upiększający który mógłby zniwelować te zarysowania jakieś polerowanie czy cos?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Mientex, co do felg to kwestia gustu, zgadzam się z TomaszemM co do naprawy, ale co do wyboru opon to nie za bardzo dobry wybór... Opony DUNLOP SP Sport Fastresponse 195/50R15 82 H to raczej średni wybór zarówno co do rozmiaru jak i jakości... Dość niski profil oponki i jej zdolności tłumiące potrafią zmęczyć i pozostawiają wiele do życzenia, a w szczególności na naszych cudownych drogach(wytrzymałem jeden sezon i zmieniłem na profil 185/60 i inne opony) co do trzymania bocznego, w zakrętach, na mokrej i suchej nawierzchni- super! ale tłuką jak szalone.. Jeśli zależy Ci na komforcie jazdy to, nie ten rozmiar i nie ta opona... Mientex to jest tylko i wyłącznie moja opinia z własnych obserwacji i doświadczeń, i nie musisz się z nią zgadzać. Pozdrawiam! Mycior!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie po to założyłem ten temat :-) Nie zaprzeczę bo wydaję mi się że masz racje ponieważ czytałem dużo opinii ludzi i chwalą je sobie ale właśnie wytykają te minusy, które Ty powiedziałeś. Czyli uważasz że taki profil opony nie jest dobrym wyborem? A co powiecie na opony marki Dębica mój tato jeździ na tych oponkach i nie narzeka..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.04.2012 o 17:56, Mientex napisał(a):

A co powiecie na opony marki Dębica mój tato jeździ na tych oponkach i nie narzeka..

Niby budżetowe ale jakość taka sobie. Powiem to inaczej, jak będziesz w wieku taty, to też Ci wystarczą i będą dobre. Może brzmi złośliwie ale taka jest prawda.

Jak dla mnie, to tylko Comtinental EcoContakt jest właściwą oponą. Może ciut droższa ale sprawdza się znakomicie i przy ostrzejszej jeździe i przy spokojnej, nawet Micheliny Energysaver przy nich wysiadają, czasami tracą przyczepność, co widać po działającym ASR, nawet na suchym. nie ulegają szybkiej degradacji, dobrze odprowadzają wodę i skracają drogę hamowania. Odpowiednio dobrany profil i felga 15" gwarantuje komfort. I ta cisza......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najtańsze modele Debicy niestety nie są dobre. Ich jakość można porównać do chińskich, ale są od nich ciut droższe. Jak już kupować opony z tej firmy, to te lepsze ( i niestety droższe) modele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mientex, jeżeli chodzi o rozmiar pozostałbym przy przewidzianym przez producenta, bądź zamiennikach ( o nich dowiesz się z kofiguratorów np z alcara) ktoś po coś to obliczył (trzymanie boczne, droga chamowania itp.)... co do opon z "Dębicy" to podzielam zdanie gojgiena, Jesteś dość młody i nie raz poniesie Cię "ułańska fantazja" za kółkiem... lepiej mieć na czym polegać (czyt.opony)... Twój czy mój tato wykręcą na "Dębicy", "Matadorze" przepiękne przebiegi!!! mi niestety starczały ledwie na 1,5- 2 sezony (ok.40tyś.)trochę mało jak za tą cenę. Decyzja oczywiście nadal należy do Ciebie i Twojego budżetu. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!