Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zatrzasnalem karte w bagazniku PILNA POMOC POTRZEBNA


Rekomendowane odpowiedzi

żółty (łososiowy)

oj oj, żółty to nie łososiowy. To różne kolory i różne kable

Nel proponuje by zewrzeć styki przekaźnika nad bezpiecznikami

to jest dobra opcja ale też wiąże się z rozbieraniem kawałka deski, wypinaniem "wieszaka przekaźników" a kable tam mają po 3 mm zapasu z tego co pamiętam. No ale to dobra opcja, własciwie to nieważne w którym miejscu poda się zasilanie na żółty, i tak startuje wszystko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co wyciągać radio jak wystarczy połączyć bezpieczniki w srodkowym rzędzie drugi od góry i ostatnim na samym dole (to jest to samo co w kostce radia) a dużo szybsze i nie trzeba nic rozbierać)

 

Czytajcie posty ze zrozumieniem nic nie piszę o przekaźnikach pod siedzeniem - tylko o tym gdzie znajduje się złącze R2.

 

Swoją drogą to nie rozumiem jak zamkną kartę w bagażniku u mnie jeżeli karta jest w samochodzie to nie można zamknąć samochodu - jedynie tylko przy pomocy drugiej karty.

Edytowane przez Nel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest dobra opcja ale też wiąże się z rozbieraniem kawałka deski, wypinaniem "wieszaka przekaźników" a kable tam mają po 3 mm zapasu z tego co pamiętam

Jeśli jest tak jak w sceniolu to przekaźniki są wstawione od strony kolana kierowcy i po wyjęciu przekaźnika wystarczy kawałek przewodu w wolne miejsca po przekaźniku wetknąć. Bez rozbierania. Ważne by zmostkować te z pod styków roboczych, a nie zasilające cewkę..

 

Dodano: 19 kwi 2013 - 22:48

Swoją drogą to nie rozumiem jak zamkną kartę w bagażniku u mnie jeżeli karta jest w samochodzie to nie można zamknąć samochodu - jedynie tylko przy pomocy drugiej karty.

Wystarczy że jej nie zidentyfikowało że jest w środku auta. A bagażnik wystarczy zatrzasnąć i bez aktywnej karty wyczuwanej przez anteny zewnętrzne już go nie otworzysz.

Jeszcze nie próbowałem karty w środku drugą zamknąć ale przypuszczam że się nie uda jeśli ta pierwsza będzie wykryta że jest w środku.... Sprawdzimy jutro, tak dla zaspokojenia ciekawości....

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No- czyli mamy najprostrze rozwiązanie :angry: Tylko, że znowu troszkę chyba jest inaczej z bezpiecznikami, (albo nie zrozumiałem) W każdym razie w prawym rzędzie są dwa 40A bezpieczniki - jeden do pompy dachy, drugi do silników szyb, tam jest plus na stałe z aku, a drugi od góry to radio (15A).

 

No - prościej już nie będzie więc idę w słomę :) Dobrej nocy wszystkim i powodzenia nieszczęśnikowi :angry:

Edytowane przez subratri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tego nie rozumiem że nie wykryło karty.Ja u siebie zrobiło to samo w sobotę że zostawiłem kartę w bagażniku (przez zapomnienie)i chciałem zamknąć samochód nie dało rady.Na szczęście było to pod domem i mam drugą kartę - więc nie miałbym takich problemów.Wracając do tematu uważam że najszybciej jest połączyć bezpieczniki i według mnie powinien działać wtedy przycisk od dachu - dodatkowo można skorzystać z podpowiedzi kolegi i w odpowiednim momencie odłączyć akumulator.

post-3001-0-23249000-1366405332_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobione, wroce to zdam relacje,.... :angry:

 

Dodano: 20 kwi 2013 - 00:10

No wiec zrobiłem pierwszą próbe-która mi sie wydała najbezpieczniejsza czyli wyjecie przekaźnika i zwarcie styków 30 i 87. Przekaźnik znajduje sie zaraz nad bezpiecznikami-jest faktycznie żółty. Potem start i otwieranie dachu już działa. Dostep troche trudny ale 10 minut i dalem rade to spiac kawalkiem kabla.

 

Swoją drogą miałem duzo szczescia ze akurat mialem zasłoniętą kotarke od dachu-jutro zrobie kilka testów bo podczas tej calej akcji nasuneło mi się kilka pytań. BEz tej kotarki bylo by chyba gorzej-chociaz jutro sprawdze czy w takiej sytuacji jest to sprawdzane...

 

Jezeli chodzi o zatrzasniecie karty w bagażniku-było dokładnie tak jak opisuje Goigen. Podszedlem do auta, karta w plecaku, otworzylem klape, wsadzilem plecak, zamknalem klape i koniec.....

 

Bardzo bardzo dziękuje Goigienowi, Substrati i Nel'owi za zaangażowanie, szybką reakcję no i pomoc w sprawie !!! Fajnie ze mozna tutaj liczyc na ludzi-macie u mnie wielkie piwo.

 

Na pomysł z bezpiecznikiem pewnie bym sam w końcu wpadł-bo faktycznie jest on tam widoczny jak krowie na rowie. Z resztą było by już gorzej. Musze kiedyś przysiąść i ogarnąć te schematy w końcu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i super że się udało bez prucia klapy, a tylko na nerwach i kombinacjach. :angry:

Bardzo bardzo dziękuje Goigienowi, Substrati i Nel'owi za zaangażowanie, szybką reakcję no i pomoc w sprawie !!! Fajnie ze mozna tutaj liczyc na ludzi-macie u mnie wielkie piwo.

Z mojej strony nie ma za co.... A piwko- owszem smakuje, jednak rezygnuję. W zamian za to piwo dla mnie, pomóż komuś innemu w potrzebie.... Będziemy kwita. :angry: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bez kotary trzeba by było chyba wpiąć się w kable od zamka, ale to już mniejsza o większość. Grunt, że obeszło się bez wycinaia dziury w bagażniku :angry:. A za piwo też wielkie dzięki.W myśl zasady: "Nie odwdzięczaj się za przysługę, oddaj ją komuś innemu" :angry: Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze rozumiem :auto zamknięte ,otwierasz tylko bagażnik wkładasz plecak z kartą zatrzaskujesz klapę bagażnika (nie zamykasz auta)- zauważasz brak karty i nie możesz już otworzyć bagażnika?. Ja taką próbę zrobiłem u siebie i mimo że drzwi są nadal zamknięte ,bagażnik mogę otworzyć (karty nie zostawiałem w bagażniku tylko odłożyłem poza zasię). Pytam żeby zebrać wiedzę o możliwych zachowaniach naszych autek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nel-bardzo dobrze bylo by ustalic przyczynę problem. Nie wiem czy poprostu cos nie jest nie tak z tą anteną a bagażniku-chociaz do tej pory problemów takich nie mialem. Ktos sie orientuje czy antena w bagazniku jest taka sama jak te w klamkach?

 

Swoją drogą zawsze sie zastanawiałem, skąd moje autko wie po której stronie auta jest karta jezeli jest tylko w zasiegu jednej karty.....

 

Było dokładnie tak jak opisałeś... Sam dzisiaj zrobie kilka testów bo nurtuje mnie kilka rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Witam, do dziś udawało mi się naprawiać usterki szukając na forach, ale z tą dzisiejszą poległem po całości otóż nie mogę dostać się do bagażnika w żaden sposób poczynając od kluczyka po zamek( bo kluczyk nie pasuje) a od strony siedzeń nie ma co rozmawiać bo tam ściana.. (Kotara odsłonięta bo są zakupy)

Dla tego moje pytanie czy da się jakoś czujnik od kotary oszukać żeby otworzyć dach i dostać się do bagażnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, arek123-89 napisał:

x

Rozumiem, że nie masz karty i nie masz kluczyka do drzwi. Jaka to wersja?

Nie rozumiem, jak mogła się karta zatrzasnąć w bagażniku. Był otwierany bez otwarcia drzwi?

Pojazd bez HF?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kartę mam. Kluczyk do bagażnika nie pasuję. Megan 2 CC 1.9 rok 2005

Wybacz ale się nie zrozumieliśmy podpiołem się pod temat bo uważałem że najszybciej tutaj dostane pomoc.

 

 

Chciałem uzyskać pomoc w ustaleniu kabli do czujnika rolety w bagażniku, czy da się go gdzieś oszukać po drodze żebym dach otworzył co z tym idzie bagażnik się uchyli i bede mógł wyjąć zakupy a potem naprawić usterkę z zamkiem.

Pojazd bez HF

Dziś się zorientowałem że światło hamulca na klapie bagażnika nie świeci więc sądzę że to wiązka kabli się przerwała A tu moje pytanie czy jak dałbym zasilanie kablem z akumulatora na przycisk coś może zadziałać czy nie?

Edytowane przez arek123-89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz uszkodzony tylko kabelek od przycisku a przewody do silnika zamka nie są uszkodzone to można pominąć przycisk otwierania. 

Pod siedzeniem masz duże złącze 52 pinowe. Należy pin 19 zewrzeć z masą na złączonym złączu. Wymusi to podanie zasilania na silnik zamka bagażnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!