Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zestaw nagłośnienia BOSE


Rekomendowane odpowiedzi

a widziałeś te głośniki BOSE? :) Bez suba dźwięk się drastycznie nie polepszy niestety, więc sama wymiana głośników nie da za dużo. Musisz dołożyć całość ze wzmakiem i subem. Bez tego zmiany nie mają sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia czy zmiany mają sens czy nie to inna kwestia. Chodzi mi o przeprocesowanie zmian etapami. Wymieniam głośniki w pierwszym etapie, w kolejnym dodam wzmacniacz i w ostatnim sub z podłoga...

Stąd pytanie czy się da, czy to będzie grać, itd...

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączałem glośniki bose do zwykłego r-linka i wyciągnąłem takie wnioski:

Fabryczne audio r-link to dramat

Fabryczny r-link z głośnikami od Bose to jeszcze większy dramat.

Głośniki Bose jak dla mnie to szajs i mam wrażenie, że cały system Bose ratuje tylko plastikowy subwoofer. Jakby go odłączyć to pewnie nie byłoby wielkiej różnicy w stosunku do fabrycznych systemów nieBose.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nonsensem jest ocena brzmienia systemu nagłośnienia w oparciu o poszczególne elementy, a nie całość.

Przepraszam za uszczypliwość, ale to stwierdzenie obnaża kompletną ignorancję.

 

Jakby go odłączyć to pewnie nie byłoby wielkiej różnicy w stosunku do fabrycznych systemów nieBose.

Oczywiście, że tak, bo zupełnie inaczej projektuje się system z subwooferem. Głośniki są dobierane na średnicę bez dołu.

W systemach bez sub-a są szerokopasmowe lub mają środek z dołem plus tweetery.

 

Porównywałem, oczywiście to subiektywne, GSIII bez Bose, robiłem też porównania Harman Kardon w nowym BMW. Nagłośnienie w GSIII z Bose jest naprawdę świetne.

Oczywiście mówimy o relatywnie prostym i tanim aucie z tanim prostym systemem nagłośnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gRRuby, zauważ, że udzieliłem konkretnej odpowiedzi na postawione pytanie. Nie jestem audiofilem, ale taką porażkę jak audio w megane 3 to jestem w stanie wychwycić. I uwierz mi, miałem arkamysa 3d, miałem Bose, teraz mam r-linka i jedynie bose można uznać za przyzwoite granie. Nie trzeszczy, trochę basu jest i to tyle. Wrzucałem na forum zdjęcia głośników Bose, wzmacniacza też, żaden szał, ale jakby tak grały standardowe głośniki to by wstydu nie było.

 

Zaryzykowałbym stwierdzenie, że od zwykłego r-linka lepiej gra cabasse auditorium z espace po lifcie, a już na pewno lepiej gra pioneer auditorium w 14 letnim avantime (głośniki focal).

 

Pamiętam jak ze 3 lata temu przyjechał do mnie klient na clipa żeby uruchomić fabryczne radio w megane 3 (radio płaskie bez pokręteł). Ja w tym czasie miałem megankę z arkamysem 3d. Jak już odpaliliśmy to radio, to byliśmy w szoku, że to tak słabo gra i zaczęliśmy szukać przyczyny. Okazało się, że przyczyną są oszczędności księgowych renault :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam i w sumie ciężko wnioski z tych odpowiedzi wyciągac patrząc na pytania... Ale ja się nie czepiam.

Reasumujac ogólnie głośniki z bose zagrają z zwykłym r-linkiem, do póki nie dam suba i wzmacniacza to będzie kupa - to się domyślam.

Teraz dalej, czy da się wzmacniacz bose podłączyć do radia r-linkiem czy trzeba inne radio mieć?

 

Wiem jak gra zestaw bose, zanim kupiłem moja megan to jeździłem kilkoma zajechanymi megankami w dci z Niemiec czy Francji z tym nagłośnieniem i dla mnie to jest to co bym chciał mieć i co mi się podoba.

Aktualny r-linkiem nie ma co ukrywać gra porownywalnie jak papierowe głośniki w Lanosie... Choć aplikacja r-sound daje dużo frajdy ;-)

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałem u siebie do R-linka dołożyć tylko sub z bose, ale jakoś mi przeszło i nie mam czasu się za to wziąć. Myślę, że takie granie wystarczyłoby na jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac ogólnie głośniki z bose zagrają z zwykłym r-linkiem, do póki nie dam suba i wzmacniacza to będzie kupa - to się domyślam.

To na pewno.

Teraz dalej, czy da się wzmacniacz bose podłączyć do radia r-linkiem czy trzeba inne radio mieć?

Te go nie wiem. W uboższych wersjach wyposażenia nie ma nawet tweeterów.

RRuby, zauważ, że udzieliłem konkretnej odpowiedzi na postawione pytanie.

Rozumiem, ale nie można tak tego ocenić. Sam wiesz - najlepsze głośniki z marnym wzmacniaczem, źle zaprojektowana zwrotnica z najlepszymi głośnikami itd. Efekt zawsze będzie do bani.

Jakby na to nie patrzeć to ktoś to u nich projektuje, liczy i dobiera.

Edytowane przez gRRuby
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja docelowo chce cały zestaw bose zapodac tak jak fabrycznie było.

Z ciekawości co będzie dokładnie potrzebne, gdyż zastanawiam się co trzeba od dawcy dostać...

Głośniki,

Wzmacniacz,

Sub,

Wiązka, co jeszcze?

C-box, jakiś stabilizator napięcia czy może jakaś biała puszka z kablami...

Rozmawiałem z facetem co ma takiego rozbitka, jeszcze go na allegro nie dał i nie rozbierał więc mógłbym brać co potrzebne a mówił o takich elementach że będą potrzebne...

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj na forum w moich postach o Bose, wymieniłem dokładnie wszystko co potrzeba. Teraz piszę z telefonu, z tapatalka i nie dam rady Ci podesłać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykładzina jest inna i stelaż podłogi też jest inny -wszystko opisałem, tylko trzeba poszukać.

Subwoofer jest przykręcany do podłogi, nie wszystkie meganki fabrycznie są przystosowane do subwoofera.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, to że podłoga, wykładzina i wypełnienie jest inne to wiedziałem (wyczytałem) ale że może megane być nie przystosowane to już nie.

Muszę sprawdzić numer radia jaki mam, bo też był podany w tym temacie jaki powinien być.

 

Wysłane z Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa blachowkręty przez podłogę i chyba jeszcze jeden w profil podłogi i niczym suba nie ruszysz hehehe :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!