Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szyba nie była zamknięta i po ulewie deszczu.


Rekomendowane odpowiedzi

Dziś zapomniałem zamknąć szybę od kierowcy i tak 1-2 godziny stał. I padał mocny deszcz. I było cała tapicerka drzwi mokra, siedzenie kierowcy trochę i dywany przedni i tylny. I pytanie czy będzie coś poważniejszego?

 

Poprawione:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu pod siedzeniem kierowcy przy podłodze jest słynna wtyka oznaczona R2,dochodzi do niej kilkadziesiąt przewodów. Jak zacznie gnić to będą poważne problemy zwłaszcza z tylną częścią pojazdu. Lepiej jak najszybciej osuszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh...czemu szyba nie zamknęła jak mam czujnik deszczu

Wiesz co? to by była ciekawa funkcja, można by podsunąć taki pomysł inżynierom Renault. A może ktoś obcykany z elektroniką takie coś opracuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc tak: najbardziej mokre jest schowek na podłodze. A reszta mniej. Chusteczka wciskałem żeby pochłonął wodę tyle ile miałem. i jedna włożyłem tam na noc. Wstawiłem pochłaniacz wilgoci. Włączyłem dmuchawę na nogi na maksa i otwierałem wszystkie okna i bagażnik i podczas zbierania wody po pół godziny światła zaczęły migać i dmuchawa przerywała, zmniejszyłem dmuchawę i po kilku minutach znów tak samo. Co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest grane?

Zapewne aku nie wytrzymuje takiego obciążenia tak długo.

Mój 7 letni odmówił współpracy po dłuższym otwarciu drzwi i przy grającym radiu podczas sprzątania i kosmetyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Airbites, witam w klubie. Ja ostatnio podczas majowego oberwania chmury zostawiłem antenę cb na dachu z przewodem przepuszczonym przez drzwi. Auto stało pochylone na górce, uszczelka odgięta i deszcz pięknie po kablu zasuwał do środka. Efekt - po 3h deszczu z gradobiciem w aucie miałem jezioro pod nogami. Najpierw szybkie wybieranie wody kubkiem, a potem dwa dni intensywnego suszenia wykładziny i filcowej maty wygłuszającej. Nie wiem jak dużo wody było u Ciebie, ale nie licz na to, że podłoga sama wyschnie. Ja szmatą wycisnąłem z dywanu i tej filcowej maty całą miednicę wody. Potem fotel kierowcy out, wykładzina do góry i dwie farelki przez prawie dwa dni suszyły podłogę. Z niecierpliwością czekam na rachunek za prąd :)

 

Na szczęście to nie była moja Renia tylko służbowa Skoda <ok> . Ale i tak żal serce ściskał, bo mam ją od nowości i dobrze służy.

 

Musisz to dobrze wysuszyć, bo w najlepszym przypadku będzie Cię drażnił smród stęchlizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w nowych megankach, ale w mojej, jak córce, w zimie przy otwieraniu drzwi troche śniegu spadło na wyłączniki w podłokietniku i go od razu nie usunęła, to na drugi dzień z powodu zwarcia poszedł bezpiecznik. W wyniku tego silnik falował na wolnych obrotach i część urządzeń nie chodziła, ale to nie problem, tylko z lektury tego forum na ten temat wynika, że taka przygoda może skończyć się pożarem. Piszę o tym dlatego, żeby oprócz suszenia dywaników zainteresować się zalanymi drzwiami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed blokiem nie da rady...i skąd wezmę prąd? A jak wyjąć fotel?? I jak wyjąc te plastykowe nakładki w tylnych drzwi w narożnikach? Dzisiaj byłem do przy samochodu samochodzie i włożyłem gazetki na tapicerkę drzwi bo mokro tam nadal jest i w schowek na podłoże. A idzie z samego schowka wyjąć wykładzinę?

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie masz warunków w domu, to wypożycz garaż lub jedź tam, gdzie myją wnętrza... gdziekolwiek tam, gdzie będziesz mógł to jak najszybciej wyrwać i wysuszyć.

im dłużej będziesz przeciągał z usunięciem wilgoci tym więcej problemów będzie za chwilę.

żadna elektronika nie lubi wilgoci, więc oprócz ewentualnego zwarcia, którego efektem będzie (na szczęście) uszkodzenie bezpiecznika zaczną za chwilę śniedzieć styki i dopiero wtedy zacznie się choinka w aucie, z którą sobie nie poradzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!