Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Silnik do gazu


888EX888

Rekomendowane odpowiedzi

Jazda po mieście w którym trzeba czasem depnąć, aby zdążyć na późnym zielonym, wychodzi 11,6 LPG/100. To pomiar z czystej jazdy po mieście, gdzie co kilkaset metrów są światła bez jazdy po obwodnicach autostradowych i śródmiejskich. Średnia prędkość przejazdu to 22,4km/h. Dla porównania podam wynik z 1,5dci 110KM Nissan Juke mojej siostry, której w identycznych warunkach spala 8,2 ON/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupowałem c2 to mówiłem, gdzie gaz, ale w końcu się przekonałem i już nie płacze na stacji tankuje za trochę ponad 70 zł i zasięg to około 270km - jazda dynamiczna. Ktoś mądry mi powiedział, jak się wejdzie raz w gaz to już się w nim zostanie. Niedługo kolejne auto zostanie przystosowane do LPG. Bo jeżdżę dużo a instalacja się zwraca za każdym razem jak jestem przy dystrybutorze.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dokładnie jak się wejdzie w gaz to już się z tego nie wychodzi. To lepsze niż najlepsza lokata w banku. @ witman jak koszt za CHIP-a? Ja obecnie mam Lagunę 2.0T i chcę ją najpierw zagazować a potem podnieść moc. Też chce iść w kierunku Nm a nie w KM. Konie Mechaniczne sprzedają samochód a Newtono metry rozpędzają samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja obecnie mam Lagunę 2.0T i chcę ją najpierw zagazować a potem podnieść moc

Zła kolejność. Najpierw się podnosi moc a potem pod uzyskaną moc dobiera się instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor to nie wszystko. Liczy się instalacja jako całość. Bierzesz pod uwagę np. pętlące wtryski benzynowe? Jak zachowa się wtedy instalacja?

Edytowane przez deku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja zrobiłem wszystko w jednym zakładzie, instalacja + strojenie i hamownia wykonane przez ludzi mających duże doświadczenie o czym się przekonałem po raz kolejny.

Wszystko pracuje jak w szwajcarskim zegarku, po przejechaniu 5tys.km mogę podać jakie jest spalanie LPG: trasa normalna jazda (bez autostrady) 7,6/100km, miasto 10,3-10,7 przy średniej prędkości przejazdu 22-23km/h.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale może się okazać, że mapy to za mało bo wtryskiwacze gazowe są za słabe a nie da się już wydajności podciągnąć zwiększając ciśnienie na reduktorze, albo będą problemy z wolnymi obrotami, jeżeli od razu założysz za wydajne wtryskiwacze.

Jasne, że można najpierw gaz potem chip, ale nie zapłacisz raz za jedno i raz za drugie tylko będziesz dopłacał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deku więc wybiera się wtryskiwacze np. barracuda 130Nl, które można dławić dyszą, do tego np. kme twin i qboxa/lpg tech 224/kme nevo (kolejność przypadkowa). Gotowy zestaw na trudne warunki. Pamiętaj Woytus, że tech sobie z pętleniem nie radzi, a tylko pudruje syf, więc najlepszym rozwiązaniem i tak jest doprowadzenie beny do ładu. Mówi się zgodnie ze sztuką, że najpierw podnosimy moc, potem montujemy lpg, ja się do końca nie zgodzę, bo wystarczy sprytnie dobrać instalkę ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, że tak można, tylko trzeba o tym wcześniej wiedzieć (np. powymieniać poglądy tak jak teraz my to robimy), a nie potem robić wielkie oczy, że za coś trzeba dołożyć trochę (czasem więcej niż trochę) PLNów. Bo somo stwierdzenie "większy reduktor" nie daje podstaw do tego, żeby najpierw montować LPG.

Idealnym rozwiązaniem jest jak to miał zrobione @witman - jeden człowiek/zakład ogarnia jedno i drugie.

 

Przytoczony przez Ciebie zestaw to zestaw marzenie dla większości aut :-)

Edytowane przez deku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacja będzie zakładana w Poznaniu u gazownika polecanego na forum http://lpg-forum.pl/. Gazownik jest poinformowany o tym że będzie w późniejszym czasie CHIP podnoszący moc do 200KM. Jego propozycja:

"

Witam,

zaproponować mogę dwie opcje w cenach promocyjnych:

1. STAG 4 QBOX BASIC, wtryskiwacze Hana H2000 - opcja pośrednia, w mojej opinii jednak bliżej jakościowo najlepszej - 2900 zł 2. STAG 4 QBOX PLUS, wtryskiwacze Hana H2000 - prawdopodobnie najlepszy bezwzględnie układ IV gen. na rynku - 3200 zł.

 

Do tego w cenie: reduktor KME GOLD,

wielozawór Tomasetto AT-02,

elektrozawór KME GOLD,

Filtr fazy lotnej ZWM CZAJA FL01P

rury Faro PCV (13MM),

węże Parker,

opaski NORMA,

taśmy izolacyjne TESA,

złącza przewodów, elementy mocujące - GOMET.

Wlew pod klapką wlewu benzyny to dodatkowy koszt do w/w wycen - 100zł.

 

Gwarancja ogólnopolska - 2 lata. Opieka gwarancyjna ze strony warsztatów partnerskich AC na terenie całego kraju.

"

 

Co o tym myślicie?

 

Dodano: 30 sty 2015 - 21:33

Oczywiście biorę opcję dwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dodatkowym koszcie 100zł obstawiam, że to PITEC.

Bardzo dobry zakład, chociaż zaliczał swoje wpadki (ludzie z dala przyjeżdzali a kolektor nie ściągany).

Obawiałbym się hany 2000 jeżeli będzie to niebieska. Wolałbym mieć barracudy 130 zamiast tego.

Ile Twoje auto będzie miało po chipie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie jak do tej pory instalacja LPG najlepiej sprawowała się w Mazda 323f BA z silnikiem 1,5l. Zrobiłem na instalacji swego czasu około 150 k km i bez większego wkładu własnego.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!