Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sposób na spuszczenie paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Muszę wynaleźć szybki sposób na spuszczenie paliwa z baku. Może macie jakieś pomysły jak to zrobić. Jednocześnie nie chcę kombinować nic we wnętrzu samochodu bo wiadomo ropa, zapach itp. Chcę to robić dość często więc rozkręcanie połowy samochodu też nie wchodzi w grę.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz kupować tańsze paliwo za granicą i często spuszczać ze zbiornika to raczej bez ingerencji w układ paliwowy się nie obejdzie. Albo wysoki najazd lub kanał i kanister poniżej poziomu zbiornika paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe wiedziałem że będziecie się dopatrywać drugiego dna. Nikomu nic kradł nie będę. Mam dojście do tańszego paliwa ale mogę lać je tylko w te auto a chcę tankować tym samym paliwem drugie i stad pytanie. A gdzie się wpiąć żeby te paliwo wypuścić. Mogę podłączyć gdzieś pompkę ale nie bardzo wiem w którym miejscu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz pompkę elektryczną to spróbuj przez wlew ale przed pompę zabuduj ręczną gruszkę z zaworami zwrotnymi, by najpierw paliwo do węża ssawnego zassać i zalać pompę. Potem powinno już iść łatwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W komorze silnika masz pompkę ręczną, jak za nią założysz trójnik z kranikiem, to w ten sposób będziesz mógł spuścić paliwo z układu.

A mając założony trójnik na przewodzie paliwa , to nawet będziesz mógł spuścić paliwo jak silnik będzie pracował, i pompa paliwowa zrobi to zamiast pompki ręcznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kacper69 źle radzisz, gruszka jest na przewodzie ssącym. Wstawienie tam trójnika nie ma sensu bo zapowietrzy się układ paliwowy podczas pracy silnika. Na stronie ssącej nigdy nie napełnisz kanistra.

Można kombinować z trójnikiem na wyjściu z pompy wtryskowej. Nadmiar paliwa z silnika zamiast do zbiornika można skierować do kanistra.

Ale po co kombinować z układem paliwowym skoro dużo łatwiej kupić zwykłą elektryczną pompę przelewową, zassać paliwo ze zbiornika i swobodnie nalewać do baniek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!