Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego samochodu


Emsi85

Rekomendowane odpowiedzi

To widzę, że mamy te same oczekiwania. No może co do silnika to nie koniecznie. Na pewno jakby się trafił diesel z przebiegiem do 60 tyś z pewną historią to nad takim bym się zastanowił, oczywiście z bogatym wyposażeniem. Rozważałem opcje z silnikiem benzynowym tylko tym zwykłym 1.6 110 i go zagazować ale jest to silnik który nie powala na kolan. Przy bardziej dynamicznej jeździe pali więcej.

Rzeczywiście jest problem z używanymi samochodami, bo trafić taki pewny to jak wygrać w totolotka :)

Ja nie mam ciśnienia z zakupem samochodu, dalej będę szukał by znaleźć odpowiedni za rozsądne pieniądze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam na forum ale nie mogę znaleźć czy może są jakieś zaufane Salony sprzedaży które polecane są przez forumowiczów? Najlepiej jakby były z woj. mazowieckiego bo będę miał najbliżej ale jak cena tego samego modelu np. w Łodzi czy innym mieście będzie niższe o ok. 2-4 tyś zł to opłaca się jechać.

 

Dodano: 09 sty 2015 - 13:51

Panowie znalazłem dwa modele, które przykuły moją uwagę. Prośba, może ktoś oglądał o jakieś opinie? Co to za wyposażenie ZEN? Pakiet GT jest już widoczny ale te wyposażenie ZEN to myślałem że tylko w Clio wychodziły

1. http://otomoto.pl/renault-megane-gt-line-tce-130-salon-pl-gwarancja-C35223587.html

2. http://otomoto.pl/renault-megane-gt-line-tce-130-salon-pl-kamera-gwarancj-C34677518.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według katalogu < zobacz > wersja wyposażenia ZEN była oferowana w ph3, ale możesz przejrzeć co zawiera, auto z końca 2013 więc może już nazwę pakietu zmienili.

 

Od siebie dodam tylko, że z pakietem GT Line to zupełnie inne auto - świetne prowadzenie i genialne fotele. Koniecznie trzeba przetestować, ze względu na usztywnione i obniżone zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosman78 - jakbym siebie widział, jak szukałem rok temu samochodu. Miałem konkretne wymagania, w tym konieczny ESP. Niestety zawsze czegoś brakowało, najczęściej właśnie kontroli trakcji, która była dostępna tylko w najbogatszych wersjach. Jak w końcu coś się trafiało, to było nieproporcjonalnie zniszczone w stosunku do przebiegu, z naprawami lakierniczymi lub po prostu za drogie albo znikało szybciej niż udało mi się obejrzeć.

Pamiętam przypadek auta z opinią rzeczoznawczy – miał powtórnie lakierowany każdy element (auto służbowe). I było jednym z najdroższych wśród oferowanych kilku egzemplarzy. Egzemplarze z dziurą w progu (autentycznie, ktoś musiał się zawiesić na kamieniu), pękniętymi przednimi szybami, albo wnętrzem użytkowanym przez tipsiarę która zniszczyła wszystkie przełączniki jakby ktoś w nie walił śrubokrętem (o dziurze w podłodze od obcasa nie wspomnę ;)

Nieco lepsza oferta jest w komisach przy ASO ale też daleko jej od ideału – przykładowo auto za 45000 zł z urwana anteną której nikomu się nie chciało wymienić. Niby głupota ale moim zdaniem świadczy o niechlujstwie sprzedającego i rodzi pytanie jakie tam mogą być jeszcze niespodzianki?

 

W końcu kupiłem nowy na wyprzedaży rocznika :)

 

Jeśli chcesz dynamiki i niskiego spalania to 1.6 110 KM jeździ dość przyjemnie, ale szału nie robi - możesz się rozczarować jeśli masz duże oczekiwania pod tym względem. Diesel albo TCE będzie lepszy. Ja diesla nie chciałem, a TCE 1.2 jest na rynku krótko i trochę obawiam się, czy nie zaczną w nim za parę lat wychodzić jakieś problemy.

Edytowane przez altair4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę coś powiedzieć na temat zakupu nowego renault megane, zgadzam się że nowy to nowy choć traci a wartość na starcie ale trzeba pomyśleć że ma się go od nowości i można zadbać od początku. Poprzedni mój samochód był renault kangoo 1.5 dci który przejchał prawie 200 tys. bez awarii ale bardzo dbałem o jego serwis. Ale wracając do megane, mój wybór to grandtour, biały w wersji limited, 1.6 16V + fabryczny gaz( można znaleść jego opis w moich postach), gratis udało się dostać całe koła zimowe 15 cali z oponami Continental i cena to niecałe 60 tyś. brutto :) koszt przejechania 100 km mniejszy niż w 1.5 dci a wiem co mówię :) Silnik to kwestia przyzwyczajenia ale powyżej 3 tyś. obrotów fajnie ciągnie i ma więcej mocy niż dci. W razie pytań służę pomocą bo stałem przed takim dylematem niecałe 2 miesiące temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i.. portfela.

Jak możesz, stać Cię to kupuj nowe i nie patrz nawet na kombinowane wszystkie "kojda".

Czytasz pewnie forum to sam widzisz ile tak naprawdę jest dobrych aut z tych wszystkich okazji komisowych czy ogłoszeniowych.

Pamiętaj sprzedający używane auta to nie filantropi.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jeszcze podejść do zakupu auta w ten sposób, co można kupić nowego za 50 tys zł?

Znalazłem w sieci , że za 50 tys to można mieć nową DACIA Logan MCV

http://www.dacia.pl/media/cenniki-2014/att7e31d9cfc79d403d9be0a828c1b077ed/AM14_LM2.pdf

albo DACIA Dokker

http://www.dacia.pl/media/cenniki-2014/att915c12e6302148e8928b5c4ff09dece1/AM14_DOP2.pdf

 

w cenie do 50 tys łapie się też nowa Toyota Yaris

http://pdf.sites.toyota.pl/spec_yaris_2014.pdf

 

A za 58 tys jest już nowy ford Focus , wiadomo, że coś z tej ceny jest do urwania.

http://www.ford.pl/Samochody_osobowe/NowyFordFocus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 50k mamy też Vengę. I to wcale nie taką gołą i wesołą.

Ale nie ma co ukrywać. Nowe auto, do 50k zł, to w zasadzie jest golas, albo wyposażony tak, że starcza do komfortowego podróżowania, ale tyłka nie urywa.

Zresztą mnie też wiele do szczęścia nie trzeba. Mam 4 poduchy, automatyczną klimę. I tyle z udogodnień. Jedynie ESP mi brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego dla mnie dwie ostatnie oferty za 50k z pakietem GT Line to dobra okazja do kupienia świetnie wyposażonej Megane. Bardzo mało na rynku jest tak wyposażonych aut z salonu, a od 2014 nie ma wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie zupełnie na temat ale... długo szukałem Scenica dla siebie - takiego z lat 2003-2009. Miałem przeznaczone na niego 15tyś (+pakiet startowy). W końcu dałem sobie spokój bo nikt dobrego Scenica nie chciał sprzedać, poszedłem dzisiaj do salonu, wziąłem Grandtoura 1.6 (limited) - za 59tyś (sprzedawca dorzucił dodatkowo opony, hands free i hamulec elektryczny). Wpłaciłem 15tyś - reszta na raty.

Mam nadzieję, że co nowe to nowe (ale na nowego Scenica nie było mnie stać).... nigdy nie wiadomo jak ktoś jeździł i jak traktował auto, bo moze mieć 50tyś przejechane a i tak być zarżnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to była bardzo dobra decyzja.

Zapomniałem jeszcze wcześniej dodać, że za około 60 tys zł to można nawet nowego Mitsubishi Lancer kupić, a to już zupełnie inna klasa...

 

https://www.mitsubishi.pl/kampania/484/c?gclid=CJip4vPDkcMCFa7LtAodHSsA1g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lancer fajnie wygląda, ale to tylko sedan lub HB. Ja poszukuje kombi i to z dużym bagażnikiem. Wiem wiem największy bagażniki mają Octavia 610 l, Superb 633 l, Civic kombi 630 l, ale to niestety samochody cenowo droższe, czy to używane czy nowe.

Jeśli chodzi o ceny z wyprzedaży mają się nijak do tych cen podanych przez Renault w katalogu wyprzedaży. Byłem w salonie to są jeszcze samochody z wyposażeniem limited i np. 1.6 powinien kosztować 61.900 tylko że wszystkie samochody są w lakierze metalizowanym więc trzeba doliczyć lakier, dodatkowo mają jakieś tam wyposażenie jak np. zapas, nawigację itp. za które trzeba zapłacić. Wyjściowo ok cena 61.900 ale + bonusy z których nie można zrezygnować bo tak zostały skonfigurowane przez Salony, a cena już rośnie i to sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!