Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Od niczego nie są adaptowane, gdyby tak było, to by nie były dobrze spasowane z podłogą.

Pomijając lewy zatrzask, to przejrzyj pozostałe zdjęcia w tym temacie, wszystkie gumowe dywaniki do Megane III mają wycięcie pod pedałem gazu.

Ta osłona podnóżka jest bardzo istotna, bo inaczej cały piach, wilgoć i brud wlatuje pod dywanik, ciężko to potem stamtąd usunąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papuga

Zamówiłem takie jak przyjdą napiszę swoją opinię.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.

5.13 – cytowanie Aston76

 

Proponuję Koledze zapoznać się z regulaminem forum, bo widać że ten punkt programu został pominięty podczas rejestracji.Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie znać, bo chyba też się skuszę.

Podpórka pod lewą nogę to chyba najważniejsza rzecz.

No i ciekawy jestem czy tylne zasłaniają całą podłogę (a nie tak jak oryginały) i jak się sprawuje wyprofilowanie tylnych.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i przyszły nowe gumy. Jak obiecałem opisuje wrażenia.

 

Pierwsze wrażenie pozytywne. Dywaniki nie śmierdzą. Materiał (guma) wydaje się dobrej jakości, elastyczna, trochę za cienka moim zdaniem.

Odnośnie dopasowania to:

- od strony pasażera duża wręcz idealnie spasowana, boczki wysokie ładnie leżą,

- od strony kierowcy już tak dobrze nie jest, boczki niby wysokie ale się załamują, jeden klips pasuje drugi jest w złym miejscu, podnóżek koło sprzęgła jest ale mógłby być lepiej spasowany, prawie cała podłoga osłonięta,

- tył średnie spasowanie osłony tunelu, i trochę za małe są wsuwają się pod fotel i nie zasłaniają całej podłogi.

 

Ogólnie, mimo powyższych uwag godne polecenia za taką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Potwierdzam spostrzeżenia kolegi powyżej. Zdecydowałem się na zakup tych dywaników, wcześniej miałem gumowe, które były bardzo ciężkie, wszystkie 4 ważące 8 kg. Te nowe leciutkie, waga na kwicie z przesyłki 0.10 kg.

post-52188-0-25484000-1450098067_thumb.jpg

post-52188-0-02764100-1450098090_thumb.jpg

post-52188-0-80062400-1450098115_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciekaw jestem jak będzie z ich wytrzymałością na przetarcia. U mnie oryginały poddały się po mniej więcej roku (dywanik kierowcy) i wtedy też kupiłem jakieś śmierdzące gumowe <czerwona> (do Golfa IV :P ). Nieprzyjemny zapach utrzymywał się chyba z pół roku w aucie, ale po 4 latach dywanik kierowcy wciąż jest cały. Tylko ten kierowcy nie pasuje idealnie, ale ma za to język chroniący podpórkę pod stopę koło pedału sprzęgła. Pozostałe dobrze chronią podłogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem owe dywaniki rosyjskie. Mam je od tygodnia i wciąż czuć zapach taki jakby worków na śmieci jednak już nieco słabiej niż na początku. Osłona podnóżka jest ale niezbyt dobrze spasowana. Nie przylega dokładnie ale jakoś można się przyzwyczaić. Na jednym zastrzasku dywanik nie trzyma idealnie i osłona pod pedałami ma tendencje do przesuwania się i czuć ją przy wciskaniu sprzęgła i gazu(wadzi lekko). Zrobiłem dziurę w miejscu gdzie jest oryginalny środkowy zatrzask i wstawiłem ten z oryginalnego dywanika. Teraz trzyma lepiej i nie jeździ tak jak na jednym zatrzasku. Dopasowanie od strony kierowcy oraz z tyłu bez zastrzeżeń. Osłonę na tunel z tyłu uciąłem bo nie potrzebuję. Ogólnie jeśli chodzi o spasowanie to są zdecydowanie lepsze od Rezaw-Plast, które z kolei były w 100% bezzapachowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Przeglądałem na allegro różne oferty i już miałem kupić Rigumy, ale znalazłem całkiem inne dywaniki, jakich jeszcze nikt tu chyba nie pokazywał.

Zdecydowałem się iść w nieznane i kupiłem dywaniki z dumnym napisem made in Russian Federation (sam się zdziwiłem).

Okazało się, że dywaniki są bardzo dobrze wykonane i faktycznie nie śmierdzą.

Spasowanie dywaników jest bardzo dobre, szczelnie zakrywają podłogę i mają wysoki rant.

To są chyba jedyne dywaniki do Megane III, które zakrywają podpórkę pod lewą stopę, na dodatek są poprawnie wyprofilowane.

Prawy tylny dywanik ma zintegrowaną gumę przykrywającą tunel, więc cały tył jest szczelnie okryty.

Jedynie niedopatrzenie, to mocowanie jednego klipsa do przytrzymywania dywanika, powinno być na środku, a jest z lewej strony.

 

Dasz fotke tyłu jak to wygląda.

Mam dzieciaka i ori dywany są "małe" i tu syfi się wszędzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

camelg,

jak zależy Tobie na zdrowiu swoim i dziecka ( w szczególności) to nie kupuj tych śmierdzących dywaników.

Ten smród to jest dzięki temu, że z gumy uwalniają się do powietrza szkodliwe związki rakotwórcze.

Dywaniki firmy Rezaw-Plast może maja jakieś atesty , a dywaniki co śmierdzą na 100% ich nie mają, lub są fałszywe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten smród to jest dzięki temu, że z gumy uwalniają się do powietrza szkodliwe związki rakotwórcze.

Wsiądź do nowej Dacii, każde dywaniki wysiadają :)

Tych rosyjskich nie czuć, przynajmniej ja, ani nikt kto ze mną jeździ nie czuł.

Jednak kiedyś kupiłem jakieś tanie, które przestały śmierdzieć dopiero po pół roku leżakowania w piwnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Podpisuję się pod prośbą @deku - @Juras386 podesłałbyś fotki tylnych. Do swojej zakupiłem REZAW-PLAST. Ale porażka. Co prawda lepsze od oryginałów, ale z tyłu ni jak się stopera nie trzymają. Codziennie jeżdżę do pracy z pasażerem który siada z tyłu. Codziennie dywanik jest praktycznie pod siedzeniem kierowcy. W środku piachu jakby nie było dywanika. Albo ta kobita tak wsiada albo te dywaniki do bani. :) Dlatego chciałem zakupić może bardzie spasowane z tyłu. Sądzę że do rocznika 2015 będą pasować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!