Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam dywaniki gumowe w firmy Polgum -

Kupiłem dywaniki tej firmy (POL-GUM) na wiosnę, tak śmierdzą że nie można ich założyć do auta. Leżały od wiosny w garażu, założyłem teraz ponownie i szybko wyjąłem z auta, nadal gryzący smród. Nie polecam nikomu, wyrzucone pieniądze. Chyba, że to jest inna firma.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem ze śmierdzącymi dywanikami. Całe lato i jesień zeszłego roku wisiały na balkonie aby pozbyć się smrodu gumy. Dopiero zimą nadawały się do włożenia do samochodu.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywaliłem oryginały i kupiłem te czeskie Rigumy, ładnie leżą, od spodu mają kolce, dodatkowych nie montowałem, uważam warte zakupu.

Z Rezawu mam bagażnik, ta ich guma jest jakaś cienka, taka plastikowa, kształtem jest ok, ale do przodu bym tego nie chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam oryginały - pisałem o nich w tym poście wcześniej - z megane II. Te z przodu wymagają małego przycięcia. Dywanik pasażera trochę jest niedopasowany, ale da się przeżyć. Tylne pasują bez modyfikacji. Najważniejsze, że szczelnie zakrywają podłogę, nie śmierdzą, są trwałe i estetyczne. Mam je już 10. rok (jeszcze z megane II) i jestem nadzwyczaj zadowolony. To jeśli chodzi o dywaniki gumowe - nr 7711229928. Zmieniłem zdanie również odnośnie dywaników welurowych z megane II. Kupiłem specjalnie do megane III i też są super. Tylne pasują i zakrywają całość podłogi. Lewy przedni został obecnie trochę zmodyfikowany i ma rzepy z gniazdem wciskowym. Prawe gniazdo pasuje do prawego zatrzasku, a lewe przykleja się na pokrywkę schowka w podłodze i jest idealnie. Trochę słabo jeśli chodzi podłogę przednią prawą - słabo zakrywa, ale ujdzie. No i są beżowe, a nie tylko ciemno szare. Ich nr to 7711229386. Są dość drogie, ale wg mnie warte swojej ceny. Jak ktoś lubi oryginały to zdecydowanie lepsze niż te obecne przeznaczone do megane III. Ich jakość, wygląd, praktyczność i przydatność o kilka klas lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie dywanów rigum, mają wcięcia na ori mocowania ale szczerze mówiąc są tak dokładnie dopasowane i tak trzymają się wykładziny że nie ma potrzeby dodatkowego mocowania ich.

Edytowane przez kambastian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucę później ,póki co masz link,to dokładnie takie. Od razu zaznaczam że jak ktoś oczekuje rantu niewiadoma jakiego żeby wiadro wody wlać to nie w rigumach. W rigumach jest centymetr może lekko ponad. Ale jakość wykonania i dopasowanie są naprawdę na najwyższym poziomie. Waliły trochę gumą ale noc w garażu po wypakowaniu z folii i po włożeniu ich do auta nie było już nic czuć.

 

oj, linka nie dałem http://allegro.pl/dywaniki-gumowe-rigum-renault-megane-po-2009-i5734478337.html

Edytowane przez kambastian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dywaniki tej firmy (POL-GUM) na wiosnę, tak śmierdzą że nie można ich założyć do auta. Leżały od wiosny w garażu, założyłem teraz ponownie i szybko wyjąłem z auta, nadal gryzący smród. Nie polecam nikomu, wyrzucone pieniądze. Chyba, że to jest inna firma.

 

Nie podzielam opinii :) Wystarczyło dzień przed założeniem, albo najlepiej na 48h przed, wystawić dywaniki na balkon/taras/trawnik - oczywiście o ile ktoś ma taką możliwość. Tak jak pisałem poprzednio, kupowałem dywaniki tej firmy już kilkukrotnie (do rożnych aut) i zawsze wystawiałem "na powietrze" przed założeniem. Oczywiście delikatnie przez kilka dni jeszcze w aucie było czuć, ale to na pewno lżejszy zapach jaki pojawiłby się, gdyby zaraz po zakupie umieścić w środku auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie te Rigumy na zdjęciach wyglądają dobrze. Już gdzieś pisałem o oryginałach które mam - brak rantu oraz mała elastyczność powodują, że wysypanie poza samochód zanieczyszczeń nie jest proste. Rantu wielkiego nie potrzebuje bo raczej na bieżąco wylewam ewentualną wodę, nie czekając aż się jej zbyt dużo uzbiera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem na allegro różne oferty i już miałem kupić Rigumy, ale znalazłem całkiem inne dywaniki, jakich jeszcze nikt tu chyba nie pokazywał.

Zdecydowałem się iść w nieznane i kupiłem dywaniki z dumnym napisem made in Russian Federation (sam się zdziwiłem).

Okazało się, że dywaniki są bardzo dobrze wykonane i faktycznie nie śmierdzą.

Spasowanie dywaników jest bardzo dobre, szczelnie zakrywają podłogę i mają wysoki rant.

To są chyba jedyne dywaniki do Megane III, które zakrywają podpórkę pod lewą stopę, na dodatek są poprawnie wyprofilowane.

Prawy tylny dywanik ma zintegrowaną gumę przykrywającą tunel, więc cały tył jest szczelnie okryty.

Jedynie niedopatrzenie, to mocowanie jednego klipsa do przytrzymywania dywanika, powinno być na środku, a jest z lewej strony.

post-7001-0-82000900-1448102894_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rosyjskie, ale świetnie spasowane i nie śmierdzą :)

W chwili obecnej chyba tylko jedna firma je sprzedaje.

Cena wydaje mi się dość atrakcyjna.

http://allegro.pl/renault-megane-iii-od-2008-dywaniki-gumowe-korytka-i5707103358.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dywaniki , jak się przyjrzałem , to są od czego adoptowane.

Ten lewy zatrzask nie pasuje, i pod pedałem ( nie ubliżając nikomu) gazu nie ma tego dywanika.

Ogólnie mogą być, tylko cena jak dla mnie nie jest taka atrakcyjna, bo jednak nie są idealne.

Dobrze by było , jak by można było kopic sam komplet na przód , albo tylko pojedynczy dywanik ( tylko dla kierowcy).

Idealne dla mnie ( mojej obecnej żony) były by takie, co by miały wzmocnienie pod piętą prawej nogi, bo jak kobiety jeżdżą w szpilkach, to szybko tam dziury robią. Ta osłona na lewy "podnóżek" chyba nie jest taka istotna, bo w M3 jest ten słupek osłonięty już jakimś tworzywem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!