Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woda w bagażniku, koło koła zapasowego


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Od jakiegoś czasu rownież walczę z wodą w bagażniku. Megane 3 PH3 HB. Woda zbierała się w najgłębszym punkcie wnęki z lewej strony.

Odboje i zaślepki przy lampach uszczelnione. 

Zacząłem wkładać ręczniki papierowe i okazało się ,że znalazłem miejsce z którego spływa woda do tego miejsca.  Niestety nie jest to miejsce samego przecieku.

Na zdjęciach widać miejsce gdzie ręczniki łapią wodę i niżej już jest sucho. Czy ktoś miał podobny problem? Nie wiem czy ściągać zderzak I tam szukać przyczyny?

20180202_230143.jpg

20180202_230430.jpg

Edytowane przez ttomtom13
Błąd w tekście
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic na to nie wskazuje. 

Woda zbierała się we wnęce poniżej miejsca zaznaczonego strzałką. Znalazłem tam również taką gumową zaślepkę. Nie wiem czy to może mieć coś wspólnego ,ponieważ nie zauważyłem aby takowej gdzieś brakowało.

20180202_233653.jpg

product.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

witam, mam pytanie czy jest ktos w stanie mi podac wymiary uszczelki spod lampy stop ktora jest w klapie i przez ktora lubi dostawac sie woda do bagaznika ? chcialem sobie wyciac waterjetem z gumy taka uszczelke i wymienic bo mi woda kapie podczas mycia do bagaznika... jakby ktos mial taka uszczelke i podal wymiary albo odrysowal na kartce papieru, i podal na forum...

pozdrawiam...

lapka2.gif

REGULAMIN

pkt 5.6 i 5.8 - literki PL - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno nigdzie nie kupisz samej uszczelki. Wystarczy wyciągnąć światło, nałożyć bezbarwny silikon odporny na UV (za tubkę zapłaciłem 5zł) i założyć światło z powrotem. Ktoś wcześniej opisał dokładniej cały proces. U mnie problem wody zniknął po zasilikonowaniu światła :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, miałem ten sam problem co Ttomtom i dokładnie na zgrzewie jest dziurką wielkości szpilki przez którą dostawała się woda, wcisnąłem tam masę uszczelniającą do szyb autobusowych firmy BOLL i sucho. Wcześniej tą masą objechalem dookoła lampę stopu. Z problemem walczyłem od zakupu czyli jakieś pół roku. Póki co sucho. Nie stosujcie silikonu bezbarwnego bo będzie korodował! Polecam też sprawdzić spinke odbojnika klapy lub kupić nową w ASO koszt 6 zł. Pozdrawiam i życzę cierpliwości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zauważyłem dzisiaj wodę przy uszczelce bagażnika (Grandtour) w miejscu zaznaczonym na czerwono. Głębiej chyba jeszcze nie poleciało, wnęka koła zapasowego jest sucha. Leci ewidentnie lewą stroną, spod plastików klapy bagażnika. Czy do tego miejsca może lecieć przez lampkę stopu, czy raczej szukać gdzie indziej? Niestety pokrywa bagażnika była naprawiana w ASO, więc może być tak, że paproki coś źle skręciły.

przeciek megane.jpg

Edytowane przez Jottar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@blake, jak sądzisz, co w takim razie sprawdzić? Dociągnąłem śrubki w lampach na klapie (lewa sprawiała wrażenie lekko luźnej) - nic nie pomogło. I tak jak poprzednio nie ma wody we wnęce koła zapasowego, jest natomiast stojąca w uszczelce tam gdzie ostatnio. Wyciągnąłem lampkę stopu - uszczelka nie jest spękana, jedynie jakby lekko odgnieciona w jednym miejscu, ale raczej nie wygląda to groźnie. Jedno co mi podpadło to ślady wody po zdjęciu tego plastiku osłaniającego dostęp do zatrzasków lampki (zdjęcie) - chyba, że coś tam kapnęło po tym jak ją zdemontowałem. A może szyba jest nieprawidłowo wklejona (jak mówiłem była naprawa klapy w ASO).  

 

EDIT: Wyciągnąłem jeszcze raz lampkę stopu, przeczyściłem uszczelkę, natarłem środkiem do konserwacji gumy, miejsce jej przylegania też dokładnie oczyściłem, zamontowałem lampkę ponownie upewniając się, że prawidłowo weszła. Deszcz lał już dwa razy i nic nie naciekło.

 

EDIT: Okazało się, że wciąż lekko leci. Wymieniłem uszczelkę w lampie stopu na samoprzylepną z metra o oznaczeniu SD-83 (nie chciałem jej wklejać silikonem na stałe). Jedyne co musiałem zrobić to delikatnie podkleić ją na zagięciach (uszczelkę do lampy - na fabrycznym kleju lekko odstawała). Siedzi bardzo ciasno i wygląda na to, że wreszcie jest spokój.

przeciek.jpg

Edytowane przez Jottar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

witam,

zauważyłem  dziś wodę we wnęce koła zapasowego.

Woda znajdowała się w zaznaczonym miejscu, oraz prawym rogu gdzie wskazuje strzałka.

Czy woda może dostawać się przez miejsca, które zaznaczyłem?

 

1.JPG

2.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj wyciągnąć odbojniki klapy bagażnika, które masz na samym dole przy zderzaku. Ja potraktowałem je silikonem i trochę mniej wody leciało. Okazało się potem, że główną przyczyną było to światło stop (w wersji kombi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!