Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

No to chyba dobra wiadomość :),zresztą ja uważam że kto ma kupić nową Megankę to i tak kupi bez względu czy jest za ciasna ,czy silnik za słaby czy kolor nie ten itd..., rynek jest ogromny na dniach wchodzi nowa i30 od Hyundai i nowe Tipo on Fiata, lifting zrobiła 3 od Mazdy i 7 od Golfa ale dla mnie i tak Renault Megane IV jest ładniejszym autem :notacrook:

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli robisz konfigurację na zamówienie to pewnie do 3 miesięcy. Tyle przynajmniej wpiszą w salonie na zamówieniu. Co do rzeczywistej realizacji to może być różnie. Jak trafisz w wolne moce przerobowe w ramach aktualnej produkcji to możesz mieć dużo szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do tych którzy już jeździli / oglądali Megane IV TCe 130. Czy warto kupić ten samochód ? A może lepiej dołożyć kilka tyś zł i kupić Kadjara ? SUV na ulicy znacznie lepiej się prezentuje, oraz wnętrze ma znacznie obszerniejsze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mayn: W subiektywnej ocenie silnik 1,2 130 KM to trochę za mało na samochód o wadze większej niż MIV. Bardziej niż Kadjar podoba mi się Nissan Qashqai. Za cenę nowego Kadjara możesz mieć używane Volvo xc60. Całkiem inna klasa samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że w tej chwili lepiej MIV niż Kadjara z racji słabych silników benzynowych.Do tego dochodzi wygląd, osobiście twierdzę ze Kadjar ustępuję MIV i to dużo, stąd mój wybór i miłość :D oczywiśćie poprzedzone zdrowym rozsądkiem i kalkulacjami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

rzadki, tak jak napisałeś też myślałem o astrze. Obecny focus jest już stary i jest to generacja Meganki III i jest mały w środku. Poza tym jechałem Mondeo od szwagra z 2013 roku Titanium S - owszem auto fajne. Ale te materiały i jakość wykończenia pozostawiają trochę niesmak. Przypuszczam że w Focusie będzie gorzej. Co do astry to drugi kolega ma poprzednią IV 1,4 turbo benzyna i już przy 80 tyś km poleciała mu skrzynia - podobno wieczny problem w tych astrach i Insigniach benzynowych. Rozważam jeszcze Golfa VII i Octaivie - te jednak też są już leciwe. Będą miały lifting w przyszłym roku. Wykończenie golfa w środku i materiały przynajmniej o klasę lepsze niż w Octavi i dwie klasy lepsze niż Leonie.

Myślę też nad miniwanem B-max, Golf Sportsvan; czekam na nowego Scenica. Od zakupu meganki pojawiło się drugie dziecko.

Oczywiście MIV kombi dalej pozostaje w fazie rozważań - choć osobiście spodziewałem się większej praktyczności po nowym modelu. Niebardzo rozumiem dlaczego Renault robiąc auto rodzinne tak do tego podeszło. To że bagażnik jest mniejszy niż w MIII to przeboleję ale to że jest mało miejsca z tyłu to już gorzej. W MIII kombi jak ustawię fotel kierowcy pod siebie to za sobą usiądę; natomiast w MIV jest wyraźnie ciaśniej - stopy mi się nie mieszczą.

Jeśli chodzi o niezawodność to jestem z MIII zadowolony. Przez prawie 200 tyś km nie miałem z nią szczególnych problemów - jedyna grubsza sprawa to dwumasa - ale niestety trafiłem na wadliwą serię. Dowiadywałem się że były takie w moim roczniku; poza tym auto mechanicznie ok. Ale ja trochę przesadnie dbam o samochód :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MIII kombi jak ustawię fotel kierowcy pod siebie to za sobą usiądę; natomiast w MIV jest wyraźnie ciaśniej - stopy mi się nie mieszczą.

Ja mam Maegane III HB i po 15 minutach spędzonych w salonie z Megane IV HB jak usiadłem do swojego auta za kierownicę to się nie mogłem nadziwić że mam tyle miejsca z wszystkich stron :) W Megane IV jest się strasznie zabudowanym ze wszystkich stron, do tego fotele nisko osadzone i czujemy się jak w bolidzie F1 ;) Mi to osobiście średnio odpowiada.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!