Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

Hyundai to naprawdę marka która się mocno rozwija, ale też trochę ich poniosło z cenami zdecydowanie za drogie auta w stosunku do jakości... wiem, bo sam miałem kiedyś i30 a przed zakupem mojej Meganki testowałem Tuscona i drugą generacje i30 po faceliftingu,j akość materiałów w środku daleko daleko za Renault.

 

pzdr

Edytowane przez aston76
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tojo: ponosi wszystkich, których auta dobrze się sprzedają. Przed zakupem meganki miałem kupić i30, ale przeraziła mnie cena, jakość materiałów i ten kokpit z dużą ilością tandetnych srebrnych plastików.

Zobaczymy co teraz wymyślą, może będzie alternatywa przynajmniej w lepszych silnikach. Jak Renault nic nie wymyśli to ja za 2-3 lata muszę ich zdradzić.

Z drugiej strony od roku mamy boom samochodowy i obecnie ciężko o jakąś sensowną promocję. Kraj niedawno był w ruinie a ludzie auta kupują jak opętani. W sobotę czekałem w salonie ok. 2 godzin na wymianę końcówki drążka kierowniczego (na gwarancji) i na moich oczach 3 osoby młode osoby, małżeństwa kupowały Kadjara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe w każdym serwisie Renault widzę że się czeka 2h, wymiana głośników 2h, wymiana oleju 2h, przegląd 2h w dupach się Renault poprzewracało !!! Ja zdradzę zapewne Renault gdzieś też za jakieś 2,3 lata i bedę celował chyba już w Mercedesa A klase albo CLA i może byc w najbiedniejszej wersji 1,6 156KM i styka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim Automaniaku (odc.5) porównali MIV GT, i30 i Astrę z najmocniejszymi silnikami. Megane wypadła słabo, mam wrażenie, że daleko jej do MIII GT coupe :(

 

Też to oglądałem niestety. Ale ja mam diesla i się nie ścigam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod Team, albo u mnie tak wszystko przedłużają w tym ASO w Elblągu, ale z tego co pamiętam Gdynia Zdunek czekałem 2h z rodziną na samochód podczas pierwszego przeglądu,dobrze że w Gdyni maja choć dobre zaplecze dla klientów jest TV to przynajmniej można sobie pooglądać i kawkę z automatu wypić nawet dla dzieci jest kącik zabaw. To mój pierwszy nowy samochód i nie wiem jak się długo czeka w innych ale jak kiedyś miałem praktyki w legendarnym już Daewoo na warsztacie to szybciej to szło w Citroenie wydaje mi się że też ale to lata były 2000 dużo się pozmieniało w tym czasie :) a na Merca dopiero zaczynam odkładać trochę to potrwa no ale mam nadzieję że warto.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

raczej 4 koła skrętne, choć i to nie jest pewne. RS (bo on ma mieć kolo 300 koni) wg Renault będzie FWD, już nawet testowali na nurburgringu, ale póki co z buda GT.

Co do silnika to tez nie wiadomo, raczej z tego co czytałem spodziewane jest nadal 2l... ale cholera ich wie :)

 

Choć nie obraził bym się na 4x4, to wg przecieków się nie zapowiada :/

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jaki śmiech, przy 300KM napęd 4x4 wskazany. Obstawiam, że w wersji Grandtour napęd na tył będzie zapewniał silnik elektryczny.

 

Dodano: 26 lis 2016 - 18:02

Dziś pierwsza przymiarka do MIV Grandtour w wersji Intens i... jestem rozczarowany. Prawie żadnego progresu w stosunku do MIII ph2/ph3 patrząc na funkcjonalność. Z przyjemnością wróciliśmy z żoną do naszej MIII stwierdzając, że zmiana nie ma sensu bo będzie na gorsze.

 

Na plus:

+ wygląda dobrze, szczególnie przód, ale tył z tą plastikową czarną maskownicą wypada słabo (MIII ma zgrabniejszy tyłek)

+ zwykłe fotele jak i kanapa wygodniejsze od standardowych MIII (fotele GT MIII oczywiście lepsze)

+ spasowanie wnętrza (na zewnątrz dużo lepiej od wersji MIV htb)

+ zestaw audio gra dużo lepiej

+ wreszcie używalne uchwyty na kubki

+ składanie oparcia kanapy z bagażnika

+ spody schowków wyłożone materiałem

 

Na wielki minus:

- mniejszy bagażnik z kuriozalną podwójną podłogą (jest przynajmniej solidna), która służy tak naprawdę tylko wyrównaniu sporego uskoku po złożeniu oparcia kanapy. Pod spodem na oko mamy tylko 8cm i otwór z kołem dojazdowym - nie wiem co tam można sensownego spakować luzem. Uchwyty na siatkę rozmieszczone tak, że siatka jest na całej powierzchni bagażnika, można zapomnieć o wygodnym dostępie do schowków pod podłogą jak w MIII, zresztą i tak ich tam nie ma!

- z przodu na wysokości kolan mniej miejsca i na dodatek mega twardy-gruby plastiki, o który opiera się cały czas prawe kolano (w MIII jest więcej luzu)

- zapas to tylko koło dojazdowe

- mniejsza pojemność baku, aż o 13 litrów

- z tyłu minimalnie mniej miejsca na nogi pomimo większego rozstawu osi!

- jakość eko-skóry, jest zupełnie gładka i cienka

- zagłówki z tyłu nie dają się złożyć tak jak w MIII/MII (nie zachodzą na oparcie kanapy), przez co ograniczają widoczność, jakiś "mega mózg" wpadł na tak idiotyczny pomysł, żeby zrezygnować z idealnego rozwiązania

- mniejszy schowek w podłokietniku

- brak podłokietnika na tylnej kanapie z uchwytami na kubki (a to przecież wersja Intense)

- brak w ofercie silnika o mocy 150-160KM

 

To tak na szybko pierwsze wrażenia, niestety czas nas gonił. Jako ciekawostkę dodam, że Talisman w tej samej wersji ma identyczne materiały jak Megane oprócz... mega twardego podłokietnika na drzwiach, który w Megane jest wygodnie miękki :blink: I tak zamiast większego bagażnika z lepszą funkcjonalnością dostaliśmy podświetlane listwy w drzwiach. Trzeba naprawdę "nieźle" projektować, żeby zmniejszając bak, zastępując pełnowymiarowe koło dojazdówką, zwiększając rozstaw osi... otrzymać mniejszy bagażnik i mniej miejsca na nogi (minimalnie od MIII, ale zawsze).

Edytowane przez kataryniarz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!