Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uszczelka pod głowicą do wymiany


scarza

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Pepone napisał(a):

A po co chcesz wymieniać dobra uszczelkę na dobrą ??? Po prostu jeździj normalnie i tyle. Nie wariuj, nie przegrzewaj silnika (nie jeździj bez płynu np), pilnuj poziomu płynu i ciesz się życiem. 

 

Jeśli nie ubywa płynu to nie ruszaj .

Najważniejsze abyś zimą po odpaleniu pozwolił się silnikowi powoli nagrzać,  ich największą wadą jest konstrukcją bloku z różnych materiałów,  przez co mają różny czas nagrzewania się...

Edytowane przez marsss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, jarasnet napisał(a):

Jak się uchronić przed tego typu awariami silnika spowodowanymi uszczelką?

Pozostaje częsta wizualna kontrola poziomu płynu chłodzącego lub patent zastosowany przez kolegę @witman. Mój znajomy niedawno wymieniał tę uszczelkę, bo mu zjadło cały płyn w zbiorniku. Żyje nadzieją, że skończyło się na wymianie tylko tej uszczelki. Koszt około 5 kPLN. I od teraz przed każdym wyjazdem podnosi maskę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.09.2024 o 17:18, aniewa napisał(a):

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

A ile kosztuje prewencyjna wymiana uszczelki? Na różnych portalach podają różne daty, kiedy to Renault zakładał te niby lepsze uszczelki do 1.4tce. Raz czytałem że po roku od premiery a raz że po trzech. Ja mam Megane z 2011, 149 tys, nic się nie dzieje. Ale jak mam kiepską uszczelkę to może ją wymienić?

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, jarasnet napisał(a):

Ja mam Megane z 2011, 149 tys, nic się nie dzieje.

Ale jak mam kiepską uszczelkę to może ją wymienić?

W II-giej połowie 2011 r , wg; dokumentacji reno  -  wymieniano u.p.g na lepszą,

   - praktyka udowodniła, że faktycznie pojawiły się dopiero w autach z 2012 roku

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy typ u.p.g - jest wolny od wady uszczelki starego typu;

    - nie stwierdzono w nich ubywania płynu chłodzącego,

Jeżeli już zdecydujesz się na wymianę u.p.g, a masz przebieg 149 kkm - to również powinieneś ;

   1/ wymienić rozrząd kpl z kzfr, oraz dokonać ;

        2/ regeneracji zaworów, gniazd zaworowych, uszczelniaczy zaworów,

        3/ wyregulować luzy zaworowe,

  Ewentualnie wymienić również;

         4// pierścienie tłokowe,

         5/ panewki korbowodowe,

         6/ zestaw naprawczy pompy olejowej,

  Będziesz miał silnik - jak nowy,

  Kumaty mechanik ;

      - powinien sporządzić kosztorys naprawy przed remontem, 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!