Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault oszczędza na drobiazgach


kacper69

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli ktoś chce zrobić taki wynalazek to - rurka np ze zużytego pojemnika po płynie do czyszczenia klimy wurh, strzykawka (a dokładniej ta końcówka), wiertło i nożyk. Jakieś 5 min roboty i tyle.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą, mimo sympatii do meganki i zadowolenia z niej,to jest jednak dziadostwo,że trzeba uzupełniać takie duperele po fabryce. Rurki w zbiorniczku płynu nie mam ale za to pod maską mam gumę na rynienkę na błotniku, osłonki na gniazdach amortyzatorów i osłonki na śrubach wycieraczek, no szczęściarz jestem nie lada. A od kilku dni moja radość wzrosła gdy zobaczyłem, że wiele meganek III nie ma nawet uchwytów, pałąków do zamykania przednich drzwi. Czyli czegoś, co posiadam w moim podręcznym dwudziestoletnim polo i jest przyjemniejsze w dotyku niż w większości dzisiejszych kompaktów.

Ta rurka z odpadków, po recyklingu, archaiczna "oryginalna" kosztuje prawie stówę, a za wymianę świec w sobotę dałem pięć dych w serwisie. Nie przypuszczałem, że w serwisie coś będzie możliwe za takie drobne. Radocha na całego. A że zderzaki odstają od tylnych błotników (pod tylnymi lampami), to w końcu drobiazg, prawdą? Przecież serwis może poprawić (znają temat). Jednym słowem jednak dziadostwo z Hiszpanii. Mam nadzieję, że silniki i osprzęt produkuje się w bardziej sensownych fabrykach.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pałąki przednich drzwi zależały od wersji wyposażenia, słabsze wersje miały uchwyt w drzwiach jak w scenicu III, tzw łódka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w moim odczuciu też w Megane III jest trochę słabo, ogólnie to mam wrażenie, że kupując francuskie auto jak się nie kupi wypasionej wersji (czyli raczej importowanej z DE,FR) to jest bardzo słabo, fotele są straszne, plastiki kiepskie i trzeszczą itp. Zamieniłem wypasione C4 2005r na Megane III w średniej wersji i widzę dużą różnicę, mimo że mam auto importowane w którym niby wszystko jest. Ale tak to już jest w tej klasie. Gdyby nie niska cena aut używanych to by ich tyle nie było w Polsce.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, jak kupowałem swoje GT-line z Niemiec to nie zwracałem uwagi na te szczegóły. Dopiero jak przejechałem się swoim i drugim przedstawicielskim golasem szwagra to zauważyłem kolosalną różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to normalne. W megane z 2013r mam już wygłuszenie z blachy aluminiowej, takiej jak nad wydechem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale badziewie, moja też jest z 2013 i u mnie z lewej strony jest aluminiowe, a z prawej z tej wełny. Czemu to tak odpada? Ktoś myjką za bardzo poleciał i odpada? A u Ciebie też tak rdzewieje ? Na opaskach od węży z płynem, śrubki i inne?

Edytowane przez kowalikd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dwie meganki i w jednej i drugiej było to samo, ta mata tak jakby się rozkleja, czarny materiał odchodzi od żółtej pianki.

Korozja - owszem, najgorsze jest to, że korodują punkty masowe - za jakiś czas pewnie zaczną się cyrki z elektryką. Mam nadzieję, że nie będę musiał z tym walczyć.

Poprzednie meganki z Francji mimo podobnego wieku i większego przebiegu, w tych samych miejscach wyglądały idealnie, jakby tydzień wcześniej wyjechały z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie czego się spodziewać za te pieniądze ale powiem szczerze, że jestem w szoku widząc tą rdzę a to przecież niespełna 4 letnie auto. Myślałem, że stało zotwartą maską na dworze lub ktoś mył jakąś ostrą chemią. A kolego jeszcze coś na co zwrócić uwagę?

 

Dodano: 22 lut 2017 - 18:28

Moja megane jest z niemiec i to mnie właśnie dziwi i była serwisowana w ASO. Żeby to był jakiś po firmowy gnieciuch to bym zrozumiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie auto krajowe, październik 2013.

Odklejania nie ma, bo u mnie są tylko aluminiowe wygłuszenia.

Korozja jest na razie powierzchowna, ale jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!