Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poszukiwanie nowszego Megane


the_saint

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli wszystko było robione w ASO, to powinno być w systemie Renault, niestety pewnie nie dostaniesz żadnych papierów (faktury itp.) i pewnie nie ma wpisów w książce, więc może warto byłoby poprosić sprzedawcę o potwierdzenie powyższego (dowód fizyczny). No chyba, że papiery ma. Jeśli wszystko z powyższym jest OK i samochód Ci pasuje, to bierz, przy okazji lekko negocjując cenę. Może w tym ostatnim pomoże Ci ubezpieczyciel, który określi Ci na teraz wartość samochodu - warto spróbować z tym argumentem, jeśli cena jest wyższa.

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz mi proszę jak sprawdzić czy to auto ma ESP? W ogłoszeniu piszę, że jest sprzedawca twierdzi, że jest wolałbym się jednak upewnić. Kiedy oglądałem auto doszukałem się tylko guziczka z napisem ASR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie ten samochód ma ESP (czy jak tam się ten system w Renault nazywa), co jest połączone z antypoślizgiem kół przy ruszaniu i można to wyłączyć przyciskiem jn. (zdjęcie z aukcji Allegro):

59a8f1d047edade7b4ce4342030c.jpg.fd8a2029ccc210dfa8c2e74ddfd12235.jpg

W aucie, o którym rozmawiamy ten przycisk jest. ESP można wyłączyć, ale włączy się automatycznie chyba powyżej 40km/h.

 

Można też sprawdzić doświadczalnie, polecam na ubitym śniegu :-) Oczywiście żartuję, ale to by na pewno rozwiało wątpliwości :-D

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ostatnio zacząłem się interesować Megane z silnikami 1.2 tce 115 km. Z tego co wyczytałem w komentarzach silnik ten nie jest najgorszy, chyba że się mylę?

Powiedzcie mi proszę czy w autach z tym silnikiem jest montowane sprzędło dwumasowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam megane III 1,2 tce 115 km 2012 r od pół roku. Silnik oszczędny,cichy a zarazem bardzo dynamiczny. Ja generalnie z nim żadnych problemów nie mam po przejechaniu ponad 7 tys km. Na forum spotkasz tematy o braniu oleju i terkoczącym łancuchu rozrządu. U mnie generalnie od lipca nie zniknęła ani jedna kropka oleju. Wygląda na to, że nie bierze wogóle. Zresztą w innym temacie użytkownik Mayn pisał,że problem dotyczy głównie silników od 2014 roku. Koło dwumasowe występuję w 1,2 tce jednak ponoć bardzo rzadko się psuję. Świadczy o tym ceny używek na allegro( 400-500 zł z przebiegiem kilkunastu tysięcy).  Generalnie szkoda tylko, że jest wtrysk bezpośredni co ogranicza możliwość, a przede wszystkim opłacalność założenia LPG. Dobrze,że spalanie jest na przyzwoitym poziomie w tym silniku.

Edytowane przez Marcin279
Błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pojawiło się kolejne interesujące mnie Megane. Tym razem jest to znów diesel. Mam jednak co do niego kilka wątpliwości. Po pierwsze czy ktokolwiek z Was miał doświadczenia z silnikiem 1.5 o mocy 95 koni? Zastanawiam się czy jest to silnik wystarczający do tego samochodu? Waham się również czy taki przebieg to nie za dużo jak na używanego diesla.

Z góry dzięki za pomoc

 

EDIT: Przepraszam ciągle coś pominę tworząc te wpisy.

 

Przebieg to ok. 122 tyś

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-5-dci-limited-f-vat23-aso-dealer-ID6zwelG.html

Edytowane przez the_saint
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, the_saint napisał:

Waham się również czy taki przebieg to nie za dużo jak na używanego diesla.

Tzn. jaki przebieg bo nic nie napisałeś?

9 minut temu, the_saint napisał:

Po pierwsze czy ktokolwiek z Was miał doświadczenia z silnikiem 1.5 o mocy 95 koni?

Ja miałem 101KM w MII i dawało radę. W dieslu nie moc, a moment obrotowy robi robotę. No ale jak wszystkim musisz się przyjechać żeby zobaczyć czy Ci odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 90HP w 5 furtkach.Na początku było trochę ospałe.Po chipie jestem na prawdę zadowolony.

Nie porównuj benzyny z dieslem.Wcześniej miałem 125HP w benie i jak włączyłem klimę to od razu czułem.A tutaj w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!