Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

albo padają wszystkie naraz (złe paliwo) albo jeden za drugim w nieduzych odstępach czasu to opiłki z pompy....

 

a jakie masz objawy? takie coś:

 

- twarda praca cały czas, na zimnym tragedia, klekota tak ze szkoda mówić

- puszcza chmurę

- troszke słabszy

- na zimnym silniku odpala bardzo długo nieraz za drugim trzecim razem a jak odpali to taka straszna chmura z wydechu poleci

 

jak tak to by pasowało do moich objawów...

 

Mam dokładnie takie same objawy, SERVICE nie gaśnie, u Ciebie to w końcu była pompa czy wtryski? Ile kosztuje podłączenie do kompa? Jakbym chciał skasować ten błąd to wystarczy odłączyć akumulator czy muszę jechać na kompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam, podłączę się pod temat o "check injection"

może ktoś spotkał się z następującą usterką : w czasie jazdy zapala się "check injection" i auto gaśnie, po raz drugi już nie zapala.

Auto było rozgrzane, i wcześniej żaden komunikat się nie pojawił.

Proszę o pomoc i cenne wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups :mrgreen: Czasem na forach piszą "Check" wymiennie z "Service" i to mnie zmyliło.

Powodów moze byc kilka. Najlepiej zdiagnozować problem podłączając auto do komputera. Wygląda to jakby coś nie kontaktowało. Sprawdź wtyczki na wtryskiwaczah, cewkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Siema u mnie tez pojawil sie ten problem , dolalem wtedy stp do diesla i bylo wszystko ok pozniej znowu powrocilo tylko ze auto nie gasnie zawsze odpala na dotyk nawet przy mrozie nie ma straty na mocy nie dymi nie slychac tego tak jakby komputer zeswirowal . jedyne z czym teraz mam problem to ze cos mi klekocze przy niskich obrotach to moze byc z tym powiazane ?

 

dodam ze komunikat zaswieca sie raz na jakis czas czasami co tydzien czasami co 3 dni ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przewaznie znika :mrgreen: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jest to mój pierwszy post

 

Mam problem z moje Megane II CC 2.0 16V automat dodam ze ostatnio zamontowalem isntalacje gazowa :/

 

Wiec tak podczas dluzszej jazdy skrzynia biegow sama przeskakuje na 1 (automat) i przestaje dzialac tiptronic pojawia sie komunikat check injection i check gearbox i zaswieca sie serivce po zatrzymaniu i ustawieniu skrzyni na P silnik kreci sie do 3tys i slychac takjakby odciecie:/

dopiero po zgaszeniu samochodu i ponownym idpaleniu wszystko wraca do normy o co chodzi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z tego co pamietam to zenit a jakbys chcial wiecej wiedziec o niej to musialbym do papierkow zagladnac.

 

wiesz stalo mi sie to dzis poraz pierwszy wiec nie mialem jak sprobowac ale jak sie zatrzymalem na chwile i przelaczylem na benzyne dalej bylo to samo;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie powodem wyświetlania komunikatu "check injection" oraz świecenia kontrolki "SERVICE", była uszkodzona świeca żarowa. Komunikat pojawił się kilka dni temu, po uruchomieniu samochodu i działo się tak zawsze gdy silnik był zimny. Przy uruchamianiu silnika, gdy był rozgrzany, komunikat się nie pojawiał. Samochód nie miał żadnych innych niepokojących objawów, nie było spadku mocy, nie wzrosło spalanie, nie dymił, nie było też kłopotów z uruchomieniem. U magika od kompa, pokazało usterkę "uszkodzenie czujnika świec żarowych". Kupiłem więc świece - 4 szt. i pojechałem wymienić. Podczas wymiany, okazało się, że faktycznie uszkodzona jest jedna świeca. Wymieniłem jednak wszystkie cztery. Od tamtej pory komunikat się nie pojawił. Życzę wszystkim z tym problemem, żeby to były tylko świece, bo jak czytałem, to może to być usterka o wiele kosztowniejsza, niż wymiana świec. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

potwierdzam opinie kolegów bywa że komunikat sprawdź wtrysk + service = padnięta lub padająca świeca żarowa, sam to przerabiałem niedawno i już jest OK tak że panowie mierniki w łapki i sprawdzić świece zanim oddacie autko pod nóż dowiadując się przy okazji o stu innych problemach i niebotycznych wydatkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gostek z servisu powiedzial mi ze trzeba wymienic swiece. A ja na to jakie mam kupić świece, a on że nie ma sensu wymieniać wszystkich bo za tydzień może paść nawet nowa świeca. Drugim powodem wymiany tylko tych uszkodzonych jest to że to sa tylko grzałki nic więcej, dlatego tak też zrobiłem i działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ponieważ to mój pierwszy post - witam Wszystkich :mrgreen:

Szkoda, że muszę rozpoczynać swoją działalność na tym forum od takiego tematu, ale miejmy nadzieję, że to wyjątkowa sytuacja ;)

Trochę już czytałem na ten temat, ale zanim wydam fortunę w ASO czy wymienię pół samochodu prosiłbym ekspertów aby fachowym okiem spojrzeć na mój problem.

 

A więc przy rozruchu zimnego silnika pojawia się komunikat "Check Injection" oraz lampka "Service". Gdy wyłączę silnik i jeszcze raz włączę (wciąż zimny) to komunikat nie gaśnie. Natomiast przy rozruchu ciepłego silnika nic takiego się nie pojawia. Z autem nic złego się nie dzieje, jeździ normalnie, odpala również bezproblemowo. Problem pojawił się po wizycie u mechanika, który aby wymienić uszczelkę na wale musiał rozebrać pół auta. Początkowo po tej naprawie pojawiła się nieszczelność w układzie dolotowym i powietrze ze sprężarki uciekało bokiem z głośnym "syczeniem". Myślałem, że może to z tym być związane, jednak nieszczelność została usunięta a komunikat wciąż występuje w opisanych okolicznościach. Auto tankuję na BP Diesel Ultimate.

Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia, mianowicie czasem na wolnych obrotach (szczególnie na zimnym silniku) auto trzęsie się jak stary autobus :-P To mój pierwszy diesel, więc zbyt dużego porównania nie mam, ale kilkoma dieslami czasem jeżdżę i nic takiego nie zauważyłem. Może to jest związane se specyficzną (mało sztywną) konstrukcją tego nadwozia? Byłem wcześniej na komputerze w ASO i żadnych błędów nie było. Poduszki pod silnikiem OK, obroty również.

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!