Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Check Injection


Michu

Rekomendowane odpowiedzi

Maurycy moje wtryski testowali w Bielsku-Białej ale sądzę że nie ma sensu abyś wybierał sie w trasę . Najprościej sprawdź w necie np:test,regeneracja,diesel servis,wtryskiwacze na pewno coś znajdziesz w swojej okolicy. Bez szukania to mogę Ci podać z Krakowa firmę u której ja robiłem wymiankę wtrysków to Autokas ul. Prandoty6-8 tel 606697826. Nie wiem jak oni sprawdzają te wtryski bo w większości firm są to specjalne urządzenia z Boscha. koszt testu w Boschu wynosi około 230zł to tak niewiele w porównaniu z naprawami krok po kroku bo przynajmniej wiesz od razu że największy wydatek ominą cię czy też nie. Regeneracja jednego wtrysku kształtuje się od 350zł do 800zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za testy 3 zestawów wtryskiwaczy (Najpierw moje stare wtryski. Następnie pierwszy zestaw używek których na szczęście nie kupiłem, tylko sprawdziłem przy właścicielu. W końcu dobry zestaw używek) + kalibrację i zaprogramowanie 4 wtryskiwaczy po wymianie + test starej pompy paliwa, w autoryzowanym serwisie Deplhi w Wawie, zapłaciłem 850 zł (z robocizną).

Mechanik u którego robiłem wszystko na prawdę zna się na rzeczy. Nie ma sensu kupować używek "w ciemno" tylko dlatego, że ktośtam uważa, że mają przebieg ~30 tys. Na teście i tak wyjdzie wszystko (niespecjalnie się na tym znam, ale podawane są różne wysokości ciśnienia na pojedynczy wtryskiwacz itp.). Jest na tyle zaawansowana i droga technologia, że nie ma sensu bawić się "w kotka i myszkę", tylko trzeba od razu udać się do specjalistów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chiller

Czy ten mechanik regeneruje wtryskiwacze ,pompy itd???

Może ma swoja stronkę w necie .Proszę podaj namiary na niego ,jeśli poza strona finansową z jego naprawy jesteś zadowolony i jeśli warto go polecić innym ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma robi dosłownie "wszystko" z układami diesla - regeneracja wtrysku do 1,5 dCi (czyli wymiana wszystkich "bebechów") kosztuje ok 700 zł/szt. Test pompy paliwa - ok 300 zł.

 

Firma nazywa się J.R. Motors Service GB (http://www.jrmotors.pl), wszystko robiłem w punkcie serwisowym:

 

ASO Delphi i Stanadyne Diesel Systems

ul. Tarnowiecka 52

04-170 Warszawa

tel. 022 879 77 80

Godz. otwarcia:

pon.-piąt. 8.00-16.00

 

Kontakt bezpośredni: mechanik Robert 601-382-085

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

Po pół roku walki z tym p.....nym komunikatem od 08/12/2007 mam sprawne autko.Ostatnią częścią którą wymieniłem był zawór recyrkulacyjny za jedyne 250zł nówka z Renault (ceny na szrotach używek od 250 do 800zł )byłem w szoku że w salonie kupiłem taniej niż na szrocie.Będąc na skraju bankructwa psychicznego i finansowego po wyjeździe od mechanika postanowiłem dać po koniach mojemu scenikowi ,jak uzyskał graniczne osiągi pod górkę i 180km/h na prostej bez znienawidzonego komunikatu Check Injection osiągnąłem 100% zadowolenia. A w niedzielę z pełnym obciążeniem mojej rodziny wyjechałem w tereny górskie(trasa około300km)Scenic spisywał się znakomicie.

 

konkluzja: jesli jeszcze raz zobaczę taki komunikat u siebie to

1- zrobię test wtrysków około 230zł

2- wymienię zawór rectrkulacyjny 250zł

3- zrobię test uszczelki pod głowicą 150zł

Po tych trzech krokach będę wiedział jakie koszty mnie czekają a jakie mnie ominą.

 

A cała moja historia przypomina szukanie grzebienia przez niewidomego łysonia.

Skromnie licząc naprawy(około 5000zł) miałbym już świeżutki silniczek(z wysp brytyjskich) lub wypasione wakacje dla 4 osobowej rodziny w Bułgarii .

 

Następne moje auto na pewno nie Renault.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maurycy

u mnie objawy były podobne

O ile pamiętam tobie chyba wyświetlała sie kontrolka STOP. ja taką sytuacje miałem gdy

były cienkie hamulce i gdy zjeżdżałem z góry dość stromej,ale wtedy nie było mowy o komunikacie check injection .

 

na samym początku znikał mi płyn chłodzący i nie miałem w aucie ogrzewania wymieniłem uszczelkę pod głowicą a jak zobaczyliśmy stan wałka rozrządu

,szklanek.prowadzenie zaworów to wymieniłem też głowice (świeża używka)

liczyłem że uszczelka i głowica rozwiąże problem z tym komunikatem ,no to sie przeliczyłem!!!

 

1 -na 1i2 biegu bez komunikatu 3 bieg 65km/h ,4bieg 80km/h 5bieg 90km/h pojawiał się błąd. czasami znikał a czasami nie ,musiałem go zgasić i wyciągnąć kartę ale spokojnie zapalał na gorącym silniku. Przy mocniejszym depnięciu lub pod górkę zaraz się pojawiał błąd

 

2- z czasem po trasie do 30km miał problem z zapaleniem na gorącym silniku i wtedy wyświetlał się ten komunikat iniectjon deflaut czy coś takiego? po paru minutach jak ostygł to odpalił ale długo kręcił.

 

3- na samym końcu to z bramy do bramy nie przejechałeś bo gnój drugi raz już nie chciał

odpalać potrzebował 0,5h odpoczynku.

 

lepiej przez tydzień lub dwa szukać dobrego mechanika z kontaktami w ASO który ma własny warsztat i robi na boku , niż dać go na kanał partaczowi lub serwisować w ASO bo partacz i ASO będą cię kosztowały tyle samo. Sory w ASO przynajmniej dostaniesz Fakturę

 

życzę krótkiej, taniej i bezstresowej walki z problemem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Cześć

Od wczoraj w mojej "Reni" (1,9 dci 2004) świeci serwis i wyświetla "check injection". Odpala bez problemów, nie przerywa w czasie jazdy, kompletnie nie ma jakiś negatywnych objawów (oprócz świecenia kontrolki;) ). Zauważyłem że świeci tylko na zimnym silniku. Przejechałem kilka km i jak ponownie odpaliłem to zgasło. Jak postał i ostygł silnik to znów świeci.

Co to może być?? Świeczki??

Pomóżcie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No i niestety cos zaczyna sie dziac z moja megi, rowniez mam problemy z komunikatem check injection, zapala mi sie na chwile gdy go mocniej przycisne - przy 4000 obr., jak odpuszcze od razu gasnie. Innych objawow brak, silnik pracuje w porzadku.

Czy radzicie mi od razu jechac i podpinac go pod kompa? A moze macie pomysl co mozna samemu z tym probowac zrobic, moze to taki wczesny etap tych wszystkich problemow, ktore byly opisane w tym temacie? :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie.

Jakis czas temu opisywałem swoje problemy z tytułowym komunikatem. Po wielu problemach moge powiedziec, że "check...." (na razie) mam z głowy.

Myślę, że mam teraz sporo doświadczeń i dlatego pozwolę sobie dać kilka rad jeśli któremuś z Was pojawi się to dziadostwo.

Osobiście wymieniłem wtryskiwacz, który wyświetlał na kompie, że jest awaryjny. Moim zdaniem zrobiłem błąd, gdyż po dalszych doświadczeniach sądzę, że był "zdrowy". Ale po kolei. Wymieniony wtryskiwacz i ma wszystko hulać, jak zapewniał magik. Niestety mijaja dwa dni i ten sam problem. Wyobrażacie sobie moje wkurzenie tą sytuacją... :-x :?:

Ze swojej inicjatywy zleciłem jeszcze wymianę filtra paliwa. Pomogło na 4 dni...

Znajomy magik polecił dobrego elektronika, który zwrócił uwagę na styki, coś podgiął, coś przeczyścił i od tego czasu (jakies dwa miesiące) autko hula bez najmniejszych problemów. Z tego wnioskuję (bo błąd na kompie wskazywał zawsze ten sam wtrysk, nawet jak był wymieniony na nowy), że problem leżał w sterowaniu, a nie we wtryskiwaczu.

Dlatego moja skromna rada: pierwsze sprawdzić kabelki i styki owych przewodów, potem wymiana filtra paliwa, ostateczność wymiana wtryskiwacza. Nie dajcie sie wpuścic w regeneracje wszystkich wtryskiwaczy z regeneracja pompy paliwa i czyszczeniem baku (bo taką propozycje też otrzymałem).

Życze bezawaryjnej jazdy naszymi wspaniałymi autkami... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

U mnie problem polega na tym, że mogę jeździć po mieście setki kilometrów i wszystko jest ok. Pojadę w trasę i co jakiś czas pojawia się komunikat check injection i service. Nie ma reguły kiedy ani jak długo jest ten komunikat wyświetlany. Miałem wymienione 2 wtryski oraz wyczyszczony układ paliwowy. Nie mam pojęcia o co teraz chodzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!