Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3


revirek

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, kacper69 napisał:

jak na prawie 8-mio letnie auto , to cena nie jest atrakcyjna.

To można wytłumaczyć tym, że jeśli faktycznie będzie VAT23% to gość musi odprowadzić 23% od ceny do US.

1 godzinę temu, kacper69 napisał:

Dziwnie mały przebieg jak na auto firmowe.

Jeśli to była 1 osobowa działalność gospodarcza to jest możliwy. Możliwe, że auto nie służyło do pracy, tylko do generowania kosztów. MII kupiłem od sklepu spożywczego, które właścicielka używała jak zwykłą prywatną osobówkę...

1 godzinę temu, kacper69 napisał:

Kierownica mocno wytarta jest, fotel po bokach też ma fałdy, ten przebieg nie musi być oryginalny.

Wiadomo, że przebieg zawsze trzeba weryfikować na wszystkie możliwe sposoby. Cepik tutaj pomoże. Z fałdami bym nie przesadzał. Dobrze, że to nie skóra bo by popękało. Tak się będzie robić jeśli ktoś cięższy będzie jeździł samochodem.

1 godzinę temu, kacper69 napisał:

I jeszcze sprzedawca się "samo-zaorał" pokazując na zdjęciu książki, że od 2 lat to auto nie było na przeglądzie serwisowym , a w tym czasie zrobiło ( według wpisu i stanu licznika)  22 tys km.

Może robił ale nie wbił sobie do książki? Przecież nie musi. O wszystko trzeba pytać, dużo można sprawdzić. Może mieć faktury, a w sumie to powinien je mieć jeśli to auto jest zarejestrowane na firmę. Widać, że w ASO serwisowany do końca gwarancji, a później w jakimś nieautoryzowanym warsztacie. Takie jego prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia fakt, że napisano o 4 poduszkach i ani słowa o kurtynach. Myślałem zawsze, że w MIII standardowo były 4 poduszki i kurtyny czasem pisane jako 6 poduszek? Uwagę zwraca też wyrwany spory kawałek uszczelki w drzwiach kierowcy, który w połączeniu z wytartą kierownicą i mocno obtartym boczkiem drzwi sugeruje intensywną eksploatacje miejsca kierowcy. Ewentualnie ktoś mógł prowadzić to auto w jakimś ubraniu roboczym? Ogólnie jednak auto nie wygląda na mocno zużyte.

Edytowane przez the_saint
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami ludzie nawet nie wiedzą ile tych poduszek jest fabrycznie w aucie.
Mnie zastanawia cena za prawie podstawową wersje 1.6 z 2009 roku gościu chce 27000zł. 1.5dci można znależć 10000zł taniej w tym roczniku.
Czy naprawdę wybralibyście 1.6 bo to pierwszy właściciel i auto z PL ?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście nie wybrałbym tego samochodu za taką cenę. Za 27000 oczekiwałbym przynajmniej rocznika 2010 i to w idealnym stanie wizualnym. Rozglądam się za nowym autem dla siebie od ładnych kilku miesięcy i moim zdaniem to nie jest żadna okazja. Samochody z Polski od pierwszego właściciela można znaleźć w lepszym stanie i lepszej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moim zdaniem cena jest trochę za wysoka za to auto. Chociaż ma i plusy np. skrzynia  6 biegowa (ale brak tempomatu).Do minusów można zaliczyć felgi stalowe ,wytarta kierownica ,uszkodzona uszczelka drzwi i wgniecenia na słupku kierowcy (powodem tych uszkodzeń jest niedbale puszczany pas kierowcy,częste wsiadanie i wysiadanie) wytarty boczek drzwi, uszkodzenie tylnego zderzaka powstałe  prawdopodobnie ze słupka parkingowego .Wniosek jest taki ze mały przebieg  i wytarte  elementy auta wskazują na to że auto  było używanie głownie na krótkich odcinkach po mieście. Co potwierdza wytarta kierownica i połamane kołpaki od krawężników .Wszystkie zużyte elementy można kupić używanie w dobrym stanie i wymienić ale należało by to odliczyć to od ceny auta.

Edytowane przez woker30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie podpowiedzi ,bez nich już dawno wbiłbym się na mine !

Szukamy dalej :

http://allegro.pl/renault-megane-1-6-110-km-dynamique-i7026658831.html

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-nawigacja-tempomat-grzane-fotele-ID6zef2L.html

Edytowane przez revirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Również uważam, że ostatnia oferta jest interesująca. Samochód starszy od mojego o ca. 8 m-cy i chyba lepiej wyposażony: jeśli ma HF (coś tam chyba widać na klamkach), to powinien mieć także elektryczny hamulec awaryjny (to był zdaje się w jednym pakiecie). Dokładając nieduży przebieg (ja kupiłem w lipcu 2017 z podobnym), cena nie wydaje się być zła, aczkolwiek - również bym negocjował. Silnik raczej rzadki na rynku wtórnym (szczególnie w fazie III), więc może być trudno obniżyć :-)

 

Z dodatkowych rzeczy, których nie widać warto sprawdzić czy ma pełne koło zapasowe (opcja). Powinien mieć też na felgach Micheliny Energy Savery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to auto nowe kosztowało 2 lata temu ~56 tys zł. Była taka promocja na wejście M4 na polski rynek.

więc  jak sprzedawca go oferuje za 49,5 tys, to troszkę przegina.

Może warto poczekać jeszcze roczek, będzie wysyp tych aut z leasingów i będą tańsze na pewno o ponad 10-15  tys zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kacper69 napisał:

to auto nowe kosztowało 2 lata temu ~56 tys zł. Była taka promocja na wejście M4 na polski rynek.

Za ok. 55-56 kPLN można było w lipcu kupić Megane III z 2016 (końcówka prod.), wedle archiwalnego katalogu nowe kosztowało jednak troszkę więcej. Wejście Megane IV z tego co pamiętam było po połowie 2016, więc już rok wcześniej wyprzedawali "trójki" w cenie rocznego auta?

 

Wg Euro-Taxu mój samochód w lipcu był warty 52-53 kPLN (dokładnie nie pamiętam) i to się zmienia raczej z rocznikiem - skąd taka wartość, skoro była >>taka promocja<<? Bez znaczenia w tym przypadku czy to diesel czy benzyna (z grubsza).

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!