Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3


Shayko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Rozglądam się za megane 3 i mam kilka pytań. 

1. W każdej megane 3 są światła dzienne ?

2. Każda wersja posiada doswietlanie drogi do domu z pilota ? 

3. Czy zderzak błotniki lampy i maska z przed lifta  pasują do polifta.

4. Jaki silnik benzynowy polecacie ? Gazu nie preferuje.

Chodzi głównie o kombi. Ale proszę o odpowiedzi w wersji kombi i hatchback.

Dziekuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Shayko napisał:

W każdej megane 3 są światła dzienne ?

Nie.

14 minut temu, Shayko napisał:

Czy zderzak błotniki lampy i maska z przed lifta  pasują do polifta.

Zależy o który lift pytasz. Bo były dwa ale wszystko jest w tym temacie opisane więc poszukaj.

15 minut temu, Shayko napisał:

Jaki silnik benzynowy polecacie ? Gazu nie preferuje.

Temat rzeka. Poczytaj o 1.6 i o Tce. Każdy ma wady i określone ryzyka, każdy zalety. Przyjedź się każdym, rozważ za i przeciw, a później podejmij decyzję, który Ci najbardziej odpowiada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomqu86 odnośnie świateł dziennych nie w każdej można uruchomić je clipem niestety ale może to dotyczy tylko gołej wersji :( przetestowana próba włączenia co spowodowało w 99,9% uszkodzenie modułu komfortu przez co przestało całkowicie działać otwieranie klapy bagażnika i zamykanie auta od środka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano widzisz, a ten samochód:

653588073_1_644x461_renault-megane-megane-iii-2014-lift-15-dci-euro-5-6-biegow-po-servisie-ostrow-wielkopolski_rev138.thumb.jpg.900893447a6fa199fc2b53ed6ad86493.jpg

Faza III, czyli po drugim liftingu, a gdzie tu dzienne? (a wedle przepisów powinny być)

Padła hipoteza, że może światła mijania lub drogowe świecą (te drugie z niepełną mocą). Ale może ktoś jest to w stanie potwierdzić.

PS: funkcja wygodna, baaardzo wygodna, zwłaszcza dla ludzi, którzy nie myślą i w śnieżycy za dnia, jadą sobie na dziennych jak gros ludzi w Krakowie 2 dni temu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta PH III to wersja podstawowa one nie mają dziennych ( chyba Generation) 

Nnawet widziałem na drodze takie auto, postojówka w lampie mijania świeciło normalnie w soczewce 

Nie kojarzę przepisu który wymusza światła do jazdy dziennej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, konwil napisał:

Faza III, czyli po drugim liftingu, a gdzie tu dzienne? (a wedle przepisów powinny być)

Pewnie tutaj będą czynne światła postojowe w kloszu, które my mamy wyłączone. Może one taką funkcję mogą pełnić? Cholera wie...

10 minut temu, lordboss napisał:

Nie kojarzę przepisu który wymusza światła do jazdy dziennej 

Chyba takiego nie ma. To raczej komfortowy dodatek niż obowiązek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie postojowe chyba nie bardzo, to są jednak żaróweczki, a nie żarówki :-) Światła do jazdy dziennej są obowiązkowe po lutym 2011 roku (dot. pojazdów homologowanych po tej dacie).

Edytowane przez konwil
Poprawa daty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Oznacza to, że obowiązek ten nie dotyczy wszystkich nowych samochodów, ale wyłącznie nowych modeli, które uzyskają homologację po tej dacie

Megane Homologację uzyskało w 2008r lift chyba tego nie dotyczy 

Cytat

Pewnie tutaj będą czynne światła postojowe w kloszu, które my mamy wyłączone. Może one taką funkcję mogą pełnić? Cholera wie...

Oczywiście że w aucie bez ledów w zderzaku te nie aktywne u nas żarówki przejmują role pozycyjnych 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, lordboss napisał:

Megane Homologację uzyskało w 2008r lift chyba tego nie dotyczy 

Jeśli zmienili np. światła, to wg mnie dotyczy, ale nie będę się spierał, bo faktycznie w tej, której zdjęcie wrzuciłem - wg mnie nie ma dziennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie i w tym drugim świecą się same przeciwmgłowe, to chyba jest rozwiązanie zagadki:

846343731_1_1080x720_gwarancja-salon-polska-15-dci-100-bezwypadkowy-f-vat23-lublin_rev003.thumb.jpg.a4f1c042ae2dc62c8a9219785ec12ce1.jpg

Czyli jest tak jak kolega ma w Passacie z 2010 - halogeny na niepełną moc.

Edytowane przez konwil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!