Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dołożenie świateł pure vision led


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Jakieś nowości z Pure Vision? Ktoś zmienił jeszcze?

Dnia 27.05.2019 o 07:54, bziku123 napisał:

Jakieś nowości z Pure Vision? Ktoś zmienił jeszcze?

 

Odpowiadając na Pana wiadomość informuje że zakup świateł LED PURE VISION możliwy jest tylko podczas konfigurowania auta u sprzedawcy. Ten typ reflektorów występuje tylko w wersjach INTENSE, GT LINE, R.S.. Nie jest możliwe zamontowania takich lamp w późniejszym terminie. Odpowiedź z ASO ,gdy zapytałem o zakup lamp, tylko lamp z pełnym osprzętem . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2019 o 05:45, sadisticescape napisał:

X

No tak tylko mam 5 kabli A nie 6 i nw czy pyknie skoro mam 5 , i od czego ten 6 

lapka2.gif

REGULAMIN - 

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 kabel jest od tego, że auto się wita z Tobą, wystarczy podciągnąć dwa kable do UPC pod maską po prawej od akumlatora do czarnej wtyczki i tyle. to jest informacja do lamp że jak auto rozpozna karte blisko to wtedy auto zacznie się "witać" z Tobą

ale nie jest to potrzebne do prawidłowego funkcjonowania tych lamp. 

inaczej, chodzi o to że bez 6 pina jak auto Cię wykryje blisko to zapali całe lampy, a oto w tym chodzi żeby sama obrysówka dzienna się zapaliła, mam nadzieje że napisałem w miare sensownie i wiesz o co mi chodzi. 

Dnia 29.05.2019 o 07:15, bziku123 napisał:

No tak tylko mam 5 kabli 

zapomniałem zacytować tam wyżej odpowiedź masz

a co do tego czy zapali całą lampę czy nie myślę że jest to tak konkretna pierdoła, że ciężko to brać za argument na nie przy zmianie lamp, pozdrowionka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2019 o 13:35, sadisticescape napisał:

X

Aaaa ja nie mam pojęcia o elektronice auta także tego nie zrobię 

lapka2.gif

REGULAMIN - 

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.05.2019 o 17:09, bziku123 napisał:

X

jak wspomniałem nie trzeba tych kabli dokładać, są po prostu gadżetem te powitania. a do wpięcia wtyczki nie musisz mieć pojęcia, nawet jakbyś starał się z całych sił to wtyczki nie pomylisz bo się nie da ;)

lapka2.gif

REGULAMIN - 

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.05.2019 o 01:33, sadisticescape napisał:

X

Wiem wiem , tylko mowa o tym, że ciągnąć kable aby  było powitanie,   fakt gadżet drobny , ale oko po zmroku cieszy hehe

lapka2.gif

REGULAMIN - 

5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W Scenic IV są wiązki 6 i 7 pinowe (kierunkowskaz w lampie). Po podpięciu lamp LED różnica jest taka, że w 6 nie świecą dzienne przy włączonych mijania, a w 7 świecą razem. Reszta działa bez problemu. Natomiast w jednych i drugich po zamianie nie działa powitanie (w lampie bez LED działa powitanie w wiązce 6 i 7). Czy "powitanie" trzeba dla lamp LED aktywować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do UPC to można pociągnąć telewizje z internetem :rolleyes:

Sprawdziłem jeszcze raz i i bez znaczenia czy 6 czy 7 pin - lampa LED dział tak samo, czyli wszystko działa bez powitania.

Nie bardzo widzę sens przy 7 pinowej wtyczce ciągnąc kabel z UHC do 7 pinowej lampy. Stad pytam czy ktoś miał taki problem i czy ewentualna aktywacja ddt4all lub clip załatwiła sprawę.

Sprawdzę opcje w ddt4all. Z pomiarów przy "powitaniu" napięcie idzie na pin od postojowych (i na całej wtyczce) tak samo jak przy włączonym silniku, ale lampka się nie zapala. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przy mijania  LEDy świecą normalnie tak jak w zwykłych lampach (czyli na mniejszej mocy niż dzienne). Za pierwszym razem sprawdzałem w pełnym słońcu i nie widziałem aby świeciły w porównaniu do dziennych. Później wieczorem sprawdziłem i dzienne LED świecą mocniej, jak świecą mijania to LED świeci słabiej (tak jak na postojowych).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może w Megane. W Scenic nie jest plug and play. Sprawdziłem w dwóch autach jeden wiązka 6 (2017) drugi wiązka 7 (2018) i powitanie działa w obu, ale po pod podmianie jednej lampy na LED powitanie w niej nie działa, reszta funkcjonuje. Skoro 7 pin jest od powitania, to dlaczego działa powitanie w 6pin zwykła lampa? Przy powitaniu idzie napięcie na kabel od świateł postojowych, zwykła lampa to zapala, LED nie. Może różnica jest w przetwornicy? W wiązce na 7 pinie cały czas jest napięcie w okolicy 12,7V niezależnie od rodzaju załączonych świateł. 

 

W weekend testowałem dokładniej okazuje się, że przy przełożeniu obojętnie czy 6 czy 7 pin lampy działają jednak nieprawidłowo. Wcześniej podmieniałem jedną lampę przy włączonych światłach i działało OK, ale teraz wyszło, że po zgaszeniu silnika, zamknięciu auta i ponownym zapłonie dzienne i postojowe same się nie włączają. Dopiero po kilkukrotnym przełączeniu z 0 na mijania i po kilkunastu sekundach od zapłonu lampy się palą (mijania i drogowe działają od razu). Efekt jest taki sam dla wiązki 6 i 7 przewodowej. Jak już lampy dzienne świecą, to po zamknięciu auta światła "żegnają się" tak jak to ma miejsce normalnie. Czyli teoria, że 7 kabel jest od powitania odpada. Nie wiem co to jest, ale wydaje się jakby była tam jakaś "pojemność" , że po podłączaniu 1:1 lampy LED potrzebuje ona dłuższego czasu aby się zapaliły dzienne (+ zmiana rodzaju świateł, bo same się nie wskrzeszą).

Zmieniając w ddt4all rodzaj lampy z LED na halogen (tylko taką opcję widziałem) - lampy startują po odpaleniu prawidłowo, ale nie ma powitania i pożegnania światłami (przód i tył), palą się tylko lampki pod lusterkami.

Jakby ktoś kto ma full LED mógł wrzucić co ma w ddt4all w Light -Configuration to można by porównać czy są jakieś jeszcze różnice.

Przy okazji zobaczę czy w clipie są jakieś możliwości zmiany rodzaju lampy.

 

Edytowane przez gochu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!