Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie to nie te, to co pokazałeś to Febi.

To są te:

http://www.wszystkodlawarsztatu.pl/#/produkty/3333193233150-11_267904-zestaw-montazowy-amortyzatora.html

Generalnie to i tak jeden dostawca. :-) 

Nie do końca jestem pewien, musiałbym w ręce mieć, chyba Kleber dostarczał na pierwszy montaż.

Edytowane przez Lelupi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że w necie tych od Bilstein nie kupię więc przejdę się jutro do motoryzacyjnego. Może będą mogli zamówić. Czy brać te Febi?

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to jakaś myśl. Jutro zadzwonię do IC i będę szukał mechanika.

@Lelupi lepiej wziąć Monroe czy KYB? W IC nie da się sprowadzić ani Febi ani Bilstein. Monroe mają od ręki, KYB na zamówienie. Ceny podobne, około 65 zł.

2018-05-07

Zamówiłem w lokalnym sklepie Febi 32789 w cenie około 35 zł za sztukę. Mają być na jutro. Gorsza sprawa, że nie mogę znaleźć mechanika na już, a auto wciąż jeździ i jeździć musi.

2018-05-08

Finalnie kupiłem te osłony Febi po 30 zł / sztuka. Coś mi się wydaje, że od razu przy zamawianiu części zawyżyli lekko cenę żeby się człowiek cieszył z rabatu.

Znalazłem też warsztat na jutro. Mam nadzieję, że dobrze to zrobią...

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc jak już pisałem w innym temacie odboje wymienione (trzeba demontować podszybie) oraz ustawiona zbieżność. Przed chwilą musiałem się przejechać, ruch na mieście znikomy więc cisza, uchyliłem sobie delikatnie okno i... przy "ostrzejszych" nierównościach pisk jest dalej słyszalny. Przy mniejszych cisza jak makiem zasiał. Musi dojść do szybkiego i większego podbicia / obniżenia koła by ten dźwięk zaistniał. Dochodzi tylko z lewego koła. Więc diagnoza nie do końca była trafna. Co poszło nie tak?

Znalazłem taki filmik z nierozwiązanego tematu na forum Audi. Dźwięk jest podobny. Na filmiku słyszalny w 0:22, 0:24-5, 0:32 , 0:45:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem kiedyś takiego piszczącego passata, to wziąłem spray do pasków klinowych i aplikowałem go we wszystkie gumowe elementy zawieszenia (eliminując je po kolei), może pójdź w tę stronę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. W sobotę podjadę na SKP na sprawdzenie zawieszenia i amortyzatorów. Jeśli nie to za 2 tygodnie w sobotę mam serwis olejowy w ASO więc poproszę ich by też popatrzyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj w SKP. Auto przeszło całą ścieżkę diagnostyczną. Sprawdzenie amortyzatorów, hamulców, łożysk amortyzatorów, maglownicy i ogólnie całego zawieszenia, z którego dźwięk prawdopodobnie pochodzi (lewy przód). Nie było się do czego przyczepic, stan prawie idealny. Jedynie lewy łącznik drążka stabilizatora zaczyna delikatnie pukać wg diagnosty ale to bardzo początkowe stadium. No i pukanie to nie pisk czy ćwierkanie. Drążki zamówię (obydwa) i zlecę ich wymianę w najbliższym czasie ale wcześniej poczekam na sprowadzenie w ASO, o które poproszę podczas przeglądu w przyszłym tygodniu.

5b0063620275c_19_05.201819_36OfficeLens.thumb.jpg.0ed5e34da981fc7e5398042af5892f4a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji dzisiejszego przeglądu okresowego w ASO poprosiłem o diagnozę. Przejechał się ze mną mechanik, dźwięk usłyszał kilka razy przy prędkościach rzędu 20-40 km/h (występują też przy większych i zawsze mają ten sam charakter). W trakcie jazdy stwierdził, że nie słyszy nic niepokojacego, a fizyki nie da się oszukać. Mówię mu, że ten dźwięk jest od niedawna i tylko na określonych rodzajach nierówności, nie występował wcześniej i bardzo mnie irytuje. A ten w kółko to samo jak mantrę... "Nie słyszę nic niepokojącego". Nosz motyla noga... Ciągnąłem go za język i mówił coś o gumach wahacza, stabilizatora. Że gdy dostanie się w ich okolice kurz/brud to mogą się takie dźwięki pojawiać. Później Panowie mieli sprawdzić auto na podnośniku. Gdy odbierałem auto twierdzili dalej, że nie ma nic niepokojącego. Nie wspominali też o łączniku, o którym wspominał diagnosta z SKP tydzień temu. Także sam już nie wiem co myśleć poza tym, że ten dźwięk mnie wkurza i chciałbym się go pozbyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mała aktualizacja. Łączniki wymieniłem (Febi) jakiś czas temu ale dźwięk pozostał. Po jakimś czasie sam ustał. Cuda lub cisza przed burzą - sam nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od mojego ostatniego posta w temacie nic się nie zmieniło. Dźwięk zniknął i nie powrócił. Hamulce mam jak brzytwa, klocki zmieniane niedawno, płyn hamulcowy również i jego poziom nieznacznie poniżej maksimum. Układ czyszczony i konserwowany za dodatkową opłatą przy przeglądzie w ASO. W zawieszeniu nie ma się do czego przyczepić.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!