Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stukanie na nierownej nawierzchni


Rekomendowane odpowiedzi

Po 40 tysiacach km wymienili mi 2 laczniki stabilizatorow . Koszt W aso 240 zl (za jeden) cena dla ASO . Zrobione na gwarancji :) Również nie wliczona cena robocizny. Objawy byly takie same jak u was . Do tego majster powiedział ze zmieniły się numery części wiec mamy nowego dostawce i renault zdał sobie sprawę że te łączniki co były są wadliwe...

Edytowane przez Darekk3212
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj wymieniali łącznik stabilizatora prawy w naszej Megi IV - tłukł się jak nienormalny.

Autem jeździ żona i już od jakichś 3-4tyg. mi truła że się coś tłucze. Wsiadłem przejechałem się i umówiłem się do ASO na naprawę.

 

Przy okazji robili następną poprawkę tylnej klapy (bo trochę jeszcze przycierała) - na razie wypolerowali i poprawili odbojniki - ciekawe czy pomoże.

No i zgłosiłem mieszek lewarka biegów (pękł od strony deski rozdzielczej) - zamówiony i ma być prawdopodobnie na wtorek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie klapy to mi w ASO powiedzieli że problem znają i że dużo lepsze efekty przynosi praca na zderzaku i jego ustawienie. Na całe szczęście problem mnie nie dotyczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

U mnie też  był łącznik. Temat założyłem dawno ale zapomniałem się odezwać. Miesiąc po wymianie następny zaczął tłuc, też wymienili na gwarancji. Koleś z serwisu mówił, że po wymianie klienci nie wracali, więc chyba nowe łączniki są już wolne od wad.

Poza tym nie miałem więcej problemów ze swoją megi. Ma już 23 tys przejechane. TCE 130. Jestem na tyle zadowolony i auto tak wygląda w środku i na zewnątrz, że przy wymianie auta Renault ma bardzo duże szanse. Myślę nad Talismanem Initiale, żadna konkurencja nie jest tak wyposażona i wykończona, Arteon ma dużo gorzej w środku. Pofatygowałem się i porównałem. Jak komuś nie zależy na pokazywaniu się ludziom, to najrozsądniej jest kupić Talismana w klasie średniej. Pozostałe pieniądze można przeznaczyć na wyjazdy, szkoda dopłacać do Arteona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, insaimz napisał:

Jak komuś nie zależy na pokazywaniu się ludziom, to najrozsądniej jest kupić Talismana w klasie średnie

pooglądaj sobie ile problemów/spasowania części w środku itp ma talisman zanim go tak zaczniesz wychwalać ;) - tak tylko mówię żeby nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Oglądałem wersję Magnetic z 2018, jakbym miał się czepiać, to na siłę. Przy bardzo mocnym pchaniu tunel środkowy się trochę ruszał i nic więcej nie widziałem. Do tego poniżej ekranu środkowego plastiki, które wyznaczają granicę tunelu środkowego, te co są skośne względem ziemi, już nie są gołymi plastikami, jak to było wcześniej ,tylko są pokryte skóra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!