Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stukanie na nierownej nawierzchni


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Po przejechaniu 12 tys km akurat na wczesach w Chorwacji zaczęło mi stukać/latać coś na nierównosciach. Jest to szczególnie słyszalne przy prędkościach 20-30 km/h.  Podjechałem na serwis no i mechanik stwierdził, że myśli, że to "stabilizator" tak to nazywał. 

 

Pokazywał która to część. Widoczna jest po skręceniu kół w prawo za prawym kołem patrząc od przodu auta. Ta część jest zamontowana praktycznie pionowo i występuję oddzielnie dla prawgo i lewego koła . Jak wpisuję stabilizator w google, to wyskakuje coś innego. Jak ta część może się nazywać po Polsku? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dokładnie to o łączniku drążka stabilizatora. Aż niemożliwe, że po takim przebiegu któryś padł. Może wada fabryczna. Wymiana nie jest skomplikowana i koszty nie są duże ale jeśli diagnoza jest trafna to powinni Ci to wymienić w ramach gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robią to na gwarancji. Tak, ten łącznik drążka stabilizatora mi pokazywał i m.in. za to szarpał po obu stronach auta. Mam nadzieję, że to to. We wtorek będą części w serwisie, a w sobotę powrót do Polski. Chcę mięć auto całkowicie sprawne na podróż. Sprzedawca z salonu Renault z Polski przy 15 tys miał wymieniane końcówki drążków. Wczoraj z nim rozmawiałem. Też aż dziwne , że przy takim przebiegu. Widziałem też inny temat o stukach na forum ale tam problem leżał chyna w zawieszeniu kół tylnych. Trochę się całą sytuacją stresuję, gdyż czas mam ograniczony i nie chce , żeby po wymianie okazało się, że coś lata/uderza na nierównościach.

Edytowane przez insaimz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lącznikiem jest problem. W całej Chorwacji nie ma w magazynach Renaulta. Jutro może, może będzie ale nie wiadomo, a w sobote mam powrót do Polski. Mechanik twierdzi, że można tak jeździć.

Dnia 10.06.2018 o 11:28, LTar napisał:

W serwisie mi powiedzieli że wszystkie wersje MIV mają ta przypadłość. Mam wrażenie że wymieniają na element wolny od wad 

Skąd takie wrażenie?  Na wymienionym natłukłeś kilometrów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No właśnie, a mi zmienili jeden, prawy, choć lewny też nie siedzi tak twardo jak powinien. Mówiłem im o tym, to twierdzili, że jak nie puka , to im Reanault nie chce akcwptować wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie kwalifikuje do wymiany to można zrozumieć ich niechęć. To nie amortyzatory, sprężyny czy tarcze/klocki, które wymienia się zawsze parami choć oczywiście się zaleca. Jeśli uważasz że jest źle możesz jechać na SKP i poprosić o sprawdzenie zawieszenia za kilka złotych. Jak coś będzie nie tak to może dostaniesz jakieś zaświadczenie, które będziesz mógł okazać w ASO.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!