Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane III GT 2.0


qrzesio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem na etapie poszukiwania nowego samochodu, aby wymienić swoją wysłużoną Bore. Przeglądając rynek bardzo przypadła mi do gustu własnie Renault Megane III z silnikiem 2.0 Tce 180 km. Czytając tematy wyłapałem żeby najlepiej rozglądać się za wersjami GT lub RS. Mnie bardziej interesuje ta pierwsza głównie ze względu na budżet - ok 33 tys.

Póki co znalazłem takie ogłoszenie:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-2-0-tce-gt-line-180km-xenon-skora-full-ID6Aso2f.html#aff9e764f6

Czy ktoś pomógłby ocenić ten egzemplarz, zaproponować jakieś alternatywy? Za wszelkie uwagi będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie. Wracam z tematem, który zrobił sie dla mnie pilniejszy bo ostatnio straciłem swój dotychczasowy pojazd. Dwie propozycje na tapecie:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-megane-gt-2-ol-180km-okazja-ID6ARMYV.html#ebd1355721

i ponownie 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-2-0-tce-gt-line-180km-xenon-skora-full-ID6Aso2f.html#fe5cb22b94

 

Czy ktoś może oglądał te auta albo ma możliwość ich oględzin?

Za wszelkie informacje byłbym wdzieczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te ceny  z mojego linka Ciebie dziwią? 

Czemu?

To ceny do zapłaty są, można jeszcze troszkę urwać, tak do 5-10%. Jak ktoś potrafi negocjować.

Renault mocno traci na wartości po 2-3 latach, dlatego warto je kupować w tym wieku.

Zobacz jeszcze inne auta z tej firmy, w podobnej cenie mają tez inne auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak 2.0 T GT jak w temacie a 1.5 dci limited to jest różnica.....  Do samochodów po kontraktach też podchodzę ostrożnie. Widzę jak traktuje je u mnie w firmie i firmach współpracujących. Serwis olejowy na ostatni moment czyli 30tyś , bez wystudzenia turbiny po ostrej jeździe. Osobiście wolę prywatne z mniejszym przebiegiem , nawet po lekkiej stłuczce . 

Edytowane przez Komarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kacper 69. Pokazałeś najtańszy wóz z aphapbetu. Coś z nim jest nie tak. Może i Reno traci ostro ale nie aż tak. Przebieg decyduje o wartości. 

A już przebieg w firmie powinien się liczyć x2. I piszę to z perspektywy posiadacza od 11 lat aut firmowych :), nie mają lekko i odkupilbym te samochody jedynie na handel bo leasing tanio te auta wycenia.

 

http://www.alphabetpoleasingowe.pl/sprawdzone-samochody-poleasingowe?offer_search[brand]=RENAULT&offer_search[typename][RENAULT]=MEGANE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odzew ale racja, podstawowa sprawa to jest taka że szukam benzyny a nie diesla. No i zgadzam sie z opinią że auta formowe po leasingu no raczej bardziej dostają w kość. Nigdy o takim nie myślałem, aczkolwiek zaproponowane tutaj to nie benzyny co je od razu wyklucza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Jeżeli mimo wszystko zdecydował byś się na diesla to ja wybrał bym wersję z silnikiem 1.6 dCi Miałem okazję jeździć Scenic 2016 rok z tym motorem i Megane i muszę przyznać że auto jak na 130 KM sprawia sporo frajdy z jazdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auta z polskiego leasingu mają przewagę nad tymi nie wiadomo skąd importowanymi , bo:

- maja autentyczny przebieg , nie słyszałem, żeby jakieś auto poleasingowe było kręcone, to był by tragiczny koniec danej firmy leasingowej

- mają pewny stan techniczny, pełna historia.

- były serwisowane w ASO, więc pewne oleje i części.

 

Ale Wolacy wolą kupować marzenia przywiezione na lawecie i wyklepane.

 

PS:

Ja przymierzam się do kolejnego wykupu auta po leasingu, mam wstępną wycenę na megi 3 1.5 dci,110 KM,  przebieg 140 tys km  w wersji Limited na 36 tys brutto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kupuje co lubi.

Znam dość dobrze zasady w ALD - dziękuję ,postoje. 

Można kupić sprowadzone i krajowe nieflotowe , pukniete, z przebiegiem mniejszym niż 40tyś/rok.

Akurat serwis ASO to średni argument , widzę co robią z naszymi autami w kontrakcie , widzę jak do tego podchodzą ASO, nie wspominając o wymianę oleju po 30tyś - a to główna przyczyna problemów z dci i tce . Nikt nie kontroluje oleju w skrzyni bo serwisówka nie przewiduje. Przeglądy wg zasady " Long Life " 

Do czasu gwarancji (2 lata ) jeszcze jako tako . Później byle najtaniej. Auto we flocie ma jeździć i zarabiać. Ma się zwrócić zakup , koszty i obsluga . Dobija do 150tyś i sio. Później piszą ludzie na forach o problemach z turbinami , sprzeglem itd w młodych samochodach z korzeniami we flocie. Samochód się zużywa i nic tego nie zmieni . Dziwnym trafem auta poflotowe z małym przebiegiem są wykupowane po kontrakcie lub na aukcjach bardzo trzymają cenę. Tę z przebiegiem 40-50tyś/ rok idą do handlarza......

Więc ja jednak podzięuję za cudowne auta poflotowe , czyli ostatni hit na rynku aut używanych w PL

 

Edytowane przez Komarek
Edycja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No.... prawie mnie przekonałeś , tylko do czego?

Do auta od Niemca, co płakał jak sprzedawał.... swoje auto flotowe z cofniętym licznikiem?

I czy Ty kiedyś jeździłeś autem leasingowym, , a to różnica , nie flotowym, że wypisujesz takie bzdury?

Auta leasingowe , z dobrej firmy mają wszystko na czas  robione w ASO, bo takie są umowy leasingowe,  a flotowe, o których piszesz to mają , albo i nie robione byle co w garażu u Henia.

A najgorsze są te auta prywatne, bo te wszystko mają u Henia robione, albo na parkingu przed Biedronką. :smug:

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leasingowe w aso tak, ale tylko przez okres gwarancji. Później tez jest Henio. Tak miałem w Master i Alpahabet. Auto firmowe dostaje w kość x2 względem prywatnego. Takim autem jeździ się, no inaczej. ;)

 

36 koła za limited z przebiegiem 140 tys to żadna rewelacja.

Już wolałbym coś po wynajmie, maks przebieg 45.000, wiadomo kierowców wielu i auto tez nie miało lekko.

 

A na pewno szukałbym auta od 1 prywatnego właściciela, czy to z Polski czy zagranicy. Sam kupiłem parę aut zagranica i przecież widzisz co kupujesz. 

Handlarze też zdarzają się uczciwi. Ja paru takich znam. Wiadomo doliczają swoją marżę na auto ale przecież nikt charytatywnie nie pracuje. 

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy też od firmy. U mnie w firmie wszystko jest robione w ASO i zawsze na czas bez szukania pozornych oszczędności. Nie ma znaczenia czy auto jest w leasingu czy już nie. W poprzedniej było tak samo.

10 minut temu, Sarna1 napisał:

Takim autem jeździ się, no inaczej. ;)

Nie zawsze. Są kierowcy i kierowcy. Nie generalizujmy. Niektórzy też prywatnych aut nie oszczędzają bo z góry zakładają sprzedaż po kilku latach lub po zakończeniu gwarancji.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!