Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przycisk Start/stop


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Ostatnio zacząłem się zastanawiać czy przycisk startu wystarczy wcisnąć czy też należy przytrzymać przez ok. 1s ? Ja dotychczas tylko wciskałem przycisk i auto odpalało normalnie. Natomiast zauważyłem, że znajomy w mIII przytrzymuje przycisk . Kiedy zapytałem dlaczego tak robi odpowiedział że mechanik mu tak zalecił. Jak wy odpalacie auto oraz jak powinno się je odpalać prawidłowo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te pytanie jest na poważnie ?:D jak się powinno odpalać prawidłowo xDDDDD

 

Skoro to jest przycisk a nie kluczyk to logicznym jest że wystarcy nacisnąć a elektronika dba o to żeby odpalić auto tzn nie krecić za długo rozrusznikiem i odłączyć go gdy już odpali. Więc na twoje pytanie odpowiadam "naciskam". xDDD

Edytowane przez onomatopeja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, skwierzyk napisał:

Kiedy zapytałem dlaczego tak robi odpowiedział że mechanik mu tak zalecił.

A podał jakieś konkretne powody owego zalecenia? Mam dwa samochody z przyciskiem, od zawsze odpalane są poprzez jego wciskanie (bez przytrzymywania). BTW: przytrzymanie przycisku w Megane 3, bez systemu HF, z wyjętą kartą ze slotu jest konieczne do >>wyłączenia<< silnika (w Megane 2 trzeba wcisnąć dwa razy pod rząd).

Edytowane przez konwil
Uzupełnienie tekstu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, konwil napisał:

w Megane 2 trzeba wcisnąć dwa razy pod rząd

Człowiek uczy się całe życie, heh. A myślałem, że przy wyjętej karcie nie da się zgasić silnika, zawsze naciskałem raz i wypluwał komunikat, że nie ma karty w slocie :D Aż muszę to sprawdzić dzisiaj.

Z autora tematu nie ma się co śmiać. Jak ojcu pożyczyłem swoje auto pierwszy raz to też dumnie przytrzymywał Start/Stop do odpalenia, to chyba taki naturalny odruch po przejściu z kluczyka na przycisk, gdzie kluczyk trzymało się do odpalenia ;)

Edytowane przez droopy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsiadam, wciskam przycisk na sekundę dosłownie, auto ogarnia czy mam karte w kieszeni, i odpala samochód. Natomiast zauważyłem, że np jak jeździ mama, bądź tata to trzymają przycisk do odpalenia. Rożnicy nie widzę żadnej przy odpalaniu, jednak no prościej według mnie kliknąć niż trzymać te kilka sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, konwil napisał:

A podał jakieś konkretne powody owego zalecenia?

 

No właśnie nie, dlatego założyłem ten temat . Ja też odkąd mam MIII zawsze tylko naciskam guzik  i wydaje mi się że tak jest poprawnie. Jak będę u znajomego to dopytam go o cel przytrzymywania przycisku według mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!