Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Po ostatniej wizycie na stacji diagnostycznej okazało się, że do wymiany mam tuleje wahacza, końcówkę drążka kierowniczego i łącznik stabilizatora. W związku z czym mam pytanie jakich sprawdzonych producentów polecacie. Osobiście wstępnie wybrałem:

- tuleje MOOG

- łącznik stabilizatora Mayle HD lub TRW

- końcówka drążka TRW   

 

Czy w przypadku tulei warto dopłacać do np. lemfoldera (dwa razy droższy od mooga) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie były  zamontowane TRW tak wahacze jak i końcówki drążka jak i łączniki stabilizatora. Lemfordera nie kupuj bo to jest to samo co TRW (czasem w opakowaniach Lemfordera jest TRW. Ja ostatnio kupiłem sworzeń wahacza Lemfordera i w środku był TRW z zeszlifowanym znaczkiem renault. Także TRW masz oryginał. Meyle HD też można śmiało zakładać jest to naprawdę wytrzymałe. Mooga nie kupuj bo różnie bywa z jakością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem ostatnio wahacze kupiłem oryginały cena około 170 zł sztuka - różnica miedzy moimi to średnica tulei w nowych sporo większa i łączniki stabilizatora Meyle HD po około 70 zł sztuka one faktycznie wyglądają bardzo porządnie - czytałem że są faktycznie wytrzymałe w porównaniu z TRW. Różnica w prowadzeniu ogromna na plus

Edytowane przez tomakur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety , początkiem roku mechanik od francuzów, przy okazji wymiany oleju, poinformował mnie, że sworznie nadają się do wymiany i rzeczywiście coś tam stukało. Zgodziłem się na wymianę i na tym etapie popełniłem błąd, bo jeszcze wtedy nie wiedziałem że kompletny wahacz jest tak tani. Teraz gdy mam prawie nowe sworznie, to postanowiłem wymienić same tuleje na lemfoldera, żeby za szybko nie padły. Gdyby nie te sworznie to nie zastanawiałbym się nawet i wymieniał całe wahacze. Co do łącznika to wziąłem mayle HD i końcówkę drążka TRW.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.12.2018 o 22:28, piotrek5020 napisał:

 Lemfordera nie kupuj bo to jest to samo co TRW (czasem w opakowaniach Lemfordera jest TRW. Ja ostatnio kupiłem sworzeń wahacza Lemfordera i w środku był TRW ...

To bardzo duże uproszczenie problemu. Niestety problem jest bardziej złożony. Produkt niby ten sam, ale jakość zupełne inna, ceny też. Nawet w oryginałach np VW, sworznie wyprodukowane przez Lemfordera są jako normalne, a TRW economy.
W obecnych czasach, kiedy panuje postępująca globalizacja produkcji, dostawcy części oraz producenci, często właśnie wspomagają się niby "konkurencyjnymi" dostawcami. Obecnie Lemfordera na rynku można spotkać z w wersji Germany, China, Brazil, Turkey, Czechy, (z takimi się spotkałem) i pewnie jeszcze coś. Dostępność losowa, w jednakowych cenach. Widziałem też części Lemfordera niby wszystko ok, znaczek VW, ale brak sowy w trójkącie, więc może podróby? 

Często ta sama część wyjęta z dwóch pudełek jednego producenta, w szczegółach będzie się różnić. W jednej np tuleja będzie pełna gumowa, w innej z wycięciami, a jeszcze inna będzie miała wkładki z teflonu. Otwierasz dwa pudełka Febiego z łącznikami stabilizatora, dwa całkowicie różne wykonania, jeden odlew aluminium a drugi wykonanie klasyczne. Nawet malowanie-jeden czarny lakier a drugi galwanizowany. Oczywiście części idealnie pasujące do tego samego modelu auta. U jednego dostawcy zdarza się to rzadko u innego będzie częste i nagminne. 

Mimo wszystko polecam Lemfordera, sprawdzona wysoka jakość. Przed zakupem można pytać sprzedawcy, może wybierze te Germany.  :) 

Lemforder to dostawca części OE do Audi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!