Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe 2.0 TCE


PrzemekStr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku tygodni obserwuję rynek aut używanych. Planuje zakupić Megankę Coupe z silnikiem 2.0 TCE. Jest bardzo mało tego na rynku. Znalazłem bardzo fajny egzemplarz: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-coupe-2-0-dynamique-tce-salon-polska-ID6BtW9r.html? . Na co zwrócić uwagę przy oględzinach auta? Co sądzicie o tym modelu i silniku? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Silnik oparty na starej, sprawdzonej konstrukcji  F4RT.  Silnik polecany,

- Posiada ;

    - hydrauliczna regulacje luzów zaworowych,

    - ma  KZFR,

    - oraz dwu masowe koło zamachowe,

- Jednostka chwalona za trwałość, świetną dynamikę, wysoką kulturę pracy, sportowy charakter , brak

   uciążliwych awarii, lecz wysoki poziom spalania,

- Dobrze współpracuje z instalacją LPG,

- Maksymalny  moment obrotowy 300 Nm  uzyskujemy  już  przy  2250 obr/min.

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy on ma te zalety co napisałeś to bym polemizował. To to samo co 1,2 1,4 z seri tce. To nie jest silnik F4R. To jest TCE - sugeruje się mocą nie to co sprzedawca napisał a "papier przyjął".

natomiast F4R oparty na żeliwnym bloku z hydrauliczną regulacją luzów zaworowych z opisanymi cechami to silnik Renault ale w rs ma 250 koni a w rs trophy 275, w gt w grandtour ma 220 koni. (chyba, że ktoś modyfikował, ale to są podstawowe parametry). Częściej występuje w lgaunie 3 kombi. Samochody coupe nie miały większych silników bo albo tce albo 1.6 wolnossące albo diesle. Modele o wyższej mocy zawsze były rs'ami. Natomiast Renault stwierdził, że dłużej nie będzie robił tak dobrych silników (brawo Nissan) i zaczęli od któregoś momentu monotwać 2.0TCE licząc, że nikt się nie kapnie. F4R były tylko w rs

 

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki F4RT były w mocach 180 220 250 265 i 275 koni. W meg 3 tylko ten silnik miał takie moce. Z reszta nie problem znaleźć 180tki czy 220 porobione na 300 i więcej koni. 

 

Takze kolega dreq02 nie wie chyba o czym pisze. 

 

Silnik super. Pięknie ciągnie od dołu. Praktycznie nie słychać o awariach. Problemem moźe być spalanie. W rsie nie udało mi się zejść poniżej 13 w mieście. No ale moc ma więc wypić musi. Radocha z jazdy wielka. Uturbiony silnik robi super robotę. 

 

Meganka z linka wyglada fajnie. Dla pełni szczęścia brakuje nagłośnienia bose jak dla mnie. Koniecznie tez sprawdź czy fotel pasażera ma regulacje wysokości. Bez tego to kara jeździć na miejscu po prawej od kierowcy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko wyposażone identycznie jak moje, powiem tak bieda jest, ale da się użytkować autko bez zbędnego marudzenia. Najbardziej (mnie osobiście) boli brak AUX/USB i grzanych foteli i najważniejsze BT, i zestawu głośnomówiącego zwłaszcza , jeśli ktoś jak Ja miał je w poprzednim aucie.

Edytowane przez czik3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!