Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o pomoc w kupnie Megane II


lamcpp

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do kupna Renault Megane II.

Główne założenia: aby był ekonomiczny i nie miał zżartych blach.  Idealnie jakby miał czujniki parkowania, ale w ogłoszeniach jak na razie tylko jedno auto do 10 000 znalazłem.

 

Prośba o pomoc przy wyborze. Jak na razie znalazłem to:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-ii-wlasciciel-16-benzyna-przeglad-oc-do-09-2019-lift-ID6BAE3i.html?

Podoba mi się młody rocznik, natomiast nie podoba że benzyniak (a wolałbym gaz).

Czy to dobry wybór?

Czy cena jest adekwatna do wyposażenia?

Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie?

Ile kosztowałoby zagazowanie? (tak orientacyjnie, czy to bardziej 2 tyś, czy 3 czy wiecej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle wyszukałeś. Fajna wersja, ładny kolor, dobry rocznik i znikomy przebieg. Gaz do niego max do 3 tys.

Jak najbardziej warto warto  się nim zainteresować. Te samochody nie gniją, a przy zakupie warto zwrócić uwagę na czystość w komorze silnika i na tylny układ hamulcowy.

Sprzedający napisał bzdury. Silnik jest większej mocy, Mało który miał alarm i nie ma start-stopu. Zapalanie i gaszenie przyciskiem. Warto się dopytać, czy ma HF i podgrzewane siedzenia, bo to kojarzę z tą kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest z Niemiec, więc przebieg mógł być skorygowany. A szukając sprzedającego w google wychodzi więcej aut. 

Oczywiście nie odradzam, auto trzeba obejrzeć. Sam kupiłem auto od handlarza, o pewnych mankamentach mi powiedział, nie wiem czy o wszystkich;)

Czujniki można dołożyć niedużym kosztem. Ogólnie Megane II polecam , dobrze mi się jeździ , nie ma korozji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki lepiej samemu dołożyć jak jest dobra sztuka niż szukać samochodu dla samych czujników.

Jak już się wybierzesz to dobrze go sprawdź - sprzedający nie zaznaczył "bezwypadkowy" a raczej lubią się tym chwalić.

Edytowane przez pawelek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena do rocznika bardzo niska.  Na oględziny zabierz kogoś, kto jeździ tym modelem. W tamtych stronach jest wielu użytkowników forum, ale skoro z Niemiec to przebieg x 3. Oczywiście to już można poznać. Pierwsza rzecz, to odpuścić jak  będzie coś w układzie kierowniczym. Tuleja z prawej strony leci między 200, a 300 km.

Poproś publicznie o pomoc, żeby się nie wpakować w koszty. Ja sam czasami podjeżdżam w moich stronach i z 20 samochodów żaden nie został sprzedany koledze z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja też się interesuje tym autem. Na razie się tylko rozglądam i jeszcze nawet nie dzwoniłem do gościa. Zastanawia mnie, że w przeciągu dwóch tygodni to ogłoszenie odnowiło się kilka razy. Jakbyś coś więcej się dowiedział o tym aucie to napisz.

Cena wydaje się niska, ale jak się popatrzy na ogłoszenia z całego kraju to sporo jest sztuk w takiej cenie. Przebieg podejrzany, ale umówmy się - zdarzają się takie auta. Ja swoją MII kupiłem też z przebiegiem ledwo ponad 100kkm (potwierdzony w aso).

Może to ogłoszenei jeszcze Cię zainteresuje: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-lift-1-6-112km-esp-dynamique-1wl-od-5-lat-ID6BBslT.html#04d3bc8f23

Edytowane przez Maks79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zakupie warto sprawdzić:

-luz na maglownicy (jest słabo zabezpieczona przed dostępem wody do środka)

- sprawdź tuleje tylnej belki(wystarczy odchylić plastikową obudowę nadkola)

- sprawdź czy wszystkie szyby się otwierają i czy działa zabezpieczenie przeciw przycięciowe(wsadź jakiś przedmiot między szybę ,a ramę i spróbuj zamknąć szybę.System powinien cofnąć szybę do tyłu po napotkaniu przeszkody) jeśli na na siłę zamyka okno to znaczy że jest zamontowany najtańszy zamiennik sterownika silnika szyby.

-sprawdz podłogę bagażnika(jest zrobiona z plastiku). Wyciagnij zapas i sprawdź czy nie ma pęknięć i czy rama nie jest powyginana(to może świadczyć o jakieś przygodzie)

- wez butelkę z wodą i poblej całkowicie szybę .

Tak sprawdzisz czujnik deszczu.Bardzo ważna rzecz to czy z lewej i sprawnej strony zostanie kałuża pod kołami.Czestym problem jest zatakny odpływ wody lewej lub prawej strony podszybia co skutkuje uszkodzeniem mechanizmu wycieraczek.

-Po zakupie warto dobrze oczyścić styki w kostkach elektrycznych i bezpiecznikach UCH.

-sprawdz czy załącza się elektro magnes od klimy.Po włączeniu klimy powinien być słyszalny Klik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!