Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uciążliwe wibracje na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Od dłuższego czasu mam problem z wibracjami na biegu jałowym/postoju w mojej Megane 3 Coupe silnik 1.9 dci 130 (rocznik 2009) . W pewnym momencie było już tak źle, że widziałem dygającą maskę, a pasażerowi ciężko było wysiedzieć poruszając się w korkach po mieście.

Co ostatnio zrobiłem:

- wymienione sprzęgło

- wymieniona dwumasa (Luk)

- wymieniona prawa poduszka silnika (ta od strony pasażera)

 

I jest lepiej, ale niestety nadal poniżej oczekiwań... strona pasażera już nie wibruje tak mocno, maska również nie lata ;) ale strona kierowcy nadal ma problem.

Wibracje na biegu jałowym/postoju najbardziej odczuwalne są na kierownicy i jak docisnę sprzęgło do samego dna (tylko mam wrażenie, że to jakby od ścianki (?) a nie od samego pedału), mniej na karoserii i siedzeniu.

Z czym nie ma problemu:

- nie ma problemu z odpalaniem

- nie ma problemu z falowaniem obrotów

- nie ma spadku mocy, silnik chodzi równo i na wyższych obrotach fajnie jeździ

 

Chodzi mi teraz po głowie wymiana lewej poduszki silnika... może jeszcze dolnej? (ale lewarek zmiany biegów nie lata więc chyba to nie dolna). Do posta załączyłem zdjęcie silnika, nie jestem mechanikiem i czy ktoś z forumowiczów mógłby mi wskazać gdzie znajduje się lewa poduszka? Ogólnie proszę tez o pomoc z namierzeniem źródła problemu.

Pozdrawiam

20181228_154944.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ziolo napisał:

x

 

Ta prawa jest od SASIC, dokładny numer to SASIC 2704066. Aktualnie zamówiłem już lewą (SWAG 60932772) i w tym tygodniu wymienię - dam znać czy to pomogło :)

 

lapka2.gif

REGULAMIN - 5.13    Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni.- mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili dokładnie nie pamiętam ale prawdopodobnie sasic nie robił tej poduszki na pierwszy montaż do Megane III tak jak to miało miejsce w starszych Reniach, stąd mogą być wibracje, ta poduszka musi być oryginalna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 6.01.2019 o 19:58, howks napisał:

 

Ta prawa jest od SASIC, dokładny numer to SASIC 2704066. Aktualnie zamówiłem już lewą (SWAG 60932772) i w tym tygodniu wymienię - dam znać czy to pomogło :)

 

 

Witam, czy po wymianie pomogło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewarek nie musi latać przy uszkodzonej dolnej poduszce.I dokładnie ją posprawdzaj po wyjęciu .Czasami nie widać pęknięcia gumy .Kiedyś na pierwszy montaż dawano Hutchinsona.Poduszki rewelacja ale drogie.Sasic czy Febi  to średnie zamienniki.Reszta nic nie warta.O Swagu nic nie wiem.

Po kropce stawia się spację!! - mireczek01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Sasicu zdarza się oryginał Renault ale to głównie do aut do 2007 roku (Megane II, Scenic II, Laguna II), w Febim bardzo często jest oryginał Renault ale wtedy cena jest większa niż za oryginał, jeśli jest tanio to jest średniej klasy zamiennik a Swag to dokładnie to samo co Febi tylko w innym opakowaniu, na różne rynki lub do różnych hurtowni szło raz to raz to, jakiś marketing. Ogólnie polecam oryginały Renault, mogę załatwić w bardzo atrakcyjnych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!