Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3 - prosze o pomoc


Kamcio90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie :) 

 

Planuję zakup auta dla żony, głównie jazda po mieście, krótkie odcinki.

Żonie bardzo podoba sie Megane 3, w związku z tym mam gorące prośbe do Was o poradę.

 

1. Czy roczniki 2008-2011 (przed liftem) to dobre egzemplarze generalnie ? czy dopiero po lifcie można powiedzieć że są bardziej dopracowane i należy szukać od 2011 ?

2. Jakie silniki są godne uwagi ? tak jak pisałem powyżej, ma to być auto do miasta

3. Jakie są realne ceny tych samochodów ? Zależy mi na kupnie zadbanego egzemplarza - jakie kwoty tutaj chodzą w grę ?

 

Jeżeli dla kogoś te pytania sa głupię (niestety nie znam się w ogóle na tej marce) proszę o niekomentowanie.

Dla osób które chiałyby mi pomóc, z góry DZIĘKI ! :)

 

pozdrawiam,

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Ci lekturę działu zakup. Zwykle takie tematy choć ciekawe budzą przede wszystkim dyskusję i wymianę zdań między właścicielami wolnossaków, Tce i dCi. Było już kilka takich dyskusji i mam nadzieję, że nie rozpęta się tutaj kolejna.

26 minut temu, Kamcio90 napisał:

1. Czy roczniki 2008-2011 (przed liftem) to dobre egzemplarze generalnie ? czy dopiero po lifcie można powiedzieć że są bardziej dopracowane i należy szukać od 2011 ?

MIII ogólnie jest dobre. Lifting to tylko modyfikacje wizualne. Mechanicznie raczej niewiele się zmieniało.

27 minut temu, Kamcio90 napisał:

2. Jakie silniki są godne uwagi ? tak jak pisałem powyżej, ma to być auto do miasta 

Zależy do jakiego miasta. W jednym auto przejedzie od odpalenia 2 km bez świateł od startu do celu, a w drugim tyle samo albo więcej w korkach.

W tym miejscu odsyłam do początku mojego wpisu.

28 minut temu, Kamcio90 napisał: