Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane 3 - prosze o pomoc


Kamcio90

Rekomendowane odpowiedzi

@pbet a widzisz, nawet nie zwróciłem uwagi, że ktoś tutaj wkleił ogłoszenie z taką wersją :)

 

@czik3n nawet na daszek pożałowali plastiku :) Pewnie to radio jeszcze w mono gra :35_thinking:

Edytowane przez Silverek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiedziałem, że tak nisko da się zejść z wyposażeniem megane. Radio trochę wygląda jak nie fabryczne. Ale chromowana klamka w drzwiach jest. To i tak, jeśli były głośniki to dużo - bo w daci duster (poprzednia generacja) w kompletnie najtańszej wersji nie było nawet kabli do głośników nie wspominając o samych głośnikach.

 

Co jak co, ale nie odbiegając od tematu. Mając do wyboru megane 3 w takiej lipnej wersji to wolałbym już megane 2 która ma chociaż jakieś wyposażenie.

A co do samochodów to każdy ma wady, nie ma takiego bez. Jedne może napisać, że nic nie robiła  sprzeda ale nowy właściciel będzie musiał trochę zainwestować bo wszystko będzie wyrobiona jak nie serwisowane. Trochę 3 wersją w megane czy lagunie odcięli się od starszych egzemplarzy więc zakup samochodu tego samochodu nie powinien być złym wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam, że możemy się śmiać z tej wersji Generation, ale to wnętrze jak na taką bieda-Edition na prawdę nie wygląda jakoś tragicznie. Daleko mu do bogatszych wersji wyposażenia, ale jest całkiem schludne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MariuszNS napisał:

Powiem Wam, że możemy się śmiać z tej wersji Generation, ale to wnętrze jak na taką bieda-Edition na prawdę nie wygląda jakoś tragicznie. Daleko mu do bogatszych wersji wyposażenia, ale jest całkiem schludne.

 

Właśnie takie wersje są najpopularniejsze w Polsce.

I o takich wersjach właśnie pisałem i dałem przykład w linku.

Jeżeli to auto , co ma teraz 4 lata i kosztuje ~32 tys pln, to za następne 4 lata może kosztować np ~12 tys pln.

A ja ktoś kupuje auto , które musi mieć wodotryski, to za to musi zapłacić.

Mnie na to nie stać, nie zarabiam jak poseł, albo prezes spółki skarbu państwa, dlatego kupuję tanie używane auta i jeszcze taniej je sprzedaję.

Moją megi 3 1.5 dci z 2009 roku będę sprzedawał w marcu/kwietniu . 

Jak miała 4 lata, to kosztowała mnie 20 tys.

 to teraz jak ma 8 lat, to 10 tys to dla mnie dobra cena jest.

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbyś sprzedawał za 10 tys to po pół godzinie by jej nie było. Nie spotkałem się jeszcze z ogłoszeniem megany 3 za 10 tys, chyba, że rozbita. Druga rzecz - wersję z kluczykiem często spotykasz? Ja jeszcze nigdy takiej nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy w lato szukałem megany 1.6 dla siebie sporo było takich ogołoconych flotówek, Przez chwilę się nad taką jedną zastanawiałem, ale brak podłokietnika, dzielonej tylnej kanapy i lusterka sterowane ręcznie (dźwigienki jak w polonezie) to jakiś dramat. Co ciekawe wszystkie były za ponad 20 tysięcy, swoją kupiłem minimalnie drożej - też golas, ale przynajmniej cywilizowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 1.6 to we flotach rarytas, bo drogo i mały zasięg tego auta.

Floty jeżdżą głównie na 1.5 dci, bo tanio i spory zasięg.

A według jakiś ostatnich badań rynku samochodowego w Polsce, to okazuje się że firmy kupują ponad 60% nowych aut na rynku i są to dużo bogatsze wersje niż kupowane przez prywatne osoby.

Więc rynek aut flotowych mocno się zmienił w ciągu ostatniego roku , może dwóch.

Bo czy auto jest w wersji podstawowej, czy lepszej, to różnica w lesaingu 3-4 letnim powoduje zwiększenie raty na poziomie ~50 pln miesięcznie.

A to jest do przełknięcia przez firmy, które leasingują te auta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wygląda w innych markach (pewnie w dacii albo skodzie jest inaczej), ale dla przykładu 70% sprzedaży mazdy 6 (niezbyt flotowy model w przeciwieństwie do np. insigni) to wersje SkyPassion czyli najwyższe, wersje podstawowe to pojedyncze sztuki w miesiącu. Natomiast pod hasłem firma w zestawieniach często kryje się również jednoosobowa działalność, więc właściciel kupuje to co mu się podoba, nie to co w dużych flotach gdzie często są konkretne reguły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W maździe generalnie masz skypassion i nic więcej, tam to w ogóle wszystko to skypassion gdzie się nie obejrzysz na ulicy to wszystko to skypassion tak jakby innej wersji wyposażenia nie było bo w sumie tak jakby nie ma. Nie oszukujmy się firmy biorące autka małe bądź z małym dieslem ( dlatego megane tu się załapało przez 1.5dci) bierze biedę wersję, ale ! jeśli jakiś szef, dyrektor działu bądź jakiś wyższy "pionek" w korpo dostaje auto to nie jest to auto w średnim wyposażeniu, teoretycznie ma wszystko bez zbędnej przesady. Tak samo właśnie zgadzam się tutaj z stwierdzeniem, że jeśli ktoś ma jednoosobową działalność to też bierze raczej wyższą wersje wyposażenia bo kto chciałby jeździć autem z wnętrzem "poldka". 
Sami kupując busy do firmy bierzemy pełną wersje wyposażenia, aktualnie czeka do odbioru nowe ducato 10ep w maksymalnym wyposażeniu, i fakt można by "wyżydzić" i jak większość Dziad-Trans'ów wziąć tylko to co niezbędne czyli klima/ogrzewanie postojowe/ koła kierownica paka, ale nie sprawia ani nam przyjemności ani kierowcy jazda czymś takim. Poza tym taka mazda 6 insignia czy superb w zupełnej podstawie jest lepsza od megane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!