Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 awaryjne hamowania + światła awaryjne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pytanie proste bo nie mogę nigdzie znaleźć konkretniej odpowiedzi dotyczacej tego konkretnego modelu.

Czy w Megane 3 ph1 jest opcja świateł awaryjnych podczas nagłego hamowania? Meganka z końca 2008 roku. Nie zauważyłem tego u siebie. Więc, opcji takiej nie ma? Czy trzeba uruchomić Clipem? (Czyli zapłacić) 

Jak taki temat już istnieje to proszę o przeniesienie lub nakierowanie, jeśli nie ma to fajnie jakby temat się rozwinął o systemach bezpieczeństwa w Megankach M3 ph1. 

Jestem bardzo ich ciekaw jakie były jakie są i jakie można włączyć albo dołożyć. 

Nie interesują mnie Meganki ph2 ani ph3 bo tam to już inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.thumb.png.9744b7ebb009a267c1e8e0bd5b71b9a2.png

To musi być bardzo mocne hamowanie. Temat był już poruszany, poszukaj. Jak chcesz sprawdzić na 100% czy masz to się rozpędź na prostej, nieuczęszczanej drodze i walnij w pedał z dużą mocą i zdecydowaniem. Nie wiem jaką masz wersję wyposażenia ale wydaje mi się, że Twoje auto powinno mieć taką funkcję. Mi uruchomiło się to tylko raz, gdy hamowałem przed sarnami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dziale pliki jest katalog dla Megane III gama 2009. Tam wychodzi na to, że każda, nawet najbiedniejsza wersja ma ABS z systemem wspomagania nagłego hamowania i sygnalizacją nagłego hamowania awaryjnymi.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączanie świateł awaryjnych i system wspomagania nagłego hamowania to dwie różne rzeczy. Do sterowania pierwszego jest czujnik przeciążeniowy w tunelu środkowym często połączony z czujnikiem kąta nachylenia i czujnikiem wzdłużnym ESP. System wspomagania nagłego hamowania to skok pedału hamulca od położenia zerowego do pierwszego zablokowania kół w określonym czasie. W Lagunie i Talismanie jest wzbudzany od prędkości 60 km/h i samoistnie przestaje działać od zwolnienia do 40 km/h nawet podczas hamowania.

Zazwyczaj na suchej nawierzchni łatwiej wyzwolić działanie świateł awaryjnych.

Ostre przyhamowanie przy dużym zjeżdzie wyzwoli światła awaryjne bardzo szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!