Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba - Zakup Megane 3 Grandtour


TomekG5

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 30.03.2019 o 21:06, TomekG5 napisał(a):

To teraz sam się zastanawiam, 1.6 nie bardzo 1.4 drogie w serwisowaniu, GT line nietrwałe fotele...  może rozglądam się za złym samochodem? :) Są tu jacyś fani modelu,  którzy jednak widzą jakieś pozytywy? Czy szukać opla? ;) 

 

Pozdrawiam.

Rozwiń  

 

To ja Ci polecę 2.0 - złego słowa na tę jednostkę powiedzieć nie można  :29_smirk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dreq02 zawieszenie obniżone o 12mm + usztywnione, kolosalna różnica w prowadzeniu. U mnie skóra na boczku siedziska pękła dopiero przy 150kkm. Zobacz w jakim stanie jest skóra w Volvo lub VAGu po 100kkm, przestaniesz narzekać :)

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro auto ma być jako drugie w rodzinie i ma być używane okazjonalnie , to po co szukać jakiś mocnych silników i extra wypasów ?

To tylko podnosi cenę auta, które będzie niewiele jeździło.

No, ale kto bogatemu zabroni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to nic nadzwyczajnego, moją meganką grandtour w 2.0 jeżdżę okazjonalnie, w weekendy, na wycieczki, a na co dzień do pracy używam samochodu z silnikiem 1.6. Uważam to za rozsądne rozwiązanie w którym potrzebne są dwa auta w rodzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie osobiście drogo.

W takiej cenie to potrafię wyłowić po leasingu Megane co ma 3 lata , a nie 7 a nawet 8 lat  jak ta.

Tu w cenie to masz głównie te bajery , które ma na wypasie.

Auto na zdjęciach ładne, ale trochę dziwny przebieg na wymianę rozrządu. Może był z nim jakiś problem?

A , no i hak ma, więc coś ciągała, a to wpływa na szybsze zużycie się silnika , może właśnie ten rozrząd od tego padł?

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest tak, że jak Wam powiem gdzie się łowi duże ryby, to Wy je wszyscy będziecie łowić.

Nic dla mnie nie zostanie. ;(

ale za prawdę powiadam Wam, moją Megi  3 v1 co miała dokładnie  4 lata wyłowiłem za 20 tys pln .

A w zeszłym tygodniu ją sprzedałem jak miała 9 lat za 10 tys pln.

I to tez była super cena, auto zeszło po 2 dniach od wystawienia go na darmowym portalu.

Łatwo przyszło - łatwo poszło.

trzeba patrzeć co jakiś czas na strony master1.pl , alphabet.pl, albo na leasingi PKO, MBanku itp.

I co ważne liczniki nie są  tam kręcone, a Niemiec po nich nie płakał, jak sprzedawał.

Co jakiś czas wrzucam tu ciekawe linki , ale zawsze ktoś wybrzydza , że golas , albo coś.

Jak ktoś zamiast 4 letniego golasa woli 8-9 latka z wypasem w tej samej cenie to jego wybór.

Kto bogatemu zabroni?

Ja mam inne źródło dochodów, ale jak bym nie miał pomysłów na życie, to spokojnie na takich handlach autami po leasingach bym zarabiał na życie.

 

taki przykład na teraz , 4-5 letnia Megi  w 100% pewna za 30 tys pln

 

https://www.master1.pl/oferta/gotowka/40862/renault/megane-1-5-dci-life

 

a tu kolejna 3 letnia za 33 tys pln

 

http://www.alphabetpoleasingowe.pl/sprawdzone-samochody-poleasingowe/renault-megane-71549

 

Fakt, że to diesle, ale benzyny też można wyłowić.

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 1.04.2019 o 16:55, kacper69 napisał(a):

ale za prawdę powiadam Wam, moją Megi  3 v1 co miała dokładnie  4 lata wyłowiłem za 20 tys pln

Rozwiń  

Dodaj jeszcze, że od nowości byłeś użytkownikiem tego auta i odkupiłeś je od firmy, w której pracujesz lub pracowałeś korzystając z przywileju pierwokupu po pewnie atrakcyjnej cenie. Pracodawcy często dają taką możliwości pracownikom. Nic szczególnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz , ale to nievkestbgruba ryba. 3 lata auto kontraktowe.  Prawie 170tys przebiegu w 3 lata . Serwis co 30tys. To ja już wolę 8 letnie ale z rąk prywatnych. Też trzeba szukać , nie jest lekko. 

U mnie w mieście są 4 place z autami pokontraktowymi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt , odkupiłem od leasingu auto które użytkowałem w firmie  bo akurat to chciałem i byłem jego pewny.

 ale inne auto też mogłem wziąć w tej cenie lub podobnej, a nawet niższej.

Ale wolałem "przepłacić" za pewny towar. ;)

 

a uzupełniając ofertę tanich aut o silniki benzynowe, to tu jest taki przykład , fajt, że antyk, bo 5-6 lat , ale poszukiwana benzyna za 21 tys pln.

I to z minimalnym przebiegiem, bo na benzynie większe są nieopłacalne  Przebieg: 46445 km

 

https://ecr.sprzedajemy.pl/nieuszkodzony-renault-megane-2013-komorniki-2-6bea9f-nr58704601

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt faktem to jeden z lepszych schematów zakupowych jaki można sobie wymarzyć :) Niestety nie każdy może takiego "pewniaka" sobie kupić bo nie każdy jeździ służbowymi autami :)

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!