Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ognisko korozji, błotnik tylny


Rekomendowane odpowiedzi

Miarka się przebrała! Auto ma 9 miesięcy a na błotniku zauważyłem że pod lakierem jest ruda kropka, tego koloru nie da się z niczym pomylić. Rozmiar kropki 1mm na 2mm. Oczywiście jest gwarancja, ale ja nie chce nieć lakierowanego nowego auta, mam dość tego auta, jakość Renault jest żenująca. Miałem już, stuki w zawieszeniu, przeciekająca woda do auta, problemy z odpalaniem, teraz korozja, nie wspominając o koszmarnym spasowaniu elenentów. Jak ja żałuje ze kupiłem to dziadostwo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to ognisko korozji nie jest przypadkiem wbitym w lakier opiłkiem metalu? Pełno tego na każdym aucie,  szczególnie po zimie. Do usuwania tego są specjalne preparaty. Jest to widoczne mniej lub bardziej w zależności od koloru lakieru. Masz jakieś fotki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się coś dzieje pod warstwą lakieru bezbarwnego, ta warstwa jest nie uszkodzona, jest gładka więc to nie obicie kamykiem ani wbicie metalowego opiłka. A dzisiaj auto stoi na deszczu obie uszczelki tylnych drzwi całe mokre, woda przecieka do auta , koszmar. Nie moge patrzeć na to auto, choć jest ładne!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Jakość reno. 

 

Mojemu tacie w nowym capturze zgniła tylna klapa w kliku miejscach pojawiły się kropki. Jak u ciebie. Później wyszła rdza. 

Przy chromowanej listwie w rogu jest dziura ;). 

 

Klapa idzie do wymiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ojciec miał tak w astrze- pół auta do lakierowania ponownie. I nie było już problemu. W Hondzie mojego kolegi wymieniono dwoje  drzwi - tez ruda wyszla. Niestety jakosc wsolczesnego lakierowania to dramat

lapka2.gif

REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01

Edytowane przez Komarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, LTar napisał:

Sprzedaj.

 

Chętnie, jak będzię kupiec

W maju jadę do Aso na usuniecie przecieków, znam już technologie naprawy, rozmawiałem z serwisantem. Naprawa zostanie wykonana „ specjalną masą” Boję się wyobrażać sobie specjalność tej masy, silikon w najbliższej castoramy, pistolet z ręke i kleimy drzwi pod tapicerką gdzie sie tylko da, pewnie przeciek ustanie hehehe mnie to już nawet przestało wkurzać, mam z tego auta już teraz szczery ubaw.

Jak już mamy wesoło to na dokładkę dodam że przed chwilką jechałem autkiem  i autko wskazywało temperaturę otoczenia -13 stopni. Jest wesoło, ale niestety chyba wszyscy jedziemy na tym samym wózku. Współczuje osobom które te auta będzie eksploatować za 5, 10 lat. 

2 godziny temu, seimi napisał:

A czy to ognisko korozji nie jest przypadkiem wbitym w lakier opiłkiem metalu? Pełno tego na każdym aucie,  szczególnie po zimie. Do usuwania tego są specjalne preparaty. Jest to widoczne mniej lub bardziej w zależności od koloru lakieru. Masz jakieś fotki?

 

Zrobie fotki, jak samochód będzie suchy. Teraz deszczowa pogoda. A w garażu kiepskie światło na zrobienie fotki.

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pięć, dziesięć lat zostaną tylko te najlepsze, najsilniejsze egzemplarze. Takie jak Twój dawno pójdą na żyletki, dawcy części. :)

A poważnie, tak jest zawsze, po zmianie modelu, w każdej marce. Na początku produkcji, na bieżąco producenci poprawiają babole technologi montażu.

Pierwsi nabywcy to beta testerzy nowego wyrobu. To niestety cena radości posiadania nowego modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto było kupione końcem lipca 2018 roku, możliwe że źle miesiące policzyłem sorki, takie uszczypliwości nie są tu potrzebne. To czy auto ma 7, 10, czy dwanaście miesięcy nie ma żadnej różnicy, to nowy samochód który powinien nie mieć powyższych wad.

Natomiast martwi mnie fakt że auto najbliższy tydz będzie pod chmurką a ma być deszczowo, boje się że mi zaleje wykładzinę w tyle. Woda cieknie z drzwi na uszczelkę od środka, uszczelka z kolej nie przylega dokładnie do plastiku progu wewnątrz i woda tam się wlewa za plastik wprost w piankę czy wygłuszenie które jest pod wykładziną. Jeśli to wszystko sie zaleje to będzie kielsko. Muszę to jakoś zabezpieczyć, aby lało sie na dywanik gumowy a nie wlewało z uszczelki pod  plastik progu. Z dywanika gumowego wodę co jakiś czas wyleję na zewnątrz. Tak musze do połowy maja wytrzymać. Użyję taśmy klejącej i folii aby skierować wodę na gumowy dywanik.

50 minut temu, Lelupi napisał:

Za pięć, dziesięć lat zostaną tylko te najlepsze, najsilniejsze egzemplarze. Takie jak Twój dawno pójdą na żyletki, dawcy części. :)

A poważnie, tak jest zawsze, po zmianie modelu, w każdej marce. Na początku produkcji, na bieżąco producenci poprawiają babole technologi montażu.

Pierwsi nabywcy to beta testerzy nowego wyrobu. To niestety cena radości posiadania nowego modelu.

 

Myślałem że w 2016 i 2017 testowali, a 2018 będzie spokój, widać testują dalej. 

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innych markach jest dokładnie tak samo. Nie ma sensu wieszać psy. Inna sprawa to ASO. Tutaj przy wyborze marki auta jest to bardzo ważne. Zgłoś wszystkie usterki pisemnie. Niech Ci dadzą zastępcze i jeździć zastępczym do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!